Fitness Seller

Langere biceps

Bezoekers in dit topic

tonbors

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Welke oefeningen zijn er, om de ruimte tussen je bicep en je elleboog kleiner te maken? Maakt het nog uit, of je helemaal strekt of niet tijdens je biceps oefeningen. Ik weet wel hoe meer je strekt des te meer vezels je gebruikt.

idd, je kan er nix aan doen om de vorm te veranderen, enige wat je ken doe is massa aankomen.

Je kan wel pieken maar daar gaat veel tijd over eer je echt wat resultaat begint te zien.

Je biceps zal door training alleen "dikker" worden.

tonbors zei:
Ik weet toch zeker dat ik ergens gelezen heb, dat je biceps zowel in de lengte als hoogte kunnen groeien. Weet alleen niet meer waar. :mad: :mad: :mad:

Dan liegt die schrijver. Genetisch bepaald.
Daarnaast als je massa zal toenemen, zal hij optisch gezien groeien in de lengte en hoogte, maar dat is vaak een optisch bedrog ;)

Vinny zei:
een biceps met een punt achtige vorming, dus net als een berg.

pieken is ook genetisch btw, je hebt ze of je hebt ze niet.

Een 'piek' hebben is genetisch bepaald , 'pieken' is volgens mij gewoon knijpen (concentration curl)

Spiervezels kunnen wel in de lengte groeien, maar dat "gat" is geen spier, maar pees. En al train je tot je 200kg weeg pees zal NOOIT spier worden en dat gat zal dus altijd blijven bestaan

Wel is het zo dat naarmate je onder en bovenarmen dikker worden het "gat" minder opvalt en ook kan je tijdens een pose door wat met je pols te draaien de lengte van de biceps varieren, waardoor het "gat" minder word.

Terug
Naar boven