Fitness Seller

Langere, lage dosis kuur VS korte, Hoge dosis kuur? CUTKUUR (TEST- TRI TREN)

Bezoekers in dit topic

fanfinifon

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
81kg
Vetpercentage
7%
Tri-Tren minder lang gebruiken met hoge dosering vs. langer gebruiken lage dosering? CUTKUUR

Ik ben momenteel aan het bridgen van mijn vorige TEST E 250mg/WEEK - TREN E 400MG/WEEK

Ik bridge met 125mg test E voor 2 weken.

Nu heb ik 2 vials Tri-Trenabol (50mg Tren A halflife 2dagen - 50mg Hexahydrobenzylcarbonate halflife 4dagen - 50mg Tren E halflife 7-8 dagen)

EN 1 vial Test E waarvan ik van plan ben om 9 weken te gebruiken op 250mg..

NU ik ben aan het twijfelen om de Tr-tren gewoon voor 6 weken op 450mg te gebruiken of liever de test en tren verlengen maar dosis verlagen?? Gelieve jullie eigen ervaringen en meningen..

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

bump.

Heb je al ervaring met tri-trenabol, lijkt me handiger gewoon 1 Esther te hebben niet ?

Waar the **** ben je inderdaad mee bezig?

Tri-trenabol, 2 weken bridge, je avatar?

• Topic Starter Topic Starter
[/COLOR]
2 weken is geen bridge imo. Wel erg aan de korte kant?

dit werd me geadviseerd in mijn vorige topic, hoeveel weken zou er dan moeten tussen zitten? tussen 2-4 weken dacht ik?.. alvast bedankt

Heb je al ervaring met tri-trenabol, lijkt me handiger gewoon 1 Esther te hebben niet ?

Neen met tri trenabol niet wel enkel met Tren Enanthate en die viel goed mee.. ik was van plan om de Acetaat vorm te halen maar mijn dealer adviseerde mij dit blend omdat ik dan minder hoefde te pinnen en dit beter zou zijn voor mijn bloedwaardes en minder vocht zou houden door de esters..

Waar the **** ben je inderdaad mee bezig?

Tri-trenabol, 2 weken bridge, je avatar?

Wat is er mis met tri trenabol? Aangezien het allemaal gewoon Trenbolone esters zijn, er werd me geadviseerd tussen 2-4 weken te bridgen daarmee.. Wat is dan de normale bridgeduur?? Die ava is van 2 jaar geleden.. Don't judge bro :D

Je kijkt bij de duur van een bridge/cruise niet naar wat je erna pakt ukkel, dat kun je zelf toch ook bedenken.

4-6 weken. Eigenlijk moet je naar bloedwaarden kijken...

Ga je niet bezig houden met van die domme blends en hou het gewoon op 1 ester per vial. En neem ook niks aan van je dealer, spul terugbrengen en ruilen voor tren e of a.

Ja ik oordeel niet over de tri-trenabol, sprak een laat gasten die waren er helemaal stuk van, mij niet gezien pak wel de e of liever de a variant. Was puur even interesse.

Bridge 2 weken is ook te kort, 4 weken minimum.

Laat me maar even weten als je klaar bent met je tri-trenabol

4-6 weken. Eigenlijk moet je naar bloedwaarden kijken...

Ga je niet bezig houden met van die domme blends en hou het gewoon op 1 ester per vial. En neem ook niks aan van je dealer, spul terugbrengen en ruilen voor tren e of a.

ben niet thuis in bridge etc, ma wanneer moet je dan tijdens bridge bloedwaardes laten meten? kun je indicatie geven. dacht dat 4/6 weken was gebaseerd op hoe je je voelt of zit ik er nu langs?

ben niet thuis in bridge etc, ma wanneer moet je dan tijdens bridge bloedwaardes laten meten? kun je indicatie geven. dacht dat 4/6 weken was gebaseerd op hoe je je voelt of zit ik er nu langs?

Bridge dient inderdaad om terug gunstige bloedwaarden te krijgen en zo zo weinig mogelijk schade aan te richten. Aan de hand van je bloedwaarden zie je ook hoelang jouw lichaam een bepaalde blast aankan. Sommige hun waardes zijn misschien al na 10 weken helemaal om zeep na blast 'x', maar andere zouden blast 'x' misschien gerust 15 weken kunnen zetten.

Triest om te lezen dit, 2 weken "bridgen" mijn god dan snap je totaal niet waar je mee bezig bent

Ik vroeg me al af wat voor soort mensen nou die blends gebruiken:o

Een fatsoenlijk kuurvoorstel was voor de OP nog een bridge te ver

• Like
Waarderingen: Tythor Zeth en YOGI
Bridge dient inderdaad om terug gunstige bloedwaarden te krijgen en zo zo weinig mogelijk schade aan te richten. Aan de hand van je bloedwaarden zie je ook hoelang jouw lichaam een bepaalde blast aankan. Sommige hun waardes zijn misschien al na 10 weken helemaal om zeep na blast 'x', maar andere zouden blast 'x' misschien gerust 15 weken kunnen zetten.

oke ty, had er zo niet aan gedacht ;)

6 weken 450mg, na je bridge een lagere dosis tren gebruiken dan ervoor gain je bijna niks meer.

Ik zou de bridge minimaal 8 weken pakken.dan reageer ik persoonlijk beter.en ik zou het hoger doseren dan je eerste blast

Hoe kan je TS nu weer advies geven om verder te kuren? Die gast is duidelijk al begonnen voor er überhaupt zich in te hebben verdiept. Er is maar 1 advies hier het juiste en dat is kappen, nakuren en maar eens met een fatsoenlijk doordacht voorstel komen waar je ook voeding voorlegt want ik heb zo'n vermoeden dat daar ook nog bijgeschaafd kan worden.

Hoe kan je TS nu weer advies geven om verder te kuren? Die gast is duidelijk al begonnen voor er überhaupt zich in te hebben verdiept. Er is maar 1 advies hier het juiste en dat is kappen, nakuren en maar eens met een fatsoenlijk doordacht voorstel komen waar je ook voeding voorlegt want ik heb zo'n vermoeden dat daar ook nog bijgeschaafd kan worden.

Ja.daar moet ik je wel gelijk in geven.

Ik zou de bridge minimaal 8 weken pakken.dan reageer ik persoonlijk beter.en ik zou het hoger doseren dan je eerste blast

Ik apprecieer jullie advies en ik zal er ook naar luisteren aangezien dit nog maar mijn 2de kuur is. Mijn voedingsschema is in orde, ik ken de macros die het beste werken voor mij sinds laatste 2 jaar, momenteel (400carbs - 250protein - 70fats, groenten en fruit inbegrepen 2 stuks elk)

Ik wil niet dat jullie denken dat ik een noob ben qua bodybuilding. Ik train al 4 jaar en kan zeggen dat ik toch geen "beginner" meer ben. Ik train op de Push/pull/lower/off/repeat routine met hypertrophy en strength dagen. aangezien ik niet year-round aan het kuren ben is dit voor mij het meest geschikte :)

On topic...

Ik ben juist in de laatste 2 weken van mijn bulkkuur Test e 250mg e/w en Tren 2 400mg e/w en heb hier behoorlijk op gegained en de sides waren enkel mentaal, ik gebruik nog steeds sinds de eerste week van deze kuur een aromatase inhibitor (arimidex)

Ik wil dus graag terug cutten na deze kuur om er zo scherp mogelijk uit te zien tijdens de zomer en zo weinig mogelijk massa verliezen die ik heb gewonnen.. daarom had ik dit vraag gesteld over blast/cruise/blast maar aangezien iedereen hier graag liever afbreekt, ga ik toch luisteren naar je en mijn kuur gewoon afmaken en verder op onderhoud eten en zien hoe mijn lichaam reageert.

Ik bedank jullie allemaal

Terug
Naar boven