XXL Nutrition

Langzame eiwitten vervangers?

Bezoekers in dit topic

LiLDragon

Cool Novice
Lid geworden
30 dec 2012
Berichten
223
Waardering
5
Lengte
1m76
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Wie weet een paar goede vervangers van kwark? Yoghurt misschien?
 
Micellar Casein
 
Wordt lastig... hooguit micellar poeder indd
 
bakje tonijn voldoet ook wel voor t slapen gaan. Kieper je er gewoon wat vezels carbs en vetten bij, vertraagd de maagpassage nog meer. Ik zou me eigenlijk niet zo druk maken hierom, zolang je maar genoeg eiwitten binnen krijgt
 
ik dacht dat elk soort eiwit trage eiwitten zijn. Behalve sommige zoals een deel van de melkeiwitten en natuurlijk whey.

dus kwark, vis, vlees, eieren, soja etc zijn allemaal traag. Of klopt dit niet helemaal?
 
ik dacht dat elk soort eiwit trage eiwitten zijn. Behalve sommige zoals een deel van de melkeiwitten en natuurlijk whey.

dus kwark, vis, vlees, eieren, soja etc zijn allemaal traag. Of klopt dit niet helemaal?

mee eens.

En al zou je whey drinken voor het slapen gaan, je gaint er echt niet minder om hoor.
 
Dan moet je het wel naar binnen kunnen krijgen, want bij mij gaat er geen slok naar binnen of ik moet al kotsen.

Proteine sludge maken :D
Zalm bevat zowel eiwitten als vetten, wat dus ook voor een trage afgifte zorgt.
Koemelk bevat 20/80 (Whey / Caseine)
 
Afgifte van eiwit uit vast voedsel is allemaal prima en traag. Afhankelijk van de hoeveelheid heb je voldoende synthese om je nacht door te komen (en nog langer).
 
Back
Naar boven