XXL Nutrition

Langzame fietsers

Bezoekers in dit topic

EricR zei:
Gewoon ff goed slippen met je achterwiel, dat is het voordeel van een mountainbike. Ik kom altijd hard aanrijden en ga dan vol in de ankers vlak achter iemand die het pad blokkeert. Schrikken ze zich het leplazerus.

Hehe zoiets zag ik een keertje gebeuren bij ons in de straat. Maar de kerel die flink in de ankers ging had zijn remmen ietsjes overschat... Dus hij ramde vol in het achterwiel van de voorligger en die viel hard om, en zij (de voorligger) had het geluk dat de gloednieuwe BMW van de buurman haar val brak :D
Ohjah, die kerel zelf viel ook om, en probeerde daarbij een lantaarnpaal de koppen, wat hem uiteindelijk ook lukte.
 
Homer17 zei:
Hehe zoiets zag ik een keertje gebeuren bij ons in de straat. Maar de kerel die flink in de ankers ging had zijn remmen ietsjes overschat... Dus hij ramde vol in het achterwiel van de voorligger en die viel hard om, en zij (de voorligger) had het geluk dat de gloednieuwe BMW van de buurman haar val brak :D
Ohjah, die kerel zelf viel ook om, en probeerde daarbij een lantaarnpaal de koppen, wat hem uiteindelijk ook lukte.

en? deuk in de lantaarnpaal? zonde!
 
Erg herkenbaar allemaal dit. Ik gebruik mijn bel ook met grote regelmaat, die ik nu heb is bijna versleten ;). Waar ik met ook zo aan erger; dan bel ik omdat een traag iemand in het midden of zelfs links rijdt, en dan kijken ze om over hun linkerschouder met als gevolg een slinger naar links waardoor ik soms moet remmen. Ja hallo, ik bel toch niet voor niks. Vast en zeker voor velen van jullie herkenbaar.
 
Ik fiets tegenwoordig overal tussendoor enzo... nergens meer last van. :) Alleen vandaag wel bijna een ongeluk gehad met zo'n witte auto met strepen erop met knipperende blauwe lichten erop... :cool:
 
Splendid zei:
Wat ook irritant is zijn die ontzettende slome brommers met van die dikke uitgezakte (net-niet) WW'ers erop van 35 plus. Peuk in de snufferd en lekker combinatiegas produceren van uitlaatgasjes, sigarettenwasem en zweet. Omdat ze net 30-35 km/u gaan, halen ze me net in en ik hang nog lekker lang in de stank.

Als ik de kans krijg steek ik altijd een stok tussen de spaken.

Karmaaaa :roflol: :roflol:

Ja natuurlijk erger ik me daar aan, vooral omdat ze zo verwaand kijken als je ze voorbij komt, of mensen die gewoon niet voorbij te gaan zíjn omdat ze niet verder naar rechts durven omdat ze dan denken dat ze op hun flikker gaan door de stoeprand. Die zou je toch gewoon om stámpen. :mad:
 
Man-Mountain zei:
nekschot voor langzame fietsers
:D! En ze zijn makkelijk te raken, je gaat er gewoon net achter bollen en dan *pang* kop eraf.
 
ik heb een hekel aan het feit dat je soms mensen inhaalt, maar dat zij dan op dat moment opeens ook besluiten 'toevallig' wat harder te gaan fietsen.
Padjakkers!
 
boogie zei:
ik heb een hekel aan het feit dat je soms mensen inhaalt, maar dat zij dan op dat moment opeens ook besluiten 'toevallig' wat harder te gaan fietsen.
Padjakkers!
Mmm idd, vooral van die k*tkinders die willen opvallen. :mad:
 
als ze dan ook harder gaan rijden moet je ff een zijtrap geven, dat is wettelijk gezien toegestaan en verhoogt de verkeersveiligheid, want anders belemmerde je een tegenligger
 
Precies hetzelfde als wat de TS zegt. Of dat ze roepen van: "wow ziet um fietsen!".

K*ttuig is het, van de fiets af slaan.
 
Wat wel mooi is om achter meisjes te fietsen met een lekkere ass. Ik kan dan met mn stijve leuter het stuur hanteren, wat denken jullie me daar van?
 
Erg herkenbaar dit. Fietste laatst naar m'n stage en ik was nogal laat dus ik maakte wat tempo. Haal ik zo'n oud vrouwtje in roept ze ineens kei hard: Nou hoor.. Ik kon me nog net inhouden om haar niet van d'r fiets af te trappen.
 
Had laatst een stelletje dat ipv op de fietbaan midden op de weg langs elkaar ging fietsen (80 km). Gingen niet eens achter elkaar zodat ik er langs kon. Toen ik er langs zat ff de dubbele luchthoor laten horen van me auto ;)
Die ene gaf een leuke zwieper aan het stuur :D
 
boogie zei:
ik heb een hekel aan het feit dat je soms mensen inhaalt, maar dat zij dan op dat moment opeens ook besluiten 'toevallig' wat harder te gaan fietsen.
Padjakkers!

LOL , moeten ze proberen.........denk dat ze lucht kunnen happen :cool:
 
de uitvinder van de fietsbel voelt zich bij het lezen van deze topic erg ondergewaardeerd volgens mij.. :o
 
psycho_b zei:
Ik erger me d'r ook aan, en dan met name als ik naar school fiets, die 2de en 3de klassertjes die dan 3 breed op de weg fietsen. En dan zolangzaam fietsen dat ze net niet omvallen, het zou verboden moeten worden

3breed is ook verboden

haal ze eens in en geef de buitenste een tik tegen t stuur! (domino:D )
 
Ik heb een hekel aan wielrenners. Ze zijn super eigenwijs in het verkeer en hebben overal schijt aan. Dus wielrenners kijk uit, anders plak ik je op m'n bullbar :D
 
Remco - 1977 zei:
Ik heb een hekel aan wielrenners. Ze zijn super eigenwijs in het verkeer en hebben overal schijt aan. Dus wielrenners kijk uit, anders plak ik je op m'n bullbar :D
Ja wielrenners, nog zo'n mongole groep op de fiets. Geen licht en geen bel op de fiets, en dat mag maar allemaal! Krijg je zelfs van die k*tkoppen die beginnen janken als ze voor een rood licht staan, want ocharme ze zijn uit hun ritme! :mad:
 
Hahaha, ik dacht altijd dat ik de enige was die zich dood ergerde aan mensen die net hard genoeg fietsen om niet om te vallen. Af en toe zou ik wel willen brullen: HEY! Fiets eens door! Dat helpt tegen die dikke reet van je! :D
 
Back
Naar boven