MuscleMeat

Langzame fietsers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Schijnt volgens mij ook nieuwe rage te zijn onder amateur- wielrenners. Op de autoweg gaan fietsen terwijl ze niet eens zo hard kunnen als de auto's die er rijden en er een dik fietspas naast licht. Schorem is het!
 
Je hebt verplichte en onverplichte fietspaden. Fietspaden met een bord dat een afbeelding heeft van een fietser er op zijn verplicht, fietspaden met een bord met de tekst 'fietspad' zijn onverplicht.

Op een fietspad kan je als wielrenner niet altijd hard doorrijden. Zo lang je netjes aan de kant blijft is er ook niks aan de hand. Anders wordt het inderdaad als ze ook nog eens naast elkaar gaan rijden.
 
Ik snap dat probleem van dat bellen niet hoor. WAt moet ik anders doen wanneer ik op mijn gemakje over het fietspad zigzag?
 
Remco - 1977 zei:
Ik heb een hekel aan wielrenners. Ze zijn super eigenwijs in het verkeer en hebben overal schijt aan. Dus wielrenners kijk uit, anders plak ik je op m'n bullbar :D
Ik heb totdat ik ging BBen altijd veel op de wielrenfiets gezeten, maar ik kon me altijd ergeren aan die recreatiefietsers die zo fietsten da je altijd vol in de ankers moest... :mad:
 
trage fietsers, is dat nu iets om je druk om te maken? :D

:roflol:
 
nou ik fietste gister van de EUR over de maasboulevard richting huis, en ik me ook ergeren aan mensen die ik moest inhalen, maar toen werd ik me toch opeens voorbijgestuift door een mannetje of 100 op de fiets! gvd wat voelde ik me een mietje...

maargoed zij reden het Nederlands Kampioenschap, en niet gewoon een kleine cardiosessie zoals ik :D
 
Back
Naar boven