XXL Nutrition

Langzame voorutigang

Bezoekers in dit topic

Vis is normaal ook best duur. Ik gebruik zelf altijd koolvis. Niet het chillste stukje vis, maar lean protein en cheapo (voor een pak met vier stukken koolvis van 100 gram €1,74 bij AH).

Also: meer eiwitten en progressive overload. You can do this :)
 
Episch topic weer.

Bij Bulk Powders 5 kg eiwitten; als je even wacht op een 35 of 40% korting (om de week wel) ben je hier € 40 - € 47 voor kwijt. Eén van de goedkoopste eiwitbronnen. Witvis (koolvis of panga uit de diepvries) is ook goedkoop; kip in grootverpakking (Musclemeat) (;kwark is ook goedkoop, maar begrijp dat je dit niet eet). Daarnaast is het ook een investering in je lichaam. Een goed visje (kabeljauw, zalm, makreel) is lekker en gezond. Als je op een gezonde manier wilt BB'en, ben je wat kwijt. Ik zou ook niet te veel besparen op gezonde voeding, zoals groenten, fruit, noten, olijfolie, vis, vlees, pindakaas, eieren etc. Je kunt beter hier je geld aan besteden dan een hoop andere dingen (althans, dat is mijn mening), het is immers een investering in je lichaam en je gezondheid. Soms is goedkoop ook duurkoop en kun je beter voor kwaliteit gaan, kijk maar eens hoeveel vocht er in de kipfilet van de Lidl zit of hoe weinig micro's in de goedkope ingeblikte groenten en al helemaal in (goedkoop) fastfood.
 
Mudita squat en deadlift doe ik eigelijk niet meer bench heb ik welis 90kg gepushed maar ik doe meestal 40-50 kg

Jaap ja 2 jaar geleden kon ik hetzelfde haha
Train je je benen uberhaupt wel?
 
Dit moet wel een troll zijn. Vage foto en nog vagere antwoorden op de meest simpele vragen hoeveel hij in kracht vooruit is gegaan.

Wat moet zo iemand aan een dokter uitleggen als hij serieuze klachten heeft en een dokter vraagt waar de pijn zit.
Ik zie al antwoorden voor me als "vooral mentale pijn in mijn hart tijdens het drinken van bier van de Aldi want die van AH is te duur".
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven