AndroidHealthClinic

Laptop hulp!

Bezoekers in dit topic

criterion

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 apr 2010
Berichten
95
Waardering
5
Lengte
1m70
Massa
63kg
Vetpercentage
10%
Hee medebouwers,

Nu mijn oude vertrouwde desktopje is overleden moet ik iets nieuws vinden...

Ivb met studeren wordt het een laptop! Helaas heb ik niet bijster veel verstand van deze dingen... Ik hoop dat er hier wat personen zitten die me kunnen helpen:)

Ik heb een budget van 700,-
wat mij niet uitmaakt:
Opslag, 320GB is in principe genoeg, meer is leuk maar hoeft niet
HDD en dergelijke... kwaliteit van media maakt me allemaal niet zoveel uit.

Wat mij wel uitmaakt:
Ik wil er wel fatsoenlijk op kunnen gamen
Waar een beetje fatsoenlijke snelheid in zit

voor grootte van de laptop zou 15Inch genoeg zijn, 17inch wordt lastig meenemen denk ik...

Iemand die een mede DBB'r uit de brand kan helpen?:D
 
Bij de aldi hebben ze nu een ultrabook voor een hele scherpe prijs te koop, zeker een aanrader!
 
Die van de aldi zou ik zeker niet kopen als dat nog altijd van het merk medion is.
Een laptop van 700euro waar je ook mee wilt gamen dat word moeilijk, deze worden ook al heel snel overhit,als ik jouw was zou ik een goede 2dehandslaptop zoeken, als je toch een nieuwe wilt zou ik voor een dell gaan of nog beter een BTO die zijn nog het beste qwa prijs/kwaliteit verhouding , dan heb je voor dat bedrag nog een goede videokaart,en je kan hem zelf samenstellen (kijk www.bto.eu)
 
Laatst bewerkt:
kijk op de dell site en ga voor een dell inspiron R Special edition van 749, eventueel als je ze kan vinden zijn er op internet genoeg kortingsbonnen te vinden voor dell, ik heb deze van 800 voor 689 kunnen kopen inclusief kortingsbonnen.. dus als je goed zoekt heb je een erg goede"game" laptop.. (niet verwachten dat je de nieuwste games op alle settings max kunt draaien)

Met een fullHD scherm, 8gb geheugen en 1 tb schijf.. en een behoorlijke videokaart met goede processor:)
 
Back
Naar boven