XXL Nutrition

Laptop

Bezoekers in dit topic

Kevinson

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 jun 2011
Berichten
3.231
Waardering
309
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Aangezien het dagcafé topic zo snel dichtgegooid werd, zoals werd voorspeld maak ik maar een los topic aan. :roflol::roflol:

Iemand ideetjes voor een nieuwe laptop. Ben al weken aan het rondkijken, maar ieder product heeft weer grove minpunten.

Specs:
8GB RAM,
~fullHD resolutie
Accuduur van toch wel 8+ uur
Haswell, i5 of i7, daar ben ik nog niet over uit
~13.3"

Wordt gebruikt voor programmeren (Java in Eclipse voor o.a. Android, C# in Visual Studio 2012, verder gewoon Python, PHP, standaard webshit), Photoshop en verder browsen/documenten schrijven etc. Over het algemeen geen games, tenzij ik mijn eigen shit test.
 
Aangezien het dagcafé topic zo snel dichtgegooid werd, zoals werd voorspeld maak ik maar een los topic aan. :roflol::roflol:

Iemand ideetjes voor een nieuwe laptop. Ben al weken aan het rondkijken, maar ieder product heeft weer grove minpunten.

Specs:
8GB RAM,
~fullHD resolutie
Accuduur van toch wel 8+ uur
Haswell, i5 of i7, daar ben ik nog niet over uit
~13.3"

Wordt gebruikt voor programmeren (Java in Eclipse voor o.a. Android, C# in Visual Studio 2012, verder gewoon Python, PHP, standaard webshit), Photoshop en verder browsen/documenten schrijven etc. Over het algemeen geen games, tenzij ik mijn eigen shit test.

Apple, beter kan je niet hebben.
 
i7 voor photoshop..
 
Kijk eens bij Dell.nl en anders wel een Lenovo
 
Kijk eens bij Dell.nl en anders wel een Lenovo

Dell had voorheen geen geschikte laptop die aan deze eisen voldoet. Zie nu op de site dat er echter een nieuwe is en die ziet er veelbelovend uit. Even wachten op de reviews.

Over het algemeen ben ik niet echte en fan van Dell, maar mijn laatste ervaring is al enkele jaren geleden. Misschien dat het nu beter is.

Zal zo nog eens extra kijken naar Lenovo, over het algemeen zijn die erg duur geloof ik.

Mijn vorige keuzen waren de meeste recente ASUS, maar is véél te duur. Daarna viel mijn oog op SVP13, maar dat flexibele beviel me niet. Tevens waren er enkele problemen met sommige hardware componenten.
 
Eventueel is de MacBook Pro ook een optie. Is slechts 300 gram zwaarder en in total slechts 1.6kg. Iets zwaarder dan ultraportables maarja. Het scherm is significant beter dan MBA i.v.m. Retina. Accuduur moet ik nog even bekijken.
 
Back
Naar boven