XXL Nutrition

Larry Wheels updates topic

Bezoekers in dit topic

Anoniem36295

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
21 mei 2007
Berichten
18.794
Waardering
3.530
Larry (@larrywheels) • Instagram photos and videos

Meer mensen bekend met dit beest? Momenteel de world's strongest bodybuilder. Van oorsprong een powerlifter (met een ziek lean fysiek voor PL begrippen) en onlangs zijn eerste bodybuilding wedstrijd gewonnen. Gaan we nog veel van horen! De recordhouder hiervoor was de welbekende Stan Efferding (Rhino). Larry wordt momenteel gecoached (op voedingsgebied in ieder geval) door Efferding.


Insane kracht voor zo'n jonge gast.
 
‘World’s strongest bodybuilder’ is nogal een lastig te controleren claim en verder hoop ik altijd in zijn filmpjes dat ‘ie z’n mond niet open trekt, want zodra hij begint te praten lijkt het net alsof je met een downie te maken hebt.

Maar bruut sterke gast natuurlijk. Is ook deels Nederlands dacht ik. Meen dat z’n moeder van één van de ABC-eilanden komt.
 
‘World’s strongest bodybuilder’ is nogal een lastig te controleren claim en verder hoop ik altijd in zijn filmpjes dat ‘ie z’n mond niet open trekt, want zodra hij begint te praten lijkt het net alsof je met een downie te maken hebt.

Maar bruut sterke gast natuurlijk. Is ook deels Nederlands dacht ik. Meen dat z’n moeder van één van de ABC-eilanden komt.

hij is geboren op Sint Maarten
 
Nou, Larry wordt door zijn ex beschuldigd van losse handjes en het cheaten met vrouwen en mannen....

 
Nou, Larry wordt door zijn ex beschuldigd van losse handjes en het cheaten met vrouwen en mannen....

Losse handjes is natuurlijk niet netjes.

De rest moet toch kunnen in deze tijden. #pride
 
En Larry's response video:

 
  • Like
Waarderingen: 040B
Jezus wat een beta.
 
Begint nogal een soap figuur te worden.
 
Back
Naar boven