MuscleMeat

lars-v logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sterk bezig man
 
Training 163, zondag 26-05-13
Lb@ HomeGym


squat
2x5x 20
2x5x 70
2x5x 100 niet licht
3x 120 blergh
3x 140 bahbah
3x 140
3x 140
1x 150
1x 160
Vorige week 5reps op 160, nu net 1tje.

RDL
7x 70
3x 70 aah **** it man


Conclusie:
Waarom deze shit nu weer? Ik eet genoeg, ik slaap genoeg… Zou wel eens weten waarom ik niet normaal kan blijven squatten…
 
Training 164, dinsdag 28-05-13
UB @ homeGym

Fasted
Nog eens een keertje goed geslapen en had er best zin in

DE bench
Opwarming
9x3x 55+16kg chains
Naar einde toe begon het gewoon echt zwaar te voelen. Te fuk is this?

overig
Latpulldown met 50kg
Tricep band pushdowns

Conclusie: yeeeey, weeral k*ttraining…
 
71 kg on top is dan ook redelijk zwaar @ 96 kg bodyweight :D

wat scheelt er kiddo?
 
71 kg on top is dan ook redelijk zwaar @ 96 kg bodyweight :D

wat scheelt er kiddo?


niet genoeg gerecupereerd van zaterdag I guess. Die 180kg vanboven is by far (20kg) het zwaarste wat ik ooit op mijn triceps heb gehad (2de zwaarste was 160kg paar maande gelede).

Nochtans eet ik meer dan genoeg de laatste tijd.
Morgen wel nog eens langs de dokter (vermoed weer ijzertekort): Heb al een half jaar lang geen enkele dag doorgekomen zonder tussendoor dutje te moeten doen (+ het feit dat ik in de laatste jaren bij bloedonderzoek maar 2x geen ijzertekort heb gehad :rolleyes:)
 
niet genoeg gerecupereerd van zaterdag I guess. Die 180kg vanboven is by far (20kg) het zwaarste wat ik ooit op mijn triceps heb gehad (2de zwaarste was 160kg paar maande gelede).

Nochtans eet ik meer dan genoeg de laatste tijd.
Morgen wel nog eens langs de dokter (vermoed weer ijzertekort): Heb al een half jaar lang geen enkele dag doorgekomen zonder tussendoor dutje te moeten doen (+ het feit dat ik in de laatste jaren bij bloedonderzoek maar 2x geen ijzertekort heb gehad :rolleyes:)

Pak je ijzer bij dan? Waarom blijf je dat niet doen of eet je een meer "ijzerrijk" dieet. Dan is je probleem toch opgelost of bekijk ik dat te simplistisch?
 
Nee op het moment niet. Ijzer bijnemen als je het niet nodig hebt is absoluut niet gezond (levercirrose etc...)
 
Kan het zijn da je klierkoorts hebt? Ik heb ook 2 jaar lang iedere dag een dutje moeten doen omdat ik anders de dag niet doorkwam. Die tijd is nu voorbij en ik voel me veel beter. Ik moet er wel bijzeggen, dat die vermoeidheid toen geen (voelbare) nefaste invloed had op mijn trainingen.
 
Heb ik vorig jaar gehad (staat ook ergens vermeld in mijn log), maar die infectie was weg (volgens bloedonderzoek), maar ben nooit meer 'fit' geworden op de een of andere manier...
 
Heb ik vorig jaar gehad (staat ook ergens vermeld in mijn log), maar die infectie was weg (volgens bloedonderzoek), maar ben nooit meer 'fit' geworden op de een of andere manier...

Kan blijven aanhouden. Bij mij zeiden ze ook dat het niet meer te bespeuren was, maar is toch pas een lange tijd later weg gegaan. Good luck, old sport.
 
Mijn broer heeft er ook heel lang last van gehad. En Kevin De Bruyne (voetballer) zei ook dat hij zich pas 7 maanden na genezing terug echt sterk voelde.
 
Training 165, woensdag 29-05-13
Beentjes @ HomeGym


sumo DL
5x 70
5x 120
5x 120
5x 140
3x 160

standing ab crunches doubled monstermini
lunges 10kg/hand
squats tot 3x7x 100 (best al zwaar)
kuits/TBA

Conclusie: heeeeel opt gemakje wat gedaan
 
Training 166, vrijdag 31-05-13
UB @ HomeGym


latpulldown
Redelijk wat 12reppers met 40 en 60kg
Tussendoor facepulls/tricep pushdowns

benchpress
Tot 3x 120 en 2x 120, maar gestopt omdat die vervelende knap in mijn linkerpols terug was. Zal volgende keer wel terug weg zijn

shrugs
3x12x120 overhands superstrikt
3x12x 170 nog redelijk strikt

nog wat bi’s en tri’s pompuh
 
Training 167, zaterdag 1-06-13
beentjes @ homeGym


squat
2x5x 20
2x5x 70
3x5x 100
3x 100 knie maakte nu echt vage gluiden, + ik kwam uit de groove en was nog zwaarder
Alles weer belachelijk zwaar.Setje gefilmd maar zag nu niet direct techniek issues…

tijdsduur: ?

Conclusie: Moest ik meer gewicht hebben genomen weet ik niet of ik 5 reps gehaald zou hebben.
Laatste training in homegym tot de 26 of 27e…
 
Training 167, zaterdag 1-06-13
beentjes @ homeGym


squat
2x5x 20
2x5x 70
3x5x 100
3x 100 knie maakte nu echt vage gluiden, + ik kwam uit de groove en was nog zwaarder
Alles weer belachelijk zwaar.Setje gefilmd maar zag nu niet direct techniek issues…

tijdsduur: ?

Conclusie: Moest ik meer gewicht hebben genomen weet ik niet of ik 5 reps gehaald zou hebben.
Laatste training in homegym tot de 26 of 27e…

Train je een maand lang niet tijdens de examens??
 
af en toe (1x / week) beetje pompen in een klotefitness
 
update'tje
Voor het eerst ge foamrolled. Ding voelt zo best zacht aan, maar damn wat pijnlijk :P (vooral quads en TFL)
PR op pullups: 3x5xBW(97 a 98) + 30kg close hammergrip

Voor de rest wat pompen geblazen
 
Chins beginnen er al goed op te lijken, he!
 
Back
Naar boven