AndroidHealthClinic

lars-v logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

bumperplates zijn voor later (iemand had een deal onder mijn neus weggejat :mad:)
Hacksquat staat gereserveerd omdat ik er uiteindelijk niet genoeg gebruik van maak.

Maar als ik nu terugkijk heb ik laatste tijd idd belachelijk veel uitgegeven :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

oh, en ik ga mijn ma toch wel 1 paar schoenen laten terugbetalen hoor :p
 
alles wat Lars onder handen krijgt daalt in waarde :roflol:

Ik hoop dat Lars de dame in kwestie toch nog niet zelf onder handen heeft genomen.

Dude, ik weet dat het m'n zaken niet zijn, maar het lijkt me alsof je al je geld aan sportartikelen uitgeeft. Fancy apparaten, nieuwe oly shoes, mark bell shows, nieuwe toys, bumper plates..... :D

Hervé, jij bent je er duidelijk nog niet bewust van dat Lars een, wat wij noemen, premium baller is. Dit is peaunuts voor hem. Om je een idee te geven van Lars z'n stijl, in de gym drinken we geen water, maar is er standaard een magnum fles Armand De Brignac ter beschikking van alle aanwezigen.
 
alles wat Lars onder handen krijgt daalt in waarde :roflol:

dude, dit ging over mijn zus :roflol::roflol::roflol::roflol:

En trouwens, bijna alles qua gymstuff dat ik ooit heb doorverkocht, is met winst, inclusief die barbarian warrior bench die jij nu hebt :trollface:

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

vanavond:
3,1km lopen in 19 minuten
Daarna rumblerollen: gatverdikke, dat is andere koek dan een 'gewone' foamroller.
Ook paar cannonball pullups gedaan: kreeg er maar een paar uit...

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

update: thuisgekomen plots pijnlijke enkel rechts, met zwelling beetje ventraal en craniaal van de laterale malleolus.
Ijs opgelegd net. Morgen LB maar denk niet dat dit echt gaat hinderen, tenzij eventueel prowler
 
Ik hoop dat Lars de dame in kwestie toch nog niet zelf onder handen heeft genomen.



Hervé, jij bent je er duidelijk nog niet bewust van dat Lars een, wat wij noemen, premium baller is. Dit is peaunuts voor hem. Om je een idee te geven van Lars z'n stijl, in de gym drinken we geen water, maar is er standaard een magnum fles Armand De Brignac ter beschikking van alle aanwezigen.

Er was me al zo iets opgevallen aan hem. Geef mij toch maar goirlese cécémel :D
 
zaterdag: bedoeling was lowerbody, maar 1) helemaal geen fut en 2) knieën waren zeer gevoelig :(

zondag 18 mei 14
fullbody


knieën nog steeds zeer gevoelig :(

benchpress
tot 3x3x 100
voelt nog steeds zeer zwaar, ben dit gewicht echt niet meer gewoon. 10kg / week erbij plakken zal nog wel lukken. SC gewricht houdt zich goed, rechterschouder idem.

pull-ups
setjes met BW
2 of 3 setjes met cannonballs: heftig aan de polsflexoren en de grip. Zonder magnesium niet te doen.
bij vermoeidheid bolde ik mijn bovenrug ook zeer fel. Moet eruit

hamstring curls
prowler + sled pulls
overig: wat flys, curls, triceps, side rises. Kuitjes wou ik ook maar schoot direct een stevige kramp in

opmerking: elleboog links tot serieus k*t nu

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=zJdfqzWKLDo
 
Ooit towel pull ups gedaan? Hoe is dat in vergelijking met die cannonballs.
 
wou ooit proberen met een handdoekje, maar die scheurde bijna direct door dus niet echt geprobeerd helaas
 
Heb je nu van die kerel int wit, lijkt me lekkere jonge.

Ot: nice train
 
Wat mis ik de Willem vibes ! :(

srs
 
zaterdag 24-5-14
UB


bench tot 2x3x 110, voelt zwaar maar gaat vlot.
Tegen dit tempo mss tegen het einde van de zomer weer in PR regionen? (er rekening mee houdende dat examens eraan komen)

Ook nog wat towel-, cannonbal- en hammergrip pullups, rows, tri's en bi's gepompt

zondag 25-5-14
LB met Willem9 en Marnix


begonnen met squat, maar linkerknie deed belachelijk veel pijn. Geen flauw benul door wat.
Heel voorzichtig wat legpresses gedaan. Na aantal setjes pijn weg en gewicht rustig aan omhoog.
Topset was 8x 260+blue bands

dan wat abs

Daarna sledpull en prowler: lang geleden dat intensiteit zo zwaar was. Topset was 30m sledpull met +/- 300kg (incl prowlergewicht). Op een gegeven moment zat ik er wel echt doorheen (door knietjes gezakt toen ik rechtstond).

afgesloten met legcurls, kuitjes en pijnlijke 'behandeling' met massageroller

w9frli.jpg
 
Zaterdag: UB
benchpress tot 3x 115 en 3x 120
Nog wat rows, farmers, pullups, triceps, hammercurls

zondag: LB
Deadlift
(opwarming)
3x 140
3x 160
3x 180
1x 190
fail x 200: ik kreeg hem gewoon niet van de grond af, raar

GHR: 3 of 4 setjes
legpress
standing abcrunches
sledpulls, topsetje 30m x 325kg (incl gewicht prowler)
prowler: redelijk wat x 30m

meestal nog legcurls en kuitjes na prowler, maar deze keer wel redelijk diep gegaan. Zat echt niks meer in.
Degelijke training

https://www.youtube.com/watch?v=FRgy6yY4m94
 
Lang geleden dat ik hier nog gepost hebt

Qua trainen loopt het sinds eind mei al stroef en niet consequent.
Veel werk voor thesis, dan examens, daarna korte vakantie, dan klotestage, nu herexamens en vanaf dinsdag hoop ik terug deftig te kunnen trainen. (maandag examen)

Anyway: nieuwe aanwinst voor de hoomsgym
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zaterdag 16 aug 14
Fullbody @ homegym


Benchpress
opwarming
5x 100
3x 120 semi pauzed
1x 130 pauzed: niet veel speed, wel solid
Fail x 140kg: school niet veel, en zou evenaring pr zijn geweest, met verschil dat ik nu 1) niet consequent heb getrained en 2) +/- 8kg minder weer (92kg nu)
5x 140kg met Warrior UltimateShooter

Tussen setjes door: latpulldowns

Squat
opwarming
5x 120
3x 140
3x 150
2x 160: linkerenkel deed kut (pijnscheut)
12x 120

Overig:
3 setjes unilaterale legpress
4 setjes legcurl
3x superset (banded tricep pushdowns - DB curls - seated calf raises)

Geeft een goed gevoel, zo'n training na een periode waarin het mentaal toch zwaar was.
Wat bench betreft zie ik binnen een maand of 2 toch wel een PR zitten, squat en deadlift hebben altijd langer nodig om terug op niveau te komen bij mij.

https://www.youtube.com/watch?v=6CT19ui7gjc&feature=youtu.be
 
Woensdag 20 aug 14
LB @ homegym


opwarming

Squat
10x 20
2x5x 70
2x5x 120 bahbah, zwaar
3x 140 voelt alsof er 50kg meer ophangt tov zaterdag
3x5x 140 niet de mooiste squats...

Deadlift
5x 70
2x4x 120
3x 140
3x 160
Zielig dat ik hier al moeite heb om mijn rug recht te houden

Overig:
unilat legpress
GHR
Abs
Kuitjes

https://www.youtube.com/watch?v=Xt0btREr8gs&feature=youtu.be
 
Ook even nieuwe pullingblocks gemaakt. Ik had er al, maar die waren serieus onhandig (zwaar, niet vast te pakken, slecht stapelen (glijden over elkaar)).
2x 10,5cm
2x 13 cm (hier moeten nog houten latjes aan zijkant tegen het afrollen van schijven)
2hhzszo.jpg



Vrijdag 22-08-14
UB @ homegym

opwarming: pullingblocks maken

Cambered bar press
2x10x 20
10x 40 easy
3x5x60 belachelijk zwaar :p
Staggered met:
BOR 4x10x70

Closegrip BP
10x 60
3x8x 80
Staggered met:
Parallelgrip pullups: 4x8x BW

Rest:
cable pullovers 3x12x 20kg
Tricep pushdowns: 3x 10x 30kg
DB curl 3X10x 30lbs SS met bandpullapart (mini) 3x 20x
 
zaterdag 23 aug 14
Beentjes @ homegym, met Willem9


Squat
2x5x70
5x 97,5
5x 105
5x 120 pittig
2x 140 fuck it, voelt te zwaar

Deadlift
5x 120
5x 140
3x 160

Blockpulls (om te testen)
2x 170
3x 180
2x 190: 2 rep iets te ver achterover geleund dus baar maar neergepleurt: blokje zei krak

Rest
unilat legpress
legcurls
kuitjes: seated + donkey met dipbelt
lichte shrugs

2vlmcg5.jpg


ander blokje ook maar geïnspecteerd: was idd aan het barsten aan onderkant. Toch wat extra hout onderschroeven precies
3481u07.jpg
 
Shit wat heeft die willem lekkere kuiten.
 
Als je de balken onderin 90 graden draait, zal het veel beter zijn.
Lijkt me ook logisch
 
Als je de balken onderin 90 graden draait, zal het veel beter zijn.
Lijkt me ook logisch
ga er idd zo 2 balkjes dwars bijzetten.

Gisteren poging tot LB training. Was 8u in de avond, had 2 nachten met te weinig slaap (en 1tje met teveel alcohol) achter de kiezen. Was de naam 'training' niet waard, meer 'doorbloeding'.

Dinsdag 2 sept 14
UB @ homegym met Jasper


opwarming: bandpullaparts, lichte side raises, latpulldowns, triceps ext

Benchpress
?x 20
8x 60
8x 80
8x 100 semi-closegrip
3x 120 normal (pinky on rings) grip: voelde niet zo goed als de wat smallere grip aan de rechterschouder
5x 140 met Shooter semi-closegrip: linkerpols was niet zo lekker
3x 140 met shooter normal grip
3x 150 met Shooter: makkelijkste setje by far
1x 160, 2Fail. Baar dreef telkens te snel richting craniaal. Ook fail met unracken eerst. Kracht was wel aanwezig, maar gewoon een echte kutset.


Bent-over rows
3x8x 70 ergens bij opwarming en tussen bench door
8x 80
3x8x 90

Incline DB flys 3x 15x 30lbs
Pullups semi-wide hammergrip 3x10x BW
Low cable rows 3x15x60 rugje liep vol
Tricep pushdowns 4 setjes
DB hammer curls 3x8x 35lbs
Shrugs 10x 70, 3x10x 110

---> Decent train, +/- anderhalf uur

https://www.youtube.com/watch?v=lhYOLoNi0IE
 
Sterk man.

Maar wat heb je eigenlijk aan een spotter als ie de halter met een hand aangeeft en spot?
Zou ook die bandjes gewoon van je duimen afhalen als je je wraps eenmaal strak hebt getrokken.
 
Back
Naar boven