XXL Nutrition

Lars035 contestlog 2014

Bezoekers in dit topic

Lars035

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2009
Berichten
1.685
Waardering
282
Lengte
1m85
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Hello mede buffels!

Ik zal proberen zo kort mogelijk mijn verhaal te vertellen met wat mijn doelstellingen zijn en waarom.

Ik ben nu al geruime tijd aan het rommelen met mijn huid, ik kreeg uit het niks zware acne op en rondom mijn hoofdhuid. Uiteindelijk werd dit zo erg dat ik het ook op mijn borst kreeg. Bij de huisarts wisten ze mij te vertellen dat ik last had van folliculitis (ontsteking van de haarzakjes) Ik zal het medische verhaal achterwege laten, maar na 9 maanden antibiotica te hebben geslikt gingen de plekken maar niet weg en vond de dermatoloog dat ik maar eens roaccutane moest gaan gebruiken.
Nadat ik mezelf wat had ingelezen over dit middel was er geen enkele mogelijkheid in de wereld dat ik die troep zou gaan nemen en ben op zoek gegaan naar een andere aanpak. Zo ben ik terechtgekomen bij een orthomoleculaire arts, hij vertelde mij dat door mijn bourgondische leefstijl en het vele calorieën wegstouwen ik waarschijnlijk mijn lever en gal heb "vervet". Dat houdt in dat er galproppen vast zitten in mijn gal, lever en galwegen waardoor ik slecht mijn gifstoffen kan afvoeren en ik dus mijzelf aan het vergiftigen ben.
Zoals sommigen wel weten ben ik dol op eten en drinken en heb eigenlijk al die jaren met voeding ongezond geleefd. Mijn grote liefde voor kapsalon en bier brachten mij op een lichaamsgewicht van 110kg na anderhalf jaar bulken. Eigenlijk ben ik een klein dik jongetje van binnen die niet zware obesitas heeft omdat ik ook een liefde heb voor de krachtsport.

Waar had ik allemaal last van door deze "vervetting"?
- Zo goed als geen kleur meer in mijn huid.
- Overmatig zweten.
- Lichte en slappe ontlasting.
- Zware folliculitis, met name op mijn hoofdhuid.
- Veel hoofdpijn.
- Vocht vasthouden



Achteraf klinkt dit natuurlijk allemaal heel logisch dat je, als je als een varken leeft, op een bepaald moment gezondheidsklachten krijgt, mijn omgeving vroeg ook wel eens aan mij of ik nou wel gezond en verstandig bezig was met al dat schransen. Maar ik kon en lekker eten en drinken, was groot en zo sterk als een paard dus had deze link nooit gelegd. (DOM!!)

Hoe ben ik dit aan het oplossen?
Om mijn lever en gal weer normaal te laten functioneren moet ik van die proppen af, dit doe ik door middel van een ontgiftingskuur. Je eet alleen in de ochtend een licht ontbijt, drinkt om 6 uur een glas bitterzout, om 8 uur een glas bitter zout en om 10 uur een glas olijfolie met een halve vers geperste grapefruit. De volgende ochtend om 7 uur bitterzout en om 9 uur je laatste glas bitterzout. De eerste keer dat ik dit had gedaan wist ik niet wat mij overkwam.
Nu ik dit zo'n 15 keer heb gedaan voel ik me al 100 keer beter en zie er ook vele male gezonder uit. Na de eerste ontgifting kwam er zelfs weer kleur terug in mijn gezicht, maar helaas zijn nog niet alle plekken weg en kreeg mijn vriendin ook vreemde plekken.
Na lang aandringen hebben mijn vriendin en ik een kweekje laten maken van onze plekken en kwam er een bijzondere bacterie uit (enterobacter aerogenes), deze moet behandeld worden met een zware antibiotica kuur van 1000mg per dag.
Inmiddels zijn we alweer 1 maand bezig met deze kuur en hebben nog 2 weken te gaan. De plekken zijn nu voor 98% weg en nu maar hopen dat ze natuurlijk wegblijven!
Na al dat ontgiften en antibiotica ben ik veel afgevallen en ben ik bij lange na niet meer zo sterk als ik was.

Nu proberen weer 100% back on track te komen, gezond te leven, eten en keihard te trainen. Ben toch al veel vet verloren en het is zomer, dus is het ook maar is tijd om is een keer goed laag in mijn vetpercentage te gaan. Mijn doelstelling is nu om nu een keer echt gezond en uitgebalanceerd te gaan eten en trainen en te kijken wat ik nu natural maximaal kan bereiken.
Oh ja dat is het volgende, ik ben inderdaad een doping vrije krachtsporter die geen behoefte heeft aan AAS. Dit vinden sommige van jullie schijnbaar lastig om te accepteren en geloven niet in "natural bodybuilding", maar om nou niet mijn log te vervuilen zullen we maar proberen deze discussie achterwege te laten. Als je me wel op mijn woord vertrouwt ben ik daar blij mee en als je me niet gelooft is dat ook prima!

Hier ga ik dus mijn trainingen en vooruitgang posten om zo uiteindelijk in topconditie mee te kunnen doen aan de fotocontest!

Onduidelijk filmpje van mijn epische dirty bulk 110kg fysiek.

http://www.youtube.com/watch?v=c1gm3x0OB48

Mijn huidige stats

Leeftijd: 22
Gewicht: 98
Vetpercentage: 11%

Shape van 2 weken geleden

2i8uij7.jpg


Training:

Maandag: Rug, side/reardelt en traps
Dinsdag: Rust
Woensdag: Borst, (press)schouders, triceps
Donderdag: Legs (accent quads) kuiten en buik
Vrijdag: Rug, side/reardelt en traps
Zaterdag: Legs (accent hamstring) kuiten en buik
Zondag: Borst, (press)schouders, triceps

Train niet volgens bepaalde reps, uit gevoel pak ik bepaalde oefeningen op hogere reps en andere op lage.
 
Laatst bewerkt:
in! Goed fysiek man, Zit een hoop massa op.

succes
 
Was jij niet echt 15 kg zwaarder en 2 % vetter eerst? Goed fysiek anyway, in!
 
Was jij niet echt 15 kg zwaarder en 2 % vetter eerst? Goed fysiek anyway, in!

Was idd 108 met 14/15%, bleek uiteindelijk heel veel vocht vast te houden doordat ik een gal en lever vervetting had door de overdreven dirtybulk die ik heb gehad..... Zal morgen dat verhaal even uitgebreid uitleggen.
 
Was idd 108 met 14/15%, bleek uiteindelijk heel veel vocht vast te houden doordat ik een gal en lever vervetting had door de overdreven dirtybulk die ik heb gehad..... Zal morgen dat verhaal even uitgebreid uitleggen.

Damn oke, dat wist ik niet man. Kon me iets van die stats herinneren, vandaar. Goodluck ouwe!
 
Was idd 108 met 14/15%, bleek uiteindelijk heel veel vocht vast te houden doordat ik een gal en lever vervetting had door de overdreven dirtybulk die ik heb gehad..... Zal morgen dat verhaal even uitgebreid uitleggen.

Zo, ik ben wel even benieuwd naar dat verhaal!

Succes man!
 
Pff, het wordt een rete zware contest dit jaar! Echt flinke massa om mee te starten!:thumbs:
 
Ook wel benieuwd naar t verhaal, nog nooit van gehoord, en ben ook wel van t dirty bulke:o
 
Ben benieuwd hoe je er uitziet als je op 6% zit man :-)
 
In, goed fysiek.
Laat je baard ook groeien, stond je wel bruut ;)
 
Was idd 108 met 14/15%, bleek uiteindelijk heel veel vocht vast te houden doordat ik een gal en lever vervetting had door de overdreven dirtybulk die ik heb gehad..... Zal morgen dat verhaal even uitgebreid uitleggen.

:orly:
 
Goed fysiek, succes met de contest! Wat is je minimale doel buiten gewoon zo laag mogelijk komen te staan?
 
Succes bro! Flink wat massa heb je
 
Heb mijn begin verhaal uitgebreid en zal later vanavond mijn eerste training loggen.
 
Heavy verhaal ouwe. Scary is nog dat ik me in kleine dingen nog herken ook, veel zweten en regelmatig slappe ontlasting :P
 
Heftig man! Wel heel interessant om te lezen, ontzettend veel succes :thumb:
 
22-06 chest, delts, triceps

Chest

Cable flys
4x16x27,5kg

Flat bench press
12x100
8x120
8x120
11x100

Flat dumbbell press
4x12x46kg

Chestpress plateloaded
4x12x80kg

Delts

Dumbell front raise single arm
4x12x16kg

Dumbbell shoulder press
4x14x44kg

Machine shoulder press
4x12x??kg

Triceps

Overhead triceps cable extensions
4x20x12,5kg

Overhead tricep rope extensions
4x12x27,5kg

Bw dips
4x12

Rope pushdown
4x16x25kg

De training qua kracht was echt ruk, maar wel goede pomp en contractie. Ik let vooral op 100% strikte uitvoering, weinig rust en maximale contractie, vandaar dat de gewichten ook wat minder zijn.
 
Back
Naar boven