AndroidHealthClinic

Lars035 contestlog 2014

Bezoekers in dit topic

Mooi verhaal neergezet man! ik herken mezelf me er een beetje in :)
 
Heavy verhaal ouwe. Scary is nog dat ik me in kleine dingen nog herken ook, veel zweten en regelmatig slappe ontlasting :P

Het zijn kleine dingetjes waar je niet zo snel een probleem van maakt, maar blijken dus wel signalen van je lijf te zijn dat er iets niet klopt! Misschien een keer ontgiften en kijken of je ook galproppen hebt? :p

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Heftig man! Wel heel interessant om te lezen, ontzettend veel succes :thumb:

Thanks man, ik ga mijn best doen!

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Mooi verhaal neergezet man! ik herken mezelf me er een beetje in :)

Thanks, ja ik heb dit verhaal ook zo geschreven omdat ik er van overtuigd ben dat er wel meer mensen zoals ik zijn. Misschien was mijn heavy bulk van 1,5 jaar wel een beetje over de top, maar er zullen wel meer jongens rond lopen met dit soort problemen!
Vooral het roaccutane verhaal, dermatologen zo snel geneigd om iedereen maar doxycycline te geven en als dat niet werkt aan de roaccutane de gooien zonder uit te zoeken wat er nou echt aan de hand is. Dat is gewoon symptoombestrijding in plaats van de oorzaak op te zoeken.
Als ik 12 maanden aan de roaccutane zou zijn gegaan waren mijn lever en gal alleen maar erger geworden en was het daarna net zo hard weer terug gekomen!
 
Het zijn kleine dingetjes waar je niet zo snel een probleem van maakt, maar blijken dus wel signalen van je lijf te zijn dat er iets niet klopt! Misschien een keer ontgiften en kijken of je ook galproppen hebt? :p

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------



Thanks man, ik ga mijn best doen!

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------



Thanks, ja ik heb dit verhaal ook zo geschreven omdat ik er van overtuigd ben dat er wel meer mensen zoals ik zijn. Misschien was mijn heavy bulk van 1,5 jaar wel een beetje over de top, maar er zullen wel meer jongens rond lopen met dit soort problemen!
Vooral het roaccutane verhaal, dermatologen zo snel geneigd om iedereen maar doxycycline te geven en als dat niet werkt aan de roaccutane de gooien zonder uit te zoeken wat er nou echt aan de hand is. Dat is gewoon symptoombestrijding in plaats van de oorzaak op te zoeken.
Als ik 12 maanden aan de roaccutane zou zijn gegaan waren mijn lever en gal alleen maar erger geworden en was het daarna net zo hard weer terug gekomen!

true, sowiezo vind ik de gezondheidszorg in NL tegenvallen......
 
Achteraf klinkt dit natuurlijk allemaal heel logisch dat je, als je als een varken leeft, op een bepaald moment gezondheidsklachten krijgt, mijn omgeving vroeg ook wel eens aan mij of ik nou wel gezond en verstandig bezig was met al dat schransen. Maar ik kon en lekker eten en drinken, was groot en zo sterk als een paard dus had deze link nooit gelegd. (DOM!!)

wat at je dan op de gemiddelde (werk-)dag????
 
[21-06-14] Rug, side/reardelt en traps

Rug

Plate loaded seated hammer row
2x20x80kg
4x10x140kg

Plate loaded seated row (pronated wide grip)
4x12x120kg


Lat pulldown machine (hammer wide grip)
4x12x85kg

Parralel grip lat pulldown
4x12x95kg

Rear delts

Facepulls
4x16x55kg

Cable rear delt fly
4x16x5kg

Dumbbell rear delt fly
4x12x18kg

Side delt

Cable side raise
4x14x7,5kg

Cable single arm upright row
4x12x25kg

Dumbbell side raise
4x14x16kg

Traps

Barbell shrugs
8x14x140kg

Weer wat lichtere training en veel focus op contractie. Deze training was vooral gericht op de dikte van mijn rug , de volgende rug training is meer voor wijdte.

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

wat at je dan op de gemiddelde (werk-)dag????
Heel veel brood en pindakaas, grote calve pot per 3 dagen, shitload aan brinta, eieren en als ik kans had om een kapsalonnetje of 2 weg te stouwen deed ik dat haha! elke weekend veel bier en gezelligheid dus dat waren 2 tegenstrijdige leefstijlen.
 
Heel veel brood en pindakaas, grote calve pot per 3 dagen, shitload aan brinta, eieren en als ik kans had om een kapsalonnetje of 2 weg te stouwen deed ik dat haha! elke weekend veel bier en gezelligheid dus dat waren 2 tegenstrijdige leefstijlen.

Toch heb je uitstekende gains gemaakt haha:p
wat noem je btw veel brinta? Eet zelf 200gram bij het ontbijt..
 
[25-06-14] chest/delts/triceps

Borst

Incline dumbbell fly
4x16x30kg

incline dumbbell press
4x12x46kg

Incline barbell press
4x12x100kg

scheppen met kabel
4x16x20kg

Schouders


Single arm cable front raise
4x12x15kg

Dumbbell shoulder press
4x12x40kg

Machine shoulder press
4x20x80kg

triceps


Overhead triceps cable extensions
4x20x12,5kg

Overhead tricep rope extensions
4x12x27,5kg

Bw dips
4x12

Rope pushdown
4x16x25kg


Vet meting gehad met tang en zat op de 9% met 95kg. Nu gestart met mijn carb cycle, dus benieuwt hoe ver ik nog kan gaan!

2yug8km.jpg
 
Pfoe, die dirty bulk heeft je wel een aardige hoeveelheid spiermassa opgeleverd. En snap best de verdenkingen richting AAS, maar geloof je uiteraard op je woord. Wel aardig gifted qua genen als het om spiermassa gaat, want zie een behoorlijk massief fysiek op de foto! Flinke armen, benen, volle borst:thumbs:

Je bent ook goed sterk en verzet daarmee flinke gewichten! Keep it up, en succes met de verdere cut!

Je hebt overigens toch niet alle junk uit je dieet verbannen (cheat-day?)
 
In. Sterke jongen die Lars.
Post je huidige voedingschema eens Lars.
 
[25-06-14]

Vet meting gehad met tang en zat op de 9% met 95kg. Nu gestart met mijn carb cycle, dus benieuwt hoe ver ik nog kan gaan!
pic


Looks good, vraagje hierover cycle je dan alleen met carbs ook met kcal?
Wat ik bedoel, cycle je alleen met carbs is dus bijv dag 1 60-30-10 (high carb) dag 2 30-50-20 (mid carb) dag 3 10-50-40 (low carb).
Of cycle je ook in kcal op die dagen? Ben benieuwd hoe je het aanpakt.
 
Bizar verhaal man!
Kan je je indenken wat een ongezonde leefstijl voor lichamelijke reacties en ongemakken veroorzaakt bij iemand die niet zou trainen!! Jij trainde tenminste nog, dus de lichamelijke schade is nog ''binnen de perken'' gebleven (als ik dat zo zacht mag uitdrukken)!

Je hebt wel een heavy frame man! Leuk log. Ik volg wanneer ik kan! Keep it up!
 
OK, daar ben ik weer. Kreeg na een zware 6 weken antibioticakuur op de 1 na laatste dag weer een uitbarsting van plekken. Verschrikkelijk kwaad geworden en radeloos, ben per direct weer gaan ontgiften en gelukkig heb ik het gevoel dat ik mijn plekken weer onder controle heb. Nu verder met ontgiften totdat ik geen galproppen meer heb. Nadeel is dat ik nu ongelofelijk leeg en slap ben, weeg nog maar 93kg met 7%.
 
OK, daar ben ik weer. Kreeg na een zware 6 weken antibioticakuur op de 1 na laatste dag weer een uitbarsting van plekken. Verschrikkelijk kwaad geworden en radeloos, ben per direct weer gaan ontgiften en gelukkig heb ik het gevoel dat ik mijn plekken weer onder controle heb. Nu verder met ontgiften totdat ik geen galproppen meer heb. Nadeel is dat ik nu ongelofelijk leeg en slap ben, weeg nog maar 93kg met 7%.

Oei oei oei, da's niet best Lars. Maar houdt vol, op de lange termijn zal je er baat bij hebben! Sterkte!
 
2digcj5.jpg


Vanochtend tijdens het ontgiften, platter en leger dan dit gaat het niet worden. Wel een middel omtrek van 78 haha!

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Oei oei oei, da's niet best Lars. Maar houdt vol, op de lange termijn zal je er baat bij hebben! Sterkte!

We zetten ook rustig door, wel kut om zoveel kleiner te worden. Voorheen een 200kg benchende beul van 110kg en dan nu dit. Best wel groot verschil, maar gezondheid gaat toch echt voor!
 
Looks good, vraagje hierover cycle je dan alleen met carbs ook met kcal?
Wat ik bedoel, cycle je alleen met carbs is dus bijv dag 1 60-30-10 (high carb) dag 2 30-50-20 (mid carb) dag 3 10-50-40 (low carb).
Of cycle je ook in kcal op die dagen? Ben benieuwd hoe je het aanpakt.

Even mezelf quote omdat ik benieuwd ben naar het antwoord.
Goodluck de laatste weken, hopelijk voel je je snel wat beter.
 
Wat een verhaal man, maar ziet er goed uit nog het fysiek ! hoe denk jij trouwens over alcohol ivm gains etc.?
 
Even mezelf quote omdat ik benieuwd ben naar het antwoord.
Goodluck de laatste weken, hopelijk voel je je snel wat beter.

Oeps, overheen gelezen. Kcal blijven redelijk gelijk over de dagen. Dit is mijn indeling:

Maandag: Rug, side/reardelt en traps (Low carb)
Dinsdag: Rust (No Carb)
Woensdag: Borst, (press)schouders, triceps (High carb)
Donderdag: Legs (accent quads) kuiten en buik (No carb)
Vrijdag: Rug, side/reardelt en traps (Low carb)
Zaterdag: Legs (accent hamstring) kuiten en buik (High carb)
Zondag: Borst, (press)schouders, triceps
(No Carb)
 
Damn! Heftige carb cycle man! Respect om die legday op no carb te doen.

Uiteraard zijn je glycogeen depots wel enigsinds gevuld door de dag ervoor, maar dan nog is het pittig!

Je hebt trouwens echt ziek volle armen en borst! Echter mogen die nog wel wat droger voor de contest, maar we hebben nog een aantal weken!

Baard = +1
 
Wat een verhaal man, maar ziet er goed uit nog het fysiek ! hoe denk jij trouwens over alcohol ivm gains etc.?

Af en toe een biertje moet geen kwaad kunnen, maar als je zoveel zuipt dat je de dag erna niet meer weet te functioneren gaat het wat ver haha!
 
Af en toe een biertje moet geen kwaad kunnen, maar als je zoveel zuipt dat je de dag erna niet meer weet te functioneren gaat het wat ver haha!

+2

of zoveel drinken dat je voeding dag erops fucked is
 
Back
Naar boven