Fitness Seller

Last bij Squatten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tom1988

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2005
Berichten
2.525
Waardering
1
Ik heb altijd als ik bezig ben met het Squatten, dat mijn nek (waar ik de baar op leg zeg maar)best pijn gaat doen,, ik ga wel altijd door,, maar de volgende dag is het echt zo'n k*tgevoel en rood enzo..

weet iemand hoe dit komt??
ik leg hem wel op de goede plek neer volgens mij..


iemand tips?

anders word het maar gewoon zo doortrainen
 
je moet de bar ook niet op je nek leggen
 
nee ok,,, snap ik.. :) maar ow w8 ik post wel even een foto

zo doe ik hem dus:
squat.jpg
 
- leg hem meer op je schouders/ of traps.

nu leg je em waarschijnlijk precies op zo'n botje en dat is pijnlijk idd.

tip: wikkel je handdoek om de stang heen.
 
ja die kerel heeft em vrij hoog in zn nek je kan de stang misschien beter wat lager - op de schouders- leggen. moet je gewoon effe uitproberen.
 
- leg hem meer op je schouders/ of traps.

nu leg je em waarschijnlijk precies op zo'n botje en dat is pijnlijk idd.

tip: wikkel je handdoek om de stang heen.

ja dat had ik dus gedaan ,en werd iid wat minder
 
ik had het zelf ook wel in het begin toen ik net squatte, zelfs met handdoek nog wel een beetje. flink je traps blijven trainen en blijven squatten dan gaat het vanzelf wel beter.

als het echt niet relaxed gaat dan zijn er nog wel van die soort kussentjes die je om de stang kunt doen.
 
Stop being a pussy.. kweek een setje traps en leg die stang er gewoon op.
 
Stop being a pussy.. kweek een setje traps en leg die stang er gewoon op.

eens!

waarschijnlijk ben je net begonnen met squat ofzo

het went.. als je al klaagt over die 'pijn' aan je nek, hoe denk je dan alles te kunnen geven met squaten? als je zwaar squat dan ben je die nek zo vergeten!
 
Het vervelendste vind ik nog wel dat je schouders helemaal vastlopen .. vooral als je nog spierpijn hebt in je traps/delts kan dat vervelend zijn.
 
wat bedoel je precies met vastlopen?
 
op je traps leggen bro
 
wat bedoel je precies met vastlopen?
Hetzelfde gevoel als je hebt als je op de smith-machine neckpress doet of de pulldown in je nek doet voor de lats .. alleen dan nog extremer en k*tter. Al is dit misschien omdat ik de squat met de smith-machine moet doen, omdat wij geen squatrek in de "gym" hebben..
 
Back
Naar boven