XXL Nutrition

Last-minute vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

daniel20

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2009
Berichten
14.307
Waardering
1.371
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Beesten,

Heb begin september pas vakantie van mijn werk, en omdat vrijwel iedereen dan weer aan het werk ik, wil ik graag alleen op vakantie gaan.

Ik zoek eigenlijk een all-inclusive hotel, beetje betaalbaar (tussen 500/800) euro, voor 5 tot 8 dagen.
Zon, Zee & Strand, beetje leuke omgeving waar ik wat door de stad kan flexen enzo..


mensen die mij kunnen helpen toevallig?
Graag beetje ontopic blijven, geen zin om alles te reporten!

Groetjes bartjeXX
 
Laatst bewerkt:
wat is een beetje betaalbaar? en voor hoeveel dagen?
 
hier ben ik zelf al eens geweest, wel met mijn ex vriendin maar je leert daar wel snel mensen kennen. ook een leuk animatieteam en op 10 minuutjes wandelen kom je in het centrum van het dorpje turgutreis waar je een soort van bar street hebt waar je ook vlot mensen leert kennen (en vooral veel engelse grietjes) Er is ook een nederlandse bar iets verder op het marktplein

http://neckermann.nl/Vliegvakanties...=17/08/2011&Duration=7&sccid=ne_vrwz_acco&a=b

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 13:33 ----------

en dit hotel ligt ernaast, is iets minder groot maar ook wel leuk

http://neckermann.nl/nl/_32919Ak/hotel-aegean-dream-resort.aspx
 
Laatst bewerkt:
hier ben ik zelf al eens geweest, wel met mijn ex vriendin maar je leert daar wel snel mensen kennen. ook een leuk animatieteam en op 10 minuutjes wandelen kom je in het centrum van het dorpje turgutreis waar je een soort van bar street hebt waar je ook vlot mensen leert kennen (en vooral veel engelse grietjes) Er is ook een nederlandse bar iets verder op het marktplein

http://neckermann.nl/Vliegvakanties...=17/08/2011&Duration=7&sccid=ne_vrwz_acco&a=b

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 13:33 ----------

en dit hotel ligt ernaast, is iets minder groot maar ook wel leuk

http://neckermann.nl/nl/_32919Ak/hotel-aegean-dream-resort.aspx

Zien er beide idd goed man, en zeer betaalbaar (met 2-personen ben je 850+/- kwijt, dus solo moet helemaal betaalbaar zijn (nog niet echt naar gekeken haha)..

Thanks alvast timmeeehh
 
solo is meestal nie veel goedkoper dan met zn 2en...
 
Nee klopt bro, scheelt minder als 100 euro.
 
prijzen zijn meestal pp aangegven hé :D
 
prijzen zijn meestal pp aangegven hé :D

:roflol: ja ik had het gezien inderdaad, dacht toenstraks:

AAH YEAH, 2 personen.. 800 euro hotel, all-incl etc... gelijk boeken, lekker goedkoop..

bleek het 800euro p.p zonder btw te zijn enzo :roflol:
 
solo kost het rond de 1200-1300...
 
solo kost het rond de 1200-1300...

Mm, dan zit of ik verkeerd te kijken, of jij.. want ik zie nergens 12/13 staan main.

Ben nu aan het kijken naar last-minute mallorca, 640 euro incl. vliegticket, 6 dagen all-inclusive...

iemand ervaring met mallorca?
 
6dagen is wel kort man, je bent eigelijk al 2 dagen kwijt door het reizen.. maar mallorca schijnt wel relax te zijn.
 
ja klopt ook wel dat het kort is, maar ben maar alleen en wil er gewoon even tussen uit.. heb ook geen zin om 1000 euro uit te geven voor een weekje / 14 dagen vakantie begrijp je?...

Maar mocht iemand een mooie link hebben kan ik het altijd overwegen natuurlijk :D
 
Bedenk is hoeveel eten je kan kopen van die honderden euro's omnomnomnomnonmnomnomnom.
 
:roflol:, ibiza is trouwens ook ge-ni-aal alleen zijn de prijzen wel wat hoger volgens mij.
 
:roflol:, ibiza is trouwens ook ge-ni-aal alleen zijn de prijzen wel wat hoger volgens mij.


Had ik meer mensen over gehoord inderdaad, maar prijzen liggen gelijk boven de 1000euro
 
Zou gewoon naar Thailand gaan, daar leer je zo mensen (DAMES) kennen! :p
 
Zou gewoon naar Thailand gaan, daar leer je zo mensen (DAMES) kennen! :p

Dat ticket nog niet verkocht? :D Met 800 euro kom je niet zover natuurlijk, wel leuk om even het vliegveld te zien maar dan kan je gelijk weer terug.
 
Back
Naar boven