AndroidHealthClinic

Last na injecties!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

deejee

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2006
Berichten
24
Waardering
0
Dag allemaal

Ben bezig met kuurtje super deca + testoviron
500 ml elks de week verdeel over 2 keren, dindsdags en vrijdags.

dindsdag: 1ml superdeca + 1ml testoviron
vrijdag: 1ml superdeca + 1 ml testoviron
Ik meng ze gewoon me elkaar in mijn spuitjes...

Mijn eerste vraag is of het zo goed is of raden jullie mij aan het op een ander manier te spuiten? 2ml deca dinsdag en 2 ml testo vrijdags.....?

Mijn tweede vraag komt nu ...:s :)

Ik heb het nu al 2 keer gespoten ( in beide kanten van mijn billen) en ik verga van de zeer...nie normaal!! De injecties van zowel links als rechts deden ongelooflijk veel pijn! Eerste dag erna viel mee maar de volgende 3 dagen waren echt fataal! Ik kan er wel me leven maar het vermoeilijkt het autorijden en andere dagelijke gewoontes een pak !!
Ik heb een paar tips al gevonden op de forum zoals:

-een uur op voorand aspirine innemen
-de plaats maseren na injectie (heb ik beiden keren gedaan...)
-warme douch nemen na injectie...

Ik heb ook trouwens gehoord dat het mss kon komen van de propionate die in beide spulle aanwezig is...:s Naar't schijnt gewoonweg een pijnlijke stof...

Hebben jullie zelf mss een paar tips voor de injecties minder pijnlijk te maken?

Thanks
 
Bij mij lag het aan de diepte van de injecties. Ook als het je eerste kuur is kan je beter naar meerdere injectie spots zoeken die minder pijn doen.
Probeer ook eens heel langzaam te injecteren.

Hoe lang is je naald?

De pijn die je weg neemt door die dingen die jij noemt zijn minimaal.
 
zet je ze op de juiste plaats in je bil ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

verder gewoon goed masseren idd na de injectie .

Ikzelf zou gewoon 4ml in 1x spuiten , maar daar zijn verschillende meningen over .
 
Hey dat ken ik, bij mij was het ook de naaldlengte. Ik ging van een 40mm naar een 50mm en geen problemen meer.
 
Wie mooi wil zijn zal pijnlijden zeggen ze toch.:cool:
 
Dag allemaal

Ben bezig met kuurtje super deca + testoviron
500 ml elks de week verdeel over 2 keren, dindsdags en vrijdags.

dindsdag: 1ml superdeca + 1ml testoviron
vrijdag: 1ml superdeca + 1 ml testoviron
Ik meng ze gewoon me elkaar in mijn spuitjes...

Mijn eerste vraag is of het zo goed is of raden jullie mij aan het op een ander manier te spuiten? 2ml deca dinsdag en 2 ml testo vrijdags.....?

Mijn tweede vraag komt nu ...:s :)

Ik heb het nu al 2 keer gespoten ( in beide kanten van mijn billen) en ik verga van de zeer...nie normaal!! De injecties van zowel links als rechts deden ongelooflijk veel pijn! Eerste dag erna viel mee maar de volgende 3 dagen waren echt fataal! Ik kan er wel me leven maar het vermoeilijkt het autorijden en andere dagelijke gewoontes een pak !!
Ik heb een paar tips al gevonden op de forum zoals:

-een uur op voorand aspirine innemen
-de plaats maseren na injectie (heb ik beiden keren gedaan...)
-warme douch nemen na injectie...

Ik heb ook trouwens gehoord dat het mss kon komen van de propionate die in beide spulle aanwezig is...:s Naar't schijnt gewoonweg een pijnlijke stof...

Hebben jullie zelf mss een paar tips voor de injecties minder pijnlijk te maken?

Thanks

Ik heb hetzelfde probleem. Maar, no pain no gain.

Wat ook helpt; je zet je spuit een paar cm hoger dan op de foto aangegeven. Wel nog steeds natuurlijk respectievelijk rechts-en linksboven in respectievelijk je rechter en linker bil. Dat lijkt hoog, maar daardoor zit je niet op de pijnlijke plaats.

Maar nogmaals, als je wil groeien moet je ook maar een beetje afzien :) Als dat de enige prijs is die betaald dient te worden, dan graag... Wat ook nog wil helpen, na injectie een half uur gaan wandelen of wat lopen of iets dergelijks, gewoon je spieren opwarmen door te sporten eigenlijk, dan verdeelt de olie zich wat meer.

Eventueel kan je ook je vial met de AS in wat verwarmen (gewoon in je handen of eventueel in een handdoek op de verwarming, maar niet te lang)

Hopelijk ben je er iets mee.. ..
 
re

Mijn naald is 40mm... Zou ik moeten overstappen dan naar 50mm om dieper in de spier te werken?

Ik zal dan proberen van de ampule eerste een beetje te verwarme en zien of het zo beter gaat. :)

En weet er iemand iets over die aspirine een uur voor injectie?

Thanks allemaal
 
heb je je billen wel ontspannen bij het injecteren.?
 
Probeer gewoon wat andere injectieplaatsen uit:

Bovenarm: 4 vingers breed vanaf de schouder in het midden van de mediale lijn van de spier prikken.

Bovenbeen: in het middelste eenderde laterale deel van het bovenbeen aan de buitenzijde van de middellijn.

Bilspier 1: zijliggin; vindertoppen op de heupkam plaatsen zodat een driehoek ontstaat, in het midden van de spier prikken.

Bilspier 2: buikligging; deel de bil in vier gelijke delen, min een mediale schuine hoek, prik in het midden van het bovenste buitenste bilkwadrant.

Edit 1:
Je kan trouwens ook beter steeds wisselen van injectie plaatsen, ik weet niet of je dat al deed?

Edit 2:
Ik lees hier net in 1 van mijn studieboeken dat je niet sneller dan 0,1 ml per seconde moet spuiten. Dit voorkomt ophoping van het medicament op een plaats en veroorzaakt minder pijn.
0,1 ml per sec is dus 1 ml per 10 seconden...
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook met je ene hand je bil strak trekken zodat je al dieper in je bilspier injecteert omdat je de dikke huidplooi/vet opzij duwt.
Dan kan het gewoon met een 40mm. Probeer dat maar eens...
 
Mijn naald is 40mm... Zou ik moeten overstappen dan naar 50mm om dieper in de spier te werken?

Ik zal dan proberen van de ampule eerste een beetje te verwarme en zien of het zo beter gaat. :)

En weet er iemand iets over die aspirine een uur voor injectie?

Thanks allemaal

Vergeet die aspirine... We zijn hier met een heleboel die geen aspirine nemen en waar de "pijn" echt wel meevalt....

Nog een goede tip; zorg dat je injecteert alsof je aan het dartsen bent, dwz, ik gooi de spuit er in 1 keer in.... dan even terugtrekken of er geen bloed inkomt en dan langzaam injecteren... ik doe meestal 30 seconden over 3 ml.... nadat alles geïnjecteerd is wacht ik nog 5 tot 10 seconden; zeker belangrijk alsje op waterbasis injecteert anders spuit er terug wat uit... en dat is zonde :)

Laat iemand anders eens je spuiten zetten... en kijk dan eens of het beter gaat... soms ben je zelf nl niet helemaal ontspannen waardoor je in een opgespannen spier injecteert, voelt ook wel vervelend...
 
Dat hele dart gedoe heb ik nooit gesnapt, zoiets doe je met beleid als je vol in een zenuw ragt voelt dat niet zo lekker.
 
Waarom kunnen zenuwen niet autmagisch opschuiven als ze een naald aan zien komen...god, wat kan dat zeurderig zijn zeg.
 
Dat hele dart gedoe heb ik nooit gesnapt, zoiets doe je met beleid als je vol in een zenuw ragt voelt dat niet zo lekker.

Je zal zien dat als je op de juiste plaats je niet "vol in een zenuw kan raggen"....

Indien je echt een zenuw zou raken en beschadigen loop je het risico op verlamming (daarom raad ik je ten zeerste af om bijv in je rechterbeen aan de binnenkant te injecteren.... Daar loopt nl je hoofdzenuw)

Zolang je in de juiste kwadranten van je bilspieren injecteert is er geen probleem.

Daarenboven, als je zachtjes in een zenuw zou "raggen" is de schade ook al gebeurt hoor.... een zenuw is een zenuw, geen gewapende staalkabel. Maar nogmaals, ik heb nog nooit in mijn bilspier in een zenuw geïnjecteerd en al helemaal niet dat ik het merkte...
 
Nou lieverd, ik zal je even uit je dromen helpen, door je hele lichaam lopen zenuwen.
 
Nou lieverd, ik zal je even uit je dromen helpen, door je hele lichaam lopen zenuwen.

Natuurlijk, anders voelde je de prik niet he :):):)

Wat ik bedoel is dat er een verschil is tussen hoofdzenuwen en secundaire zenuwen....
 
Als het je eerste kuur is kan het heel goed zijn dat je je spieren aanspant door de zenuwen, ik had daar in het begin ook last van, gewoon relaxen en misschien door vriendin, moeder, trainingspartner laten injecteren, zal zeker helpen!
 
Ik voel wel eens zo`n vervelende steek tijdens het injecteren alsof er wat opzij springt. Dan schiet ik bijna tegen het plafond aan.
Volgens mij is dat ook een zenuw. Ik injecteer in mijn kont btw. Met benen heb ik dat gevoel nooit.
 
Ik injecteer in mijn kont btw. Met benen heb ik dat gevoel nooit.

Lijkt me aardig pijnlijk, in je kont injecteren :)

Nee serieus; kan natuurlijk altijd dat je iets voelt he... Anders prikten we er allemaal lustig op los...
 
Back
Naar boven