AndroidHealthClinic

Last resort summer cut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou sorry hoor Avio Nova , maar dit is toch wel eens van de meest lachwekkende topics in de AAS in dagen... Als jij zegt te weten waar je over praat, dan snap je waarom ik zo reageer... Succes met je lever en je flauwe gevoel op 0 carbs, en dan heb ik het nog niet eens over je "kuur" icm je low carbs. Denk toch eens na man...
 
Nou sorry hoor Avio Nova , maar dit is toch wel eens van de meest lachwekkende topics in de AAS in dagen... Als jij zegt te weten waar je over praat, dan snap je waarom ik zo reageer... Succes met je lever en je flauwe gevoel op 0 carbs, en dan heb ik het nog niet eens over je "kuur" icm je low carbs. Denk toch eens na man...
wat is er mis met low carbs man? ik bedoel mijn doel is logisch cutten en mijn spieren behouden en lagere vetprecentage ik weet dat ik niet ineens shredded zou zijn ofzo dus snap niet waarom je steeds zo reageert
 
wat is er mis met low carbs man? ik bedoel mijn doel is logisch cutten en mijn spieren behouden en lagere vetprecentage ik weet dat ik niet ineens shredded zou zijn ofzo dus snap niet waarom je steeds zo reageert
Omdat je voor geen ene moer beseft wat die win, var, T3 en nolva van effecten hebben op je lichaam.
 
van deze kuur zou me nier niet gelijk falen dat weet ik zeker verder heb ik nooit anabolen gebruikt lever will fight them offf
 
wat is er mis met low carbs man? ik bedoel mijn doel is logisch cutten en mijn spieren behouden en lagere vetprecentage ik weet dat ik niet ineens shredded zou zijn ofzo dus snap niet waarom je steeds zo reageert
Fail after Fail after Fail... Gast, op dit forum zitten mensen die een redelijk zootje aan kuur ervaring hebben. Groot deel wat reageert op topics reageren uit eigen ervaring en ondervindingen. Als jij denk lekker bijdehand te kunnen gaan doen en gaat vertellen dat je verstand van dingen hebt, dan word je idd vierkant uitgelachen. Ik stel voor je roid opzij te leggen, NATURAL te gaan cutten en je in die tijd eens goed gaat verdiepen in AAS. Ik heb me enkele jaren ingelezen voor ik begon met mijn eerste kuurtje en ik denk dat grotendeel hier dat wel gedaan heeft. Ik weet niet welke debiel of welke "ex prof" jou deze stack heeft aangeraden? Je bent gewoon echt DOM bezig, en als je dat niet aan wilt nemen moet je lekker doorgaan met wat je in jouw optiek verstandig vind jongen. Echt kerel, denk na... Geen speelgoed dit soort middeltjes.:sd:
 
hahah ik ben klaar met praten man kijk waar je over praat man ik wil hier gewoon mijn logs doen man ik zoek geen aandacht of wat dan ook wat jij wel doet maja enough said ik reageer alleen vanaf nu op puur logs.

Je kunt je retardlog ook prima in een lief dagboek bij houden als je geen aandacht of wat dan ook zoekt.. Advies wil je ook niet, dus welke toegevoegde waarde heeft jouw zogeheten logje dan?
 
Trouwens je weet dat je nakuur nog weken later aanwezig is in het bloed? Nolva of clomid hebben een halfwaardetijd van 6 dagen. Dus tijdens het vasten zit er nog flink wat in je en dat is haram, beter dus geen nakuur.
 
Fail after Fail after Fail... Gast, op dit forum zitten mensen die een redelijk zootje aan kuur ervaring hebben. Groot deel wat reageert op topics reageren uit eigen ervaring en ondervindingen. Als jij denk lekker bijdehand te kunnen gaan doen en gaat vertellen dat je verstand van dingen hebt, dan word je idd vierkant uitgelachen. Ik stel voor je roid opzij te leggen, NATURAL te gaan cutten en je in die tijd eens goed gaat verdiepen in AAS. Ik heb me enkele jaren ingelezen voor ik begon met mijn eerste kuurtje en ik denk dat grotendeel hier dat wel gedaan heeft. Ik weet niet welke debiel of welke "ex prof" jou deze stack heeft aangeraden? Je bent gewoon echt DOM bezig, en als je dat niet aan wilt nemen moet je lekker doorgaan met wat je in jouw optiek verstandig vind jongen. Echt kerel, denk na... Geen speelgoed dit soort middeltjes.:sd:
ja wat een debiele coach hij is de anadrol vergeten om vol te blijven en de dnp 1000mcg ed :'(
 
  • Like
Waarderingen: REJ
Ohja tuurlijk, DNP icm low carbs is nog niet zo gek. TS, evt kan je nog wat dnp toevoegen. Man man man...
 
En nog 3x300=800ml boldanone erbij imo.
 
Laat die jongen toch lekker loggen als hij dat wil! Ik ben in! :roflol:
Ik zeg ook niks, ben op zich wel benieuwd hoe dit zal gaan:o.

Alleen dat zijn nakuur tijdens de ramadan is vind ik een vreemde keuze, is niet halal.
 
Back
Naar boven