Fitness Seller

last van aambeien

  • Topic starter zurky
  • Startdatum
  • Reacties 22
  • Weergaven 13K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

zurky

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
2.040
Waardering
119
Lengte
1m73
Massa
77kg
Vetpercentage
7%
Als ik naar toilet met de grote boodschap, krijg ik na een halfuur verschrikkel jeuk aan mijn anus. Weet iemand hier een zalfje voor zonder dokters voorschrift ?
 
Als ik naar toilet met de grote boodschap, krijg ik na een halfuur verschrikkel jeuk aan mijn anus. Weet iemand hier een zalfje voor zonder dokters voorschrift ?

ontwormpil
 
Klinkt als een gevalletje crabpeople.
 
je moet wel je kont vegen hé als je gepoept hebt! ;)


ps elke drogisterij heeft zalfjes tegen aambeien
 
Wie zegt dat het aambeien zijn? Dat betekent meer dan wat jeuk! Er moet dan bij de exit een bobbeltje zitten en schijten doet zeer. Dat bobbeltje is een paar mm a cm in doorsnee.
 
Heb je last van bloed bij je stoelgang?
 
Foto? (joking).. Als het alleen jeukt hoeft het geen aambeien te zijn... Aambeien kunnen echt vet pijn doen, zeker weten gewoon niet goed afgeveegd? (srs)?
 
Je voert de "oefening" verkeerd uit.
 
ik heb zwaar last gehad van aambeien. volgens mijn HA door de alcohol. maar goed ondanks ik zetpillen en zalf afentoe nog last maar het beste medicijn is anus afvegen met een washand en koudwater

hierdoor slinkt de aambei. bij het afvegen merk je ookd at het de pijn verlicht.
 
Ik meen dit wel jongens ...

Misschien gewoon van die natte doekjes gebruiken voor baby's.
 
Ik meen dit wel jongens ...

Misschien gewoon van die natte doekjes gebruiken voor baby's.

Kan niet geloven dat ik het er over heb, maar soit.

Nee, geen natte doekjes en liever water gebruiken ipv vegen. Helaas is je kont vegen helemaal niet zo goed voor je. Beter en hygienischer is een bidet. Toiletpapier heeft de neiging de gevoelige huid van de anus te irriteren. Nat toiletpapier doet dat net zo goed.
 
Als ik naar toilet met de grote boodschap, krijg ik na een halfuur verschrikkel jeuk aan mijn anus. Weet iemand hier een zalfje voor zonder dokters voorschrift ?
Misschien kont beter vegen? xD

Take a 30 min break, go to the bidet...
Denk dat dit heel onhandig is zo'n bidet.
 
Laatst bewerkt:
Eet gezond, gevarieerd en vezelrijk.
Drink voldoende
Beweeg voldoende ivm verstopping
Eet genoeg vitamines
Ga op tijd naar de wc en neem er de tijd voor. Qua zalfjes kun je curanal en curanol proberen.
 
Integendeel, sproeier op de kont, droogmaken, klaar! :D
Ja man...

sproeier te warm sproeier te koud,

je had diaree en die sproeier spetter alles stront over je kont heen... tjaaaah man.

Veeg liever.
 
misschien kun je het wat invetten met de labello van je moeder?
 
op1 bil zitten voortaan!
 
Ook regelmatig last van. Vaak bloed in de pot en pijnlijke aars de hele dag. Komt bij mij door spanning zetten.
 
Back
Naar boven