MuscleMeat

Last van acne, kom dit door eiwitshakes? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er mee naar de dermatoloog gegaan
heb een jaar pilletjes genome enhet is weg het is ondertussen al een jaar geleden en nog geen puistje te zien op men hoofd :p
 
Hallo mensen, zoals je op deze foto ziet heb ik heel erg last van acne op me voorhoofd, kom dit door eiwitshakes of omdat ik te veel calorieën inneem?

het is echt verschikkelijk ik schaam me er voor en durf geen mensen aan te kijken help aub :([/QUOTE]
 
Heb eerste pagina's niet gelezen maar:

Huisarts (eventuele doorverwijzing dermatoloog)
Gezicht goed wassen met iets dat ervoor geschikt is
Niet aan je gezicht zitten
Vet beperken (verzadigd)
Zuivel beperken
Blabla..
 
Hoe moet ik dan mijn eiwitshake drinken want het is echt vies met water en havermout en muesli, brinta vind ook vies met water. Moet ik er gewoon aan wennen en niet zeuren dat het vies is of vind jij het ook net zo vies?

Heb hier nog niet veel verstand van hoor (dus corrigeer indien nodig) maar ik probeer Brinta en havermout net met soja melk ipv melk.
Soja melk is ook nog eens erg voedend en veel eiwitten (net als de meeste bonen).
Naast o.a. blikken vis zou ik ook eens naar een toko gaan en voor Euro 1,50 (silken )tofu blokken halen.
Goedkope (dacht ook goed verteerbare) plantaardige eiwitten.
Met alles is het natuurlijk afwisselen. Blijf eieren koken, kwark, tonijn en biefstuk enz. eten.
Succes!
 
Laatst bewerkt:
Sinds ik begonnen ben met whey heb ik ook wat last van acne groote kans dat het dus wel aan dat ligt
 
maar veel water drinken, zink of biergist tabletten nemen en met je handen van je gezicht afblijven
Waarom voelde je je geroepen om dit 6+ jaar oude topic te bumpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven