AndroidHealthClinic

last van benen op benen-dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gauthier

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
48
Waardering
0
nou heb ik het al een aantal keren gehad dat vanaf het opstaan op de benen-dag ik last heb in mn benen, vooral in mn hamstrings, terwijl ik mn benen helemaal niet belast heb. heel gek. ik train dan die dag wel mn benen(dus ook mn hamstrings) maar het voelt toch niet helemaal lekker aan.

ik vertelde dit zo aan mn trainingsmaat en hij zei dat ie precies hetzelfde had maar dan met borst.

iemand hier een verklaring voor?

mvg

gauthier
 
Welke oef doe je dan vóór de benen dag en zit daar een oef tussen waarbij je de hams als synergist gebruikt?
 
nee, dat is het probleem niet T. voor benen heb ik dan gewoon een week rust gehad. de dag ervoor heb ik armen gepakt. volgens mij is het voor een deel psychisch, maar het blijft merkwaardig.
 
Heb je een hekel aan benenoefeningen, en je vriend aan borstoefenignen? Klinkt idd psychisch. Vergelijk: ik heb een paar keer, toen ik net werkte en het helemaal vreselijk vond op mijn werk (veel te hoge eisen aan mezelf) op zondagochtend gigakeelpijn gekregen. Ging dan in de loop der week over. Toen ik het op mijn werk leuk begon te vinden .. geen keelpijn meer!
 
nee, in principe geen hekel aan been oefeningen. en mn maat ook niet aan borst oefeningen.

blijft vreemd.....
 
Ik denk dat het weldegelijk in je hoofd zit.
Ikzelf heb op benendag altijd last van m'n knieen (en dan bedoel ik smorgens al, niet na het trainen)

Je hoeft niet een hekel aan bepaalde training te hebben, maar je weet dat het training is die zwaar en belastend is.
 
ja 3xl , dat is het volgens mij . sinds een tijdje ga ik met benen erg zwaar. na een setje squats of legpress kan ik nauwelijks meer op mn benen staan. mn hart gaat als een gek tekeer.

en het zit voor je benen training de hele tijd in je hoofd dat het weer zwaar wordt.

tnx 3xl
 
Originally posted by 3XL
Ik denk dat het weldegelijk in je hoofd zit.
Ikzelf heb op benendag altijd last van m'n knieen (en dan bedoel ik smorgens al, niet na het trainen)

Je hoeft niet een hekel aan bepaalde training te hebben, maar je weet dat het training is die zwaar en belastend is.

He 3xl dat is grappig ik heb precies hetzelfde ook ik heb last van mijn knieen op benendag. Het is echt maf en ik heb echt geen hekel aan benen trainen in tegendeel juist. ??? ???
 
Gauthier, misschien is het wat om toch iets aan je conditie te doen dan? Je hoeft niet al je spieren eraf te cardio'en, maar af en toe een eindje fietsen voor transport zeg maar, kan al veel verschil maken. Ik merk dat ik een betere conditie heb, nu ik 2 weken per maand licht lijn (90% energieverbruik) ivm het ABCDE-programma, en dan ook ong 3x/week 'cardio' op lage intensiteit doe. En zal nog wel beter worden, nu ik op mijn werk steeds trappen moet lopen, omdat ik een verdieping lager zit dan bijna iedereen/alles hier sinds vandaag :D
 
hier heb je gelijk in weg2 . ik doe nix aan conditie. na een paar trappen oplopen ben ik uitgeput.

ik zal eens wat vaker gaan hardlopen....
 
Back
Naar boven