AndroidHealthClinic

last van bezorgde omgeving (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lloydatoni

Colossal Veteran
Relnicht
10 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2011
Berichten
13.529
Waardering
7.361
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
vrienden van me waarschuwen dat ik te snel ga met squatten en deadliften

ik ben met squatten in 5 maanden tijd op 5 herhalingen van 100 kg naar 220 kg gegaan

deadlift van 80 naar 170 voor 5 herhalingen

beste mensen is hun vrees terecht? mn techniek is gewoon goed volgens andere bodybuilders op de sportschool en ik heb nergens echt last van
dank voor het anntwoord
 
Laatst bewerkt:
lol
ga anders ff onder par squaten

5 maanden en 12x220kg squat lol
 
Als je techniek goed is dan geen probleem. Vind het wel knap om in 5 maanden 12x220kg te squaten. Vooral als je deadlift maar 5x170 is.
Dan duidt het bij mij erop dat je maar halve squats doet en niet (beneden) parallel gaat.
 
le troll
14-looks-more-like-new-trollface-30550-1300460664-42.jpg



als je zo forward bezig bent, met die progressie, dan weet je waar je mee bezig bent pik.
en lach je ze uit......
 
vriend van me geeft als argument dat mn skelet deze spiergroei niet aankan en dat het tijd nodig heeft om te groeien?
 
filmpjes or did not happen, sorry voor het wantrouwen maar dit is anders echt sick
 
mn techniek is gewoon goed volgens andere bodybuilders op de sportschool

Hier staat als genoeg, ben benieuwd naar je filmpjes met epic rom :P

Vreemde maten heb jij trouwens, 49cm armen en dan 110cm borst?

En 15 x 180kg squatten atg, na 4 maanden trainen. Dan moet jij vast wel het grootste talent van Nederland zijn.
 
filmpjes or did not happen, sorry voor het wantrouwen maar dit is anders echt sick

vraag wel of ik de volgende keer mag filmen als ik mn benendag hebt, dat is dus maandag dus dan krijgen jullie dinsdag beeldmateriaal van mn schijnbaar sicke performance, kan het helpen dat ik jarenlang gebasketbalt hebt en daarvoor sissy squats en jumpsquats en dumbbell jump squats en sinds een half jaar 3 keer in de week zwaar squat dat ik zo hoog zit?

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 18:23 ----------

Hier staat als genoeg, ben benieuwd naar je filmpjes met epic rom :P

Vreemde maten heb jij trouwens, 49cm armen en dan 110cm borst?

En 15 x 180kg squatten atg, na 4 maanden trainen. Dan moet jij vast wel het grootste talent van Nederland zijn.

mn armen zijn nog niet echt droog, mss verklaart dat het? en kennelijk dan? XD, mn dag kan niet meer stuk nu ik tot grootste talent van nederland ben uitgeroepen
 
vraag wel of ik de volgende keer mag filmen als ik mn benendag hebt, dat is dus maandag dus dan krijgen jullie dinsdag beeldmateriaal van mn schijnbaar sicke performance, kan het helpen dat ik jarenlang gebasketbalt hebt en daarvoor sissy squats en jumpsquats en dumbbell jump squats en sinds een half jaar 3 keer in de week zwaar squat dat ik zo hoog zit?

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 18:23 ----------



mn armen zijn nog niet echt droog, mss verklaart dat het? en kennelijk dan? XD, mn dag kan niet meer stuk nu ik tot grootste talent van nederland ben uitgeroepen
nouja ben benieuwd, daar mag je dan in ieder geval trots op zijn. Ik werk me helemaal kapot voor mun squat en dit squat in een half jaar 220 ? pfoe
 
Geloof er niks meer van, wil je wel ff 220kg x 12 zien squaten, als je het 5x doet vind ik het al knap :D Wacht wel tot dinsdag op een filmpje van je.
 
Geloof er niks meer van, wil je wel ff 220kg x 12 zien squaten, als je het 5x doet vind ik het al knap :D Wacht wel tot dinsdag op een filmpje van je.

extra motivitatie voor mn training van maandag :), van mn billstar weightliftingsprogramma hoef ik maar 5 keer te doen dus dat komt goed, die 220 zijn wel net boven par denk ik,, maar ik kijk altijd omhoog bij het squatten dus kan ik zelf ook zien op dat filmpje hoe ik het doe, coach zegt dat ik het altijd goed doe
 
ik ben met squatten in 5 maanden tijd op 12 herhalingen van 100 kg naar 220 kg gegaan

Ik geloof er echt geen ene **** van, mocht het kloppen dan ben je een eindbaas waar ik mijn toupetje voor af doe.
 
helpt het als ik een foto van mn quads upload?
 
in before het vermelden dat het op squatmachine/smithrack is
 
Back
Naar boven