Fitness Seller

last van bezorgde omgeving (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mn schouders zijn mn sterkste lichaamsdeel, op mn kuiten na
 
Laatst in de sportschool iemand nóg minder laag zien gaan... Met 80 kilo, en ik zag 'm via de spiegel naar me grijnzen van "ik pak meer gewicht dan jou" (ik deed tot 50 kilo, was pas derde keer squatten) ???
 
Laatst in de sportschool iemand nóg minder laag zien gaan... Met 80 kilo, en ik zag 'm via de spiegel naar me grijnzen van "ik pak meer gewicht dan jou" (ik deed tot 50 kilo, was pas derde keer squatten) ???

kijk ik doe dat tenminste met 220 kg XD, maar ik werk er nu hard aan om mn techniek goed te krijgen :)

kan iedereen niet geneg bedanken voor het advies
 
vrienden van me waarschuwen dat ik te snel ga met squatten en deadliften

ik ben met squatten in 5 maanden tijd op 5 herhalingen van 100 kg naar 220 kg gegaan

deadlift van 80 naar 170 voor 5 herhalingen

beste mensen is hun vrees terecht? mn techniek is gewoon goed volgens andere bodybuilders op de sportschool en ik heb nergens echt last van
dank voor het anntwoord

Na bekijken van je video's blijkt het dat je eigenlijk ging van 5 herhalingen van 100kg naar 10 halvegare herhalingen van 60, en niet 12 x 220kg ;)
En dat allemaal in 5 maanden tijd! :thumbs:
En die andere "bodybuilders" op je sportschool zijn verrekte mongols, want volgens hun was je techniek goed.:headbang:
Volgende keer als je aandacht tekort komt, ga maar echt 220kg pakken en probeer daarmee bankdrukken zonder spotter...en zorg aub dat iemand dat filmt. :slet:
 
doe die loopschoenen al eens uit!! kan je niet deftig op squatten!
doe een all star aan, of op blote voeten, sokken, hoe dan ook, schoenen die niet gemaakt zijn om mee te veren.

als je problemen hebt met diepte probeer eens wat kleine gewichtjes onder je hiel te leggen (2.5 of 5kg ), let er wel op dat je nog door je hielen kracht zet.
 
Na bekijken van je video's blijkt het dat je eigenlijk ging van 5 herhalingen van 100kg naar 10 halvegare herhalingen van 60, en niet 12 x 220kg ;)
En dat allemaal in 5 maanden tijd! :thumbs:
En die andere "bodybuilders" op je sportschool zijn verrekte mongols, want volgens hun was je techniek goed.:headbang:
Volgende keer als je aandacht tekort komt, ga maar echt 220kg pakken en probeer daarmee bankdrukken zonder spotter...en zorg aub dat iemand dat filmt. :slet:

....serieus... je leest voor het gemak de rest van de thread niet?
 
doe die loopschoenen al eens uit!! kan je niet deftig op squatten!
doe een all star aan, of op blote voeten, sokken, hoe dan ook, schoenen die niet gemaakt zijn om mee te veren.

als je problemen hebt met diepte probeer eens wat kleine gewichtjes onder je hiel te leggen (2.5 of 5kg ), let er wel op dat je nog door je hielen kracht zet.

ik legde altijd kleine schijfjes onder mn voeten, niet gedaan voor het filmpje, wil het uiteindelijk wel zonder schijfjes kunnen namelijk, zal het uitmaken voor je lenigheid en voor je hamstrings als je alleen maar squat met schijfjes onder je voeten, en is het handig dan naar steeds kleinere schijfjes te gaan?

dank
 
ik legde altijd kleine schijfjes onder mn voeten, niet gedaan voor het filmpje, wil het uiteindelijk wel zonder schijfjes kunnen namelijk, zal het uitmaken voor je lenigheid en voor je hamstrings als je alleen maar squat met schijfjes onder je voeten, en is het handig dan naar steeds kleinere schijfjes te gaan?

dank

lenigheid kan je apart aan werken
zolang je er beter me squat = profit (eventueel tijdelijk)
of je koopt lifting shoes, die hebben automatisch een hoger hieltje
of je legt de bar lager op je rug.

hoe dan ook, dump die loopschoenen, zijn veel te onstabiel, haalt je squat alleen maar naar benenden
 
lenigheid kan je apart aan werken
zolang je er beter me squat = profit (eventueel tijdelijk)
of je koopt lifting shoes, die hebben automatisch een hoger hieltje
of je legt de bar lager op je rug.

hoe dan ook, dump die loopschoenen, zijn veel te onstabiel, haalt je squat alleen maar naar benenden

en blote voeten?
 
perfect, doe ik ook altijd:)
 
perfect, doe ik ook altijd:)
squatten op blote voeten perfect?

met babygewichtjes misschien :rolleyes:

koop gewoon idd stevige niet verende of mooier nog echte lifting shoes.
daarna wil je niet anders meer geloof me.

(ik squatte eerst op nike air max :D)
 
squatten op blote voeten perfect?

met babygewichtjes misschien :rolleyes:

koop gewoon idd stevige niet verende of mooier nog echte lifting shoes.
daarna wil je niet anders meer geloof me.

(ik squatte eerst op nike air max :D)

Kan prima hoor... Krijg je echt geen zere voeten van.
 
Back
Naar boven