AndroidHealthClinic

Last van darmen door té veel eiwitten

Bezoekers in dit topic

Dr Phil

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2007
Berichten
51
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Heb sinds een dikke twee weken last van pijnlijke darmen. Af en toe steken, veel naar de pot gaan, veel scheten laten... Lijkt ook precies of de lever wat gevoeliger is.
Heeft nog al iemand dit gehad bij het consumeren van té veel eiwitten gedurende een periode??
 
hoeveel gram of kilo eiwit neem je per dag?
 
heb ik ook...een vriend zei me dat je wel alleen de dierlijke moest tellen, kan iemand die bevestigen?
 
Dan zit je dus op 3,28 maal je behoefte aan eiwit, dit terwijl je aan 2 zat hebt. Heb je er uberhaupt al over nagedacht om gewoon minder eiwitten tot je te nemen? :rolleyes:
 
lijp ik heb daar egt geen last van en vreet egt veel weet je zeker dat het daar aan ligt diaree ken ik me nog wel wat bij voorstellen maar steken in je darmen door eiwitten (zou wel kunnen ben geen doktor ik heb dr iedergeval geen last van )

sterkte goos
 
Zolang je niet onder de puisten zit en genoeg water drinkt zal het denk ik niet zoveel kwaad kunnen, gezien je huidige gewicht. Maar het is, als je niet kuurt, nergens voor nodig om zoveel eiwitten te eten. Als je dagelijks tussen de 120-200 zit je op meer dan voldoende eiwitten om te groeien.
 
Neem je ook sinds 2 weken meer eiwitten in dan?
 
Zit in de laatste (10de)week van mijn kuur deca. Daarvoor zat ik op ongeveer 200 gr. Toen had ik totaal niks last. Diarree heb ik niet, puisten ook niet.
Drink minimum 2 liter water per dag.
 
Heb sinds een dikke twee weken last van pijnlijke darmen. Af en toe steken, veel naar de pot gaan, veel scheten laten... Lijkt ook precies of de lever wat gevoeliger is.
Heeft nog al iemand dit gehad bij het consumeren van té veel eiwitten gedurende een periode??

Jij bent toch Docter Phill.?
 
Back
Naar boven