Fitness Seller

last van de darmen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nico

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2003
Berichten
361
Waardering
0
mijn vrouw heeft last van een spastiche dikke darm nou dacht ik dat een vezelrijk dieet zou helpen er zo min mogelijk er last van te hebben,is dit zo?en zo ja wat zijn vezelrijke producten,en waneer deze het beste te eten.
 
Je kan ook een vezelrijk goedje halen bij de apotheek die je met water moet mengen. hierdoor komt alles ook beter op gang.
Werkt uitermate goed is mij verteld
 
vitamince C werkt laxerend.. miss icm brood/brinta etc. t een goede combinatie is omdat t dan goed doorloopt
 
jep brood zoals volkoren brood helpt je stoelgang op de goede weg!
 
Pruimen schijnt ook laxerend te werken
 
lijnzaad, tarwezemelen, dadels
 
of vreet 2 kauwgumpakken per dag op!

heeft ook een laxerende werking.

"bij overmatig gebruik, kan een laxerende werking hebben"

komt namelijk door de xylitol

ander plus punt is: je vriendin ruikt een stuk frisser daardoor ;)

:D :D :D :D :D :D :D
 
Je kan enzyme force hier op het board kopen,
't werkt uitstekend.
 
Originally posted by RSI
of vreet 2 kauwgumpakken per dag op!

heeft ook een laxerende werking.

"bij overmatig gebruik, kan een laxerende werking hebben"

komt namelijk door de xylitol

ander plus punt is: je vriendin ruikt een stuk frisser daardoor ;)

:D :D :D :D :D :D :D

Uit haar mond ja, niet uit der kont..

heb ooit een keer zo'n zakkie van 50 kauwgumpies opgevroten en elke stap die ik zette was et: ""prrt""
 
Originally posted by nico
mijn vrouw heeft last van een spastiche dikke darm nou dacht ik dat een vezelrijk dieet zou helpen er zo min mogelijk er last van te hebben,is dit zo?en zo ja wat zijn vezelrijke producten,en waneer deze het beste te eten.

Zoiezo voorzichtig (en liever zelfs helemaal skippen) met koffie, alcohol en dat soort dingen. Ook dingen als uien, paprika ed... Dat scheeld veel, heel veel.

En verder zou je inderdaad eens enzyme force kunnen proberen. Baat het niet schaad het niet. Maar wie weet heeft je vrouw er veel aan! :thumb:
 
Nutricia Nutrigran (soort brinta met 3 x zoveel vezels dan normale brinta) en Nutricia stimulance zijn goede producten. Kijk maar eens op www.nutricia.nl Je hebt per dag minimaal 25-30 gram vezels nodig. Natuurlijk ook minimaal 2 liter water drinken. Bij mij heeft het heel goed geholpen! Lichaamsbeweging helpt ook.

's ochtends Nutricia Nutrigran
's middags Nutricia stimulance (soort sinaasappeldrink)
Verder veel groenten, fruit (pruimen, appels, sinaasappels, Allison brood en water.

Het is verschrikkelijk zo'n opgeblazen gevoel. Gelukkig gaat het bij mij nu veel beter.

groetjes Daffy
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven