Fitness Seller

last van de warmte (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

pol

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2005
Berichten
511
Waardering
1
Ik ben geen zak meer waard met dit tropenweer, net even gesquat, ging bijna tegen de grond, bankdrukken ging ook veel minder als anders, zweet stroomde van mijn rug af en duwde een stukje minder als anders...

nog iemand hier zoo hard last van ?

met lopen net hetzelfde, ik loop mijn beste tijden op vriestemperaturen.
 
Momenteel valt het toch nog wel mee de warmte? over twee weken had ik er ook last van, vooral het squatten ging helemaal niet goed dan.
 
Momenteel valt het toch nog wel mee de warmte? over twee weken had ik er ook last van, vooral het squatten ging helemaal niet goed dan.

ja, warmte valt wel mee, maar het is nogal onweerachtig, hoge luchtvochtigheid dus.
 
Vind het juist heerlijk om in die warmte/hitte te trainen. Velen komen juist niet meer trainen omdat het te warm is, lekker veel plaats!

Enja, zelf zweet ik de sterren op. Kan m'n shirt uitwringen tijdens training maar daar hou ik nu van.
 
Heerlijk inderdaad. Lekker zweten!
 
het is ja nu helemaal niet zo warm. 2 week geleden wel, maar alleen met benen had ik dr last van en heel veel zweten natuurlijk. hele vloer nat. als je thuis traint kun je ook je oefeningen voor de ventilator doen..heb je nergens last van.
...woensdag word het weer warm
 
Ik hou niet van warmte opzich maar wordt vrolijk van mooi weer, dus raak juist extra gemotiveerd!

En tja de luchtvochtigheid is inderdaad hoog momenteel..

Hebben ze btw geen airco in de gym?
 
Ik train thuis in een stal, niks verwarming, niks airco, wel lekker fris in de winter ook :)

mooi weer is lekker idd, maar die hoge luchtvochtigheid niet, je blijft zweten en koelt niks af he, da's het ellendige, gewone droge warmte valt wel mee.
 
Ik heb er vooral last van bij het slapen, de laatste dagen is het al wat koeler maar een weekje geleden was het weer zo vreselijk warm snachts.
 
Morgen wordt het vies, broeierig weer las ik. Het lokaal zelfs 30 graden worden. 's Avonds trainen zal wel weer afzien zijn vrees ik. :D
 
Langleven de airco.
Al hoewel wij er geen in de gym hebben.

Gewoon goed water drinken en knallen.
En erna lekker op de loopband rennen... Jah ook met 30 graden,
 
Ik ben geen zak meer waard met dit tropenweer, net even gesquat, ging bijna tegen de grond, bankdrukken ging ook veel minder als anders, zweet stroomde van mijn rug af en duwde een stukje minder als anders...

nog iemand hier zoo hard last van ?

met lopen net hetzelfde, ik loop mijn beste tijden op vriestemperaturen.
Post je morgen nog even hoe het gegaan is?;)
Dan gaat het namelijk wel aangenaam warm worden.:D
Helaas nog niet tropisch maar wel lekker plakkerig.
 
euh ja, ben buiten maar wat de aap gaan uithangen, pullups/chins in redelijk wat varianten dus, er stond een licht briesje, dus dat viel dan wel weer mee.
 
Het k*tte van de warmte is dat ik niet kan squatten zonder shirt
 
Gister had ik er erg last van, was erg benauwd in de sportschool bij ons. Na het squatten was m'n shirt van m'n nek tot m'n onderrug verzopen.
 
Warme weer is echt k*t, ik voel me om een af adere manier altijd net ietszwakker.
 
Hou ook helemaal niet van de warmte, kan dan ook niet goed trainen.
De maanden juni t.e.m. augustus zijn een ramp voor mijn training.
Ik heb al last van allergie graspollen en dat slaat direct op de adem bij inspanning.
Verder de karweitjes die zomers in huis moeten opgeknapt worden zodat mijn schema helemaal in het honderd loopt !
 
Back
Naar boven