AndroidHealthClinic

last van de warmte

Bezoekers in dit topic

Waarom doe je karwijtjes in huis in de zomer? Beter stel je die uit tot de winter en ga je buiten klussen oid. Of doen belgen dat net andersom?
 
ik vind het heerlijk om te trainen met die warmte, in de gym is het altijd 18 graden dankzij de airco!
 
vergeet vaak mijn t-shirt uit mijn tas te halen en dat is funest met dit weer, afgelopen vrijdag er ook in laten zitten, gisterochtend bij het openmaken kwam de amoniakgeur mij tegemoet, ook stonk mijn trainingsbroek, dus maar een zooi deo overheen gespoten
 
Hou ook helemaal niet van de warmte, kan dan ook niet goed trainen.
De maanden juni t.e.m. augustus zijn een ramp voor mijn training.
Ik heb al last van allergie graspollen en dat slaat direct op de adem bij inspanning.
Verder de karweitjes die zomers in huis moeten opgeknapt worden zodat mijn schema helemaal in het honderd loopt !

Dat valt toch wel mee. Temperatuur is 20-23 graden de meeste dagen deze zomer.
 
Zomers is er gewoon meer te doen rondom en in het huis. Ik denk hierbij aan schilderen (binnen) + terras en tuinhuis schilderen.
Maar dit wil niet zeggen dat ik niet kan trainen he. Het probleem is de warmte en mijn allergie.
Als het buiten 23-25 graden is, is het binnenshuis wel warmer juist onder het dak waar mijn homegym staat.
Voor mij mag het gerust koeler worden, dan krijg ik weer de kriebels om er stevig tegenaan te gaan. Hoop binnen enkele weken terug op 100% te trainen.
 
Voor de genen die minder willen zweten, raad ik aan om op de link in m'n sig te klikken, succes!
 
Voor de genen die minder willen zweten, raad ik aan om op de link in m'n sig te klikken, succes!

Sorry maar die link die je gepost hebt is gewoon spam en zou van dit forum moeten verwijderd worden.
 
Het is nu toch helemaal niet zo warm om te trainen?
In 2006 had ik er wel een beetje last van maar toen hadden we hier hele andere temperaturen, was toen een weekje tussen de 32 tot zelfs 36 graden en dat is Nederland niet zo lekker meer.
 
Back
Naar boven