AndroidHealthClinic

Last van gewrichten

Bezoekers in dit topic

JeronimoP

Cool Novice
Lid geworden
9 nov 2015
Berichten
108
Waardering
35
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
Hallo allemaal,

Ik heb de laatste tijd nogal wat last van mijn gewrichten knie/schouder/enkels (tijdens het sporten). Denk aan gekraak, gezeur etc. Iemand enige idee wat ik hieraan kan doen, dacht zelf misschien aan een middeltje om het te smeren of zo een A.Vogel gewrichtsgelletje. Geen idee of dat wat uithaalt, iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag van je.

Grts


Jeroen
 
Ik zou eerst even kijken wat de oorzaak is, voordat je met allerlei symptoombestrijding gaat beginnen. Heb je enig idee waar het door kan komen?
 
Geen idee. Heb het altijd wel een beetje gehad, maar de laatste tijden meer dan normaal. Ik draai me om en mijn knie die kraakt als een kluis.
 
Als ik A. Vogel lees dan gaan mijn nekharen al overeind staan :o
 
Hallo allemaal,

Ik heb de laatste tijd nogal wat last van mijn gewrichten knie/schouder/enkels (tijdens het sporten). Denk aan gekraak, gezeur etc. Iemand enige idee wat ik hieraan kan doen, dacht zelf misschien aan een middeltje om het te smeren of zo een A.Vogel gewrichtsgelletje. Geen idee of dat wat uithaalt, iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag van je.

Grts


Jeroen
Ik zou dit toch eerst eens door een dokter laten nakijken omdat er verschillende oorzaken kunnen zijn die aanleiding geven tot gewrichtsklachten en die oorzaken hebben een totaal verschillende aanpak nodig. Die smeermiddeltjes zijn maar maskeermiddeltjes en helpen in de meeste gevallen zelfs niet.
 
Overbelasting? Misschien toch eens naar de huisarts gaan om te horen hoe of wat. Kan geen kwaad.
 
Als ik A. Vogel lees dan gaan mijn nekharen al overeind staan :o
Misschien zijn zn energiebanen niet in balans.

OT: koop een labielstabiel op tellsell
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Misschien zijn zn energiebanen niet in balans.

OT: koop een labielstabiel op tellsell

Verdomme dat is het vast..!

tineke-kleur-01.jpg
 
Klinkt als arthritis. Slik je AI? Laag e2 kan ook gewrichtsproblemen veroorzaken.

Visolie (omega3 vet) helpt ook een beetje.
 
Back
Naar boven