MuscleMeat

Last van honger / trek gevoel in de cut, wie heeft er tips?

Bezoekers in dit topic

Ik begrijp dat het kut overkomt en zo bedoel ik het niet, maar het is wel realistisch toch? Wees eens eerlijk, zeker in de fitness en bodybuilding wereld wordt er zo scherp gekeken naar uiterlijk. Wat voor 'normale' niet trainende mensen een normaal postuur is, is voor ons al stevig of dik.

Zo bedoel je het niet :roflol:
 
Ik heb al 3x moeten zeggen: het is allemaal per persoon.
Geen discussie nodig.

Ik zit snel vol na een glas light frisdrank bijvoorbeeld, de trek in eten en honger blijft dan langer weg dan wanneer ik het niet zou drinken. En ikzelf heb liever grotere maaltijden dan vaker kleinere, heb ik gemerkt.
Het is allemaal simpelweg uitproberen wat werkt voor jou.
Oh nu is het opeens wel verschillend per persoon? Als jij mij wil corrigeren heb je het altijd over feiten en niet persoonlijke voorkeuren. raar mens ben je..

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------

200kcal per dag... Dat was niet te zien toen je die Gymshark broek op kwam halen (die ik te koop aan had geboden). Meer iets van, kom jij wel ooit in de gym? Sorry, inkoppertje.:cool:
:D hahaha nice1
 
Intermittent fasting +drink 's morgen koffie ( op lege maag natuurlijk) met wat zoetstof. Rest van de dag groene thee waar je cayennepeper aan toevoegt. Groene thee alleen stopt de honger niet meer vr mij. Overigens zijn beide goed voor je cutdoelen. Eventueel ook wat gemberpoeder bij je thee als je de eerste dagen wat misselijk wordt van cafeïne op een lege maag. Of gewoon standaard want vindt het sowieso lekker. Nooit meer frisdrank nodig dankzij zoetstoffen en goede combo's.
 
Back
Naar boven