AndroidHealthClinic

Last van keel

Bezoekers in dit topic

mikeo26

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2009
Berichten
18.137
Waardering
1.792
Lengte
1m81
Massa
117kg
wie is er nog meer getroffen door keelpijn?

ik heb het laatst een paar weken gehad. lichtjes.
dacht dat het weg was.

vandaag is het weer helemaal terug en nu nog veel erger :fuu:

met keelpijn bedoel ik dan het slikken dat je voelt.
het maakt eten er niet aangenaam op helaas
 
warme thee met honing drinken man, ik heb ook vaak last van me keel etc.

bij mij helpt het enorm goed :)
 
Het heerst
 
Thnx voor de tip man.
zal zo is ff thee proberen, honing kan ik dan morgen meenemen van me werk.

en tijdens het gapen is het ook al vervelend :P
 
Standaard deze tijd van het jaar. Dag later kriebelhoest en daarna flinke problemen met m'n longen. :mad:
 
Ik ben geen voorstander van Homeopathie, maar Echinaforce is vrij efficient tegen beginnende griep en keelpijn.
 
3 dagen terug was ik ziek. Nu niet meer gelukkig
 
is kloten he , vooral als je je eigen speeksel niet meer kan inslikken
 
is kloten he , vooral als je je eigen speeksel niet meer kan inslikken

ik slik gewoon hardcore door :P
maar moet zeggen dat ik het op het moment zo erg heb nu ik mijn havermoutpannenkoeken weg zit te kanen.
nog nooit zo erg gehad.

hopelijk kan ik zo van me biefstuk genieten
 
ik ook man - k*tzooi, werd er vanmorgen mee wakker. gewoon flink aan de thee idd
 
warme thee met honing drinken man, ik heb ook vaak last van me keel etc.

bij mij helpt het enorm goed :)

Je mag geen mirakels verwachten, maar thee + honing doet echt wonderen. Je kan best om de 3 uur zo een kop thee met honing drinken, anders komt het waarschijnlijk weer wat terug.

Zowel ik als mijn pa een paar dagen later zijn onmiddellijk van die keelpijn afgeraakt door het drinken van thee + honing.
 
wie is er nog meer getroffen door keelpijn?

ik heb het laatst een paar weken gehad. lichtjes.
dacht dat het weg was.

vandaag is het weer helemaal terug en nu nog veel erger :fuu:

met keelpijn bedoel ik dan het slikken dat je voelt.
het maakt eten er niet aangenaam op helaas

Even naar de doc gaan Mike, ik had het laatst ook en opeens zat er een dik abcess in me strot en heb ik de hele week aan de antbiotica gezeten.
 
Jep, ik ook. Een paar dagen kon ik niet slikken (:P), maar nu gewoon een beetje hoesten hele dag door. Is niet meer zo erg.
 
en abcess is toch zon witte punt/knobbel op je amandelen? paar keer spoelen met kamillosan en dat laten ze los... niet op kauwen, dat = ranzig
 
Jep, ik ook. Een paar dagen kon ik niet slikken (:P), maar nu gewoon een beetje hoesten hele dag door. Is niet meer zo erg.
heb het hiervoor al 2 a 3 weken aan een stuk gehad.. nu was het paar dagen over en vandaag weer back.

en abcess is toch zon witte punt/knobbel op je amandelen? paar keer spoelen met kamillosan en dat laten ze los... niet op kauwen, dat = ranzig
weet niet, maar me amandelen zijn al lang geknipt.

had vandaag tijdens het naar huis rijden van me werk wel opeens wat in me mond. heb het maar doorgeslikt weet niet wat het was :P zal wel niks zijn wat hier mee te maken heeft
 
Als ik het wel eens had, jaren geleden, dan hielp het bij mij om te stoppen met het drinken van melk. Verminderde ook vooral het slijm maar ook de schrale keel had ik het idee.
 
dat word vla drinken :)
 
Gewoon strepsels in gooien en thee met honing.
Gorgelen met zout water wil ook wel is helpen.. Had het vorige week, na 2/3 dagen was het weg.
 
Ik heb het ook, ben ook zwaar verkouden. :o
 
Back
Naar boven