MuscleMeat

Last van knie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rellik94

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
32
Waardering
0
Ik heb al een aantal jaar dat ik soms van die steken net onder me knieschijf als ik will trappen ofzo en dan me voet laat staan dan lijkt het alsof me knieschijf op de verkeerde plek zit weet mischien iemand wat dit is ???
of wat ik tegen kan doen
 
Ik heb ook chronisch last van mn knie. Sinds ik full ben gaan squatten is het wel minder geworden maar af en toe heb ik er ook last van.
 
ja ga ik ook zeker doen het enige probleem is dat ik het niet altijd voel.
 
Jaaah dat probleeem ken ik.

Ik heb ook een knieblessure en ik ben ook naar de fysio geweest, maar ze wisten niet wat het probleem was. Toen kreeg ik een quiste(hoe de **** schrijf je dat), iig een bobbel met vocht dus, in me knie dus maakte ik een afspraak met het ziekenhuis voor een kijkoperatie, maar toen die operatie was was die quiste weg:p, en ze konden niets vinden wat aan m'n knie mankeerde.
 
Haha, oké dankjewel. Ik moest denken aan quiche, je weet wel hartige taart, dus dacht ik dat cyste dan ook met 'qui' is:p
 
Ik heb al een aantal jaar dat ik soms van die steken net onder me knieschijf als ik will trappen ofzo en dan me voet laat staan dan lijkt het alsof me knieschijf op de verkeerde plek zit weet mischien iemand wat dit is ???
of wat ik tegen kan doen

Hoogstwaarschijnlijk groeispurt.
 
Nee daar heb je volkomen gelijk in, maar ik herken wat hij schrijft, daarnaast speelt zijn leeftijd ook een rol.
 
Back
Naar boven