AndroidHealthClinic

Last van mijn onderbuik.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Kan iemand me vertellen of het normaal is dat je onderbuik wat gevoeliger wordt door deca? Zit nu in mijn tweede week.....en als ik op mijn onderbuik druk.....voelt dat wat gevoelig aan.... Ik heb er verder niet echt last van....maar dit is me de vorige x niet opgevallen...heeft iemand hier ervaring mee?

p.s. was v/d week...ook verkouden...en wat aan de dunne... Maar dat is allemaal zo goed als weg....kan er nu weer vollop tegenaan.... Ben ook bijna 1,5 kg aangekomen in 2 weken tijd....doordat ik mijn voeding wat omhoog geschroefd heb....
 
Dan kwam het dus door de dunne die pijn in je buik ?
Of heb je nu nog steeds last ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Ja heb ik ook even last van gehad ik dacht zelf dat het me prostaat was maar ik weet het niet zeker. Ik had er vooal last van als ik ging pissen.

Ik heb toen saw palmetto genomen (gebruiik ik nu nog steeds) en toen werd het minder.
 
Inderdaad....prostaat... Ook mijn prostaat doet een beetje vreemd.... Het lijkt wel dat ik daar een soort van spiertrillingen heb...of zo. Wat je normaal wel eens met je oog hebt....een soort van zenuwtrekje of zo... Is dit normaal?
 
Kan je moeilijk plassen? Duurt het een tijdje voor alles eruit is?
Doet het soms pijn bij plassen? Kleur urine?
 
Nee....dat heb ik niet. Voel het alleen een beetje trillen zeg maar....zo nu en dan. Het plassen gaat goed....doet geen pijn en zie nix nieuws in mijn urine zitten. Misschien is het nix...maar je weet het maar nooit natuurlijk...dus vandaar mijn vraag...
 
He Just me ik denk dat ik weet wat er aan scheelt, volgens mij ben je zwanger!!!! ha ha ha, g e i n t j e
 
Ik heb onlangs iets raars tegenkomen. Ik plaste namelijk in... 2 stralen... Het is maar enkele keren voorgekomen. Kent iemand dit fenomeen?
 
Originally posted by Geoffke
.... Ik heb onlangs iets raars tegenkomen. Ik plaste namelijk in... 2 stralen... Het is maar enkele keren voorgekomen. Kent iemand dit fenomeen? ....

Had je wel je gulp open ?? :D :D :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Bedankt he...jongens voor alle serieuze antwoorden.........................NOT!!!
 
Het drukken op je onderbuik en daarbij pijn voelen komt niet in de buurt van prostaatklachten, maar hierbij toch wat "prostaatwetenswaardigheden" ;

Deca kan je prostaat wat vergroten. Je prostaat reageert sterker op anabolen dan je spiercellen, omdat in je prostaat meer receptoren voor androgenen zitten dan in je spieren.
Wat op zijn beurt dus de prostaat iets doet vergroten en de urinebuis "afklemt".
Bij lichte kuren is dat na enkele weken weer weg.

Alle klachten op een rijtje :

- De urinestraal wordt minder krachtig en soms druppelt het maar wat

- Het duurt even voordat de eerste plas komt

- Kort achter elkaar weer moeten plassen en weinig urine per plas

- Nadruppelen, ook nog wel eens een paar druppels in uw broek

- Het gevoel hebben dat de blaas niet leeg wordt (residugevoel)

- Soms een branderig gevoel tijdens het plassen

- Moeilijk de plas op kunnen houden, soms zelfs helemaal niet

- 's Nachts enkele keren uit bed moeten om te plassen


Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser
Het drukken op je onderbuik en daarbij pijn voelen komt niet in de buurt van prostaatklachten, maar hierbij toch wat "prostaatwetenswaardigheden" ;

Deca kan je prostaat wat vergroten. Je prostaat reageert sterker op anabolen dan je spiercellen, omdat in je prostaat meer receptoren voor androgenen zitten dan in je spieren.
Wat op zijn beurt dus de prostaat iets doet vergroten en de urinebuis "afklemt".
Bij lichte kuren is dat na enkele weken weer weg.

Alle klachten op een rijtje :

- De urinestraal wordt minder krachtig en soms druppelt het maar wat

- Het duurt even voordat de eerste plas komt

- Kort achter elkaar weer moeten plassen en weinig urine per plas

- Nadruppelen, ook nog wel eens een paar druppels in uw broek

- Het gevoel hebben dat de blaas niet leeg wordt (residugevoel)

- Soms een branderig gevoel tijdens het plassen

- Moeilijk de plas op kunnen houden, soms zelfs helemaal niet

- 's Nachts enkele keren uit bed moeten om te plassen



Groet Smalluser :thumb:


Soms de plas niet kunnen ophouden? :eek:
 
Thnx...hier heb ik tenminste wat aan.... Het is vandaag minder....en dat is maar goed ook...want vanavond gaat de derde erin.....300mg ;-)
 
had al zo onderbuik gevoel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven