AndroidHealthClinic

last van nek/rug (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RIEJOE

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 feb 2006
Berichten
196
Waardering
0
Ben gevallen met scooter,vol op men rug.Heb er nu best wel last van als ik bewegingen maak,kan bijv nek bijna niet naar achter doen.Is het beter dat ik even weekje rust pak,of om licht te trainen?
 
Ben gevallen met scooter,vol op men rug.Heb er nu best wel last van als ik bewegingen maak,kan bijv nek bijna niet naar achter doen.Is het beter dat ik even weekje rust pak,of om licht te trainen?

Wij kunnen je pijn niet voelen, dus dat moet je zelf aanvoelen! Mij lijkt het toch niet zo verstandig om door te trainen...
 
Het lijkt me sowieso verstandig om even rustig aan te doen. Als je je nek bijna niet naar achter kan doen, is het natuurlijk niet verstandig om daar nog extra spanning op te gaan zetten. Laat het trainen even voor wat het is, en wacht tot je weer gezond bent. Gezondheid gaat voor alles.
 
O oke,voel me altijd k*t als ik week niet kan trainen:o dus ga denk maar beetje hardlopen ofzo
 
O oke,voel me altijd k*t als ik week niet kan trainen:o dus ga denk maar beetje hardlopen ofzo

Het is ook vervelend als je niet kan trainen, ik weet er alles van ;) Maar je gezondheid gaat echt boven alles. Door te trainen maak je het misschien alleen maar erger. Vergeet ook niet dat met hardlopen elke stap die je neemt "door dreunt" in je rug. Als je toch wat wilt doen, adviseer ik je om bijvoorbeeld te fietsen.
 
Het is ook vervelend als je niet kan trainen, ik weet er alles van ;) Maar je gezondheid gaat echt boven alles. Door te trainen maak je het misschien alleen maar erger. Vergeet ook niet dat met hardlopen elke stap die je neemt "door dreunt" in je rug. Als je toch wat wilt doen, adviseer ik je om bijvoorbeeld te fietsen.

Neem een weekje rust en zoek in de plaats voor ons wat mooie plaatjes van vrouwen, motiverende filmpjes,...besteed met andere woorden de ontstane ruimte en tijd nuttig!!! ;)
 
Lijkt me verstandig om misschien even lang een dokter of fysio te gaan.
 
Lijkt me verstandig om misschien even lang een dokter of fysio te gaan.

eh idd ja...? weet niet wat voor een klap je hebt gemaakt, maar goed. Als het een heel klein tikje was geweest, had je het hopelijk niets gepost :D
 
Back
Naar boven