MuscleMeat

Last van pols met sommige oefeningen

Bezoekers in dit topic

tetterpopko

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
1.182
Waardering
363
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
Sinds een tijdje behoorlijke last van mijn pols, voornamelijk met deadlifts en bicep curls heb ik een snijdende pijn aan de buitenkant van me pols. Deadlifts doe ik nu met straps maar ik wil graag mijn grip strenght ook gewoon goed ontwikkelen. Zo'n 7 jaar geleden is die gebroken geweest maar heb daar tot op de dag van vandaag dus geen last meer van gehad.

Zouden wrist wraps me hier mee kunnen helpen om de pijn te verlichten of gewoon rust nemen?
Drop your advice belowwwww
 
stop met barbell bicep curls.
 
Heb zelf ook mijn pols gebroken aantal jaar terug. Train als het zwaar wordt, dus heel belastend voor mijn pols met wrist wraps. Helpt mij wel iniedergeval. Even kijken of het voor jou ook werkt. Ook onderarmen goed trainen wil helpen je oefeningen voor biceps beter te laten gaan.
 
Gewoon EZ stang pakken en straps met Deadliften, grip strength zie je toch niet dus wat maakt het uit :P
Ik gebruik wel vaak wrist wraps zit gewoon wat fijner en stabieler imo.
 
Gewoon EZ stang pakken en straps met Deadliften, grip strength zie je toch niet dus wat maakt het uit :P
Ik gebruik wel vaak wrist wraps zit gewoon wat fijner en stabieler imo.

maar wie was onderarmen.


als het over is zou het van deadlifts niet terug moeten komen dus kan het best zonder straps.
 
stop met barbell bicep curls.
 
Sinds een tijdje behoorlijke last van mijn pols, voornamelijk met deadlifts en bicep curls heb ik een snijdende pijn aan de buitenkant van me pols. Deadlifts doe ik nu met straps maar ik wil graag mijn grip strenght ook gewoon goed ontwikkelen. Zo'n 7 jaar geleden is die gebroken geweest maar heb daar tot op de dag van vandaag dus geen last meer van gehad.

Zouden wrist wraps me hier mee kunnen helpen om de pijn te verlichten of gewoon rust nemen?
Drop your advice belowwwww

Ik heb ook een polsblessure, al 8 weken.
Ik ga nu naar de hand-pols kliniek...
Misschien iets voor je?
 
Back
Naar boven