MuscleMeat

Last van schouders, HMS

Bezoekers in dit topic

BloodSporter

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 mrt 2010
Berichten
99
Waardering
3
Lengte
1m92
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
zoals de titel al zeg ik heb al een lange tijd last van m'n schouder(s) vooral aan één kant heb ik meer last.
Ik ga ervan uit dat dit komt omdat ik hypermobiel(HMS) ben(heb).
voorbeeld: ik doe arnold shoulder presses en ik kan gewoonweg niet meer dan 20kg pakken omdat mijn schouder zoveel pijn doet (alsof die elk moment uit de kom kan schieten) en ik erger me hier aan omdat ik natuurlijk vooruit wil komen.

ook heb ik heel veel last van me polsen, dit heb ik opgelost door de zo genoemde "Handschoentjes:gay:" te kopen met polsband eromheen, dit ondersteund hiervoor goed maar voor m'n schouder heb ik geen oplossing.

iemand tips?
 
Goede sportfysio zoeken.

Bij mij schoot t ook heel lang uit de kom. Bij mij hielpen twee oefeningen om de pezen enzo aan te sterken enorm goed + geen oefeningen achter m'n hoofd, maar wil niet zeggen dat t voor jou ook geldt.

Polsen is vrijwel altijd een kwestie van techniek. Let er eens op of je ze wel recht houdt
 
Schouders niet mee ****en, gelijk naar een fysio.
Heb zelf ook een jaar gedacht dat ik er wel doorheen kon trainen, véél spijt van gehad
 
schouders niet mee ****en, gelijk naar een fysio.
Heb zelf ook een jaar gedacht dat ik er wel doorheen kon trainen, véél spijt van gehad

dit!!
 
zoals de titel al zeg ik heb al een lange tijd last van m'n schouder(s) vooral aan één kant heb ik meer last.
Ik ga ervan uit dat dit komt omdat ik hypermobiel(HMS) ben(heb).
voorbeeld: ik doe arnold shoulder presses en ik kan gewoonweg niet meer dan 20kg pakken omdat mijn schouder zoveel pijn doet (alsof die elk moment uit de kom kan schieten) en ik erger me hier aan omdat ik natuurlijk vooruit wil komen.

ook heb ik heel veel last van me polsen, dit heb ik opgelost door de zo genoemde "Handschoentjes:gay:" te kopen met polsband eromheen, dit ondersteund hiervoor goed maar voor m'n schouder heb ik geen oplossing.

iemand tips?

Veel mensen worden met een instabiele schouder geboren, ga je er als je ouder bent verkeerd mee door bijv de verkeerde oefeningen zoals in fitness vaak voorkomt(of uitvoering) dan word dit erger.
Een lakse band is vervelend, maar er zijn dus zat oefeningen om deze stabieler te krijgen en soms dat het helemaal weer goed komt.
Naar de fysio gaan, niet zelf gaan kloten.
 
Oke, ja dit was eerder waar ik ook aan zat te denken maar ik hoopte dat ik geen fysio zou hoeven. Maarja je kan niet alles hebben :p beter een gezonde schouders dan over een aantal jaar helemaal niks ermee kunnen
 
Dus
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag bij fisio geweest.voor pijnlijke rechter schouder.
Ik heb daar dry needle behandeling gehad.beetje raar gevoel als ze die naaldjes erin prikken.en de zere spier raken.
Heb nog 2 vervolg afspraken,en dan zou de pijn een heel eind weg moeten zijn.
Ik heb vanavond weer max effort bankdrukke,en hoop al iets van verschil te merken.
Ik.zal na de 2 andere behandelingen wel laten weten.hoe het ervoor staat.
Misschien kan het jou dan ook helpen van je pijnlijke schouder af te zijn.
 
Dus
 
Laatst bewerkt:
wat houd een dry needle behandeling precies in, de eerst keer dat ik ervan hoor
 
Dus
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven