XXL Nutrition

last van veel erecties in kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PAN0RAMIX

Ononverwinnelijke Galliër
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2009
Berichten
1.952
Waardering
115
Lengte
1m73
Massa
95kg
heren

ik heb hier al enkele keren gepost en kom nog een keer iets vragen;
mijn dokter had me gewaarschuwd toen ik de proviron bij hem ging halen en ik vond net een post van Krieltje in de kuurdagboeken die in dezelfde richting wijst.
ik begin dus op 18/05 met mijn kuur (test(500mg/w)/boldenone (500mg/w) /dbol (30mg/d) & proviron25mg/d) en ik vroeg me af of er onder jullie gasten zijn die overdreven veel last hebben van erecties?

klinkt mss een beetje raar, maar het kan lastig zijn hé

heeft iemand daar een ernstige opmerking over?

gr

s
 
Lekker laten steigeren boeie:P
 
wat bedoel je met ernstige opmerkingen hierover?
 
Lekker laten steigeren boeie:P

ja ok, maar als je op kantoor werkt kan je niet 7 u per dag met een lat in je broek rondrennen hé vriend.... :rolleyes:

daar kan je problemen me krijgen :cool:
 
Is een algemeen voorkomend "probleem", als je het een probleem wilt noemen...
Bij overmatig testosterongebruik kan je trouwens lang aanhoudende erecties krijgen, die op den duur echt pijnlijk worden (priapisme of zoiets)...

Ikzelf vind dit niet echt een probleem, hoort nu eenmaal bij de kuur, en op die manier weet je zeker dat je gear lekker werkt ! ;-)
 
ja ok, maar als je op kantoor werkt kan je niet 7 u per dag met een lat in je broek rondrennen hé vriend.... :rolleyes:

daar kan je problemen me krijgen :cool:

:roflol:

ik stop em gewoon tussen de band van mijn broek... niemand die daar last van heeft hoor:P
 
Je bent sowieso geiler tijdens het kuren dus vaker eracties.
Had met proviron derbij niet echt het idee dat dat erger werd.
Niet veel last van gehad iig.
 
Is een algemeen voorkomend "probleem", als je het een probleem wilt noemen...
Bij overmatig testosterongebruik kan je trouwens lang aanhoudende erecties krijgen, die op den duur echt pijnlijk worden (priapisme of zoiets)...

Ikzelf vind dit niet echt een probleem, hoort nu eenmaal bij de kuur, en op die manier weet je zeker dat je gear lekker werkt ! ;-)

wat moet ik me hier bij voorstellen? uren? dagen?
wanneer wordt het problematisch allé....?
 
tja 500mg test is zo wat het 10 voudige wat een man normaal aanmaakt per week.
lijkt me vrij normaal dat je meer geil bent nu.

Als je echt veel last van hebt test verlagen ofzo naar 250mg per week.

Had er tijdens kuuren ook wel is last van en vond in deca een goede tegenpool.
 
aangezien het Test E is, is het, tegen de tijd dat je het merkt, te laat om de dosis te verlagen om er de volgende dag geen last meer van te hebben.

@Herkuul:

dus als je last krijgt van overmatig veel & harde, lange erecties, kan Deca die symptomen behoorlijk verlagen?
 
idd met Deca heb je meteen een ''Deca-dick'' Komt ie helemaal niet meer overeind :D Ook niet iets wat je echt wilt ;)
 
Vind t ook wel is irritant, vooral s'nachts als ik moet pissen.
 
idd met Deca heb je meteen een ''Deca-dick'' Komt ie helemaal niet meer overeind :D Ook niet iets wat je echt wilt ;)

met test er naast valt het goed te doen :p
 
Gewoon effe door het vuistje, ben je er zo van af.
 
niet veel van ondervonden eigenlijk, de eerste 2weken ja, daarna was het al moeilijk om hem tijdens de handtraining hard te houden. Volgende keer proviron der bij (was test only btw)
 
Erectiele dysfunctie met tren en deca lijkt alleen voor te komen bij lage dosissen. Ik kan persoonlijk getuigen dat tren geen aanleiding geeft tot erectieproblemen, integendeel, ik ondervind het probleem nog erger dan de originele poster, het is zelfs wat pijnlijk aan het worden. maar ja, het is best normaal, zeker als je erg gevoelig bent aan androgenen. Dan mag je daarnaast in je lijf stoppen wat je wil, hoe meer androgenen, hoe vaker en sterker de erecties. provi heeft daarop inderdaad niet meer of minder effect dan andere androgenen.

Qua oplossing, tja, losse broeken dragen. Meer weet ik er ook niet op. Ik zit dan nog eens met het probleem dat mijn verloofde na haar tweede bevalling niet echt veel zin meer heeft :s
 
Erectiele dysfunctie met tren en deca lijkt alleen voor te komen bij lage dosissen. Ik kan persoonlijk getuigen dat tren geen aanleiding geeft tot erectieproblemen, integendeel, ik ondervind het probleem nog erger dan de originele poster, het is zelfs wat pijnlijk aan het worden. maar ja, het is best normaal, zeker als je erg gevoelig bent aan androgenen. Dan mag je daarnaast in je lijf stoppen wat je wil, hoe meer androgenen, hoe vaker en sterker de erecties. provi heeft daarop inderdaad niet meer of minder effect dan andere androgenen.

Qua oplossing, tja, losse broeken dragen. Meer weet ik er ook niet op. Ik zit dan nog eens met het probleem dat mijn verloofde na haar tweede bevalling niet echt veel zin meer heeft :s

Balen bro ! is dat omdat ze net bevallen is of is haar hormoonhuishouding opgehouden oid?
 
Back
Naar boven