MuscleMeat

last van veel erecties in kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is een algemeen voorkomend "probleem", als je het een probleem wilt noemen...
Bij overmatig testosterongebruik kan je trouwens lang aanhoudende erecties krijgen, die op den duur echt pijnlijk worden (priapisme of zoiets)...

Ikzelf vind dit niet echt een probleem, hoort nu eenmaal bij de kuur, en op die manier weet je zeker dat je gear lekker werkt ! ;-)

gvd tell me about it. Weet nog toen ik me vriendin net kende dat we een avond op de bank lagen. We rommelden toen nog niet en ik zat helemaal stijf van de test echt urenlang een harde gehad op de bank naast haar en pijn man niet normaal. En ik maar steeds zeuren dat ik wou slapen zodat ik in mijn kamer snel even kon trekken lol (sliepen toen nog appart) maar zij wou nog wakker blijven haha. Wat een hell was dat :D
 
haha mooi verhaal
 
Verschillend voor iedereen, ben wel 24/7 geil, maar dat heb ik off ook al bijna.
Zolang ik maar niet onder werktijd in het gare hanenhok kom valt het wel mee.

Ik weet niet wat je gewoonlijk draagt op je werk, maar een iets ruimere broek en een shirt wat over je broek valt doen een hoop goed mocht het nodig zijn. Ik krijg in ieder geval op het werk niet zomaar een aanhoudende erectie. Maar als ik achter mn vrouw in bed kruip..... Ze is blij dat mn kuur voorbij is ;)
 
Erectiele dysfunctie met tren en deca lijkt alleen voor te komen bij lage dosissen. Ik kan persoonlijk getuigen dat tren geen aanleiding geeft tot erectieproblemen, integendeel, ik ondervind het probleem nog erger dan de originele poster, het is zelfs wat pijnlijk aan het worden. maar ja, het is best normaal, zeker als je erg gevoelig bent aan androgenen. Dan mag je daarnaast in je lijf stoppen wat je wil, hoe meer androgenen, hoe vaker en sterker de erecties. provi heeft daarop inderdaad niet meer of minder effect dan andere androgenen.

Qua oplossing, tja, losse broeken dragen. Meer weet ik er ook niet op. Ik zit dan nog eens met het probleem dat mijn verloofde na haar tweede bevalling niet echt veel zin meer heeft :s

Ik ondervind ook dat ik van tren veel geiler loop dan bv op test met wat anders erbij...
Ik moet 's morgens mijn vrouw nog maar in lingerie zien in de badkamer en ik zou haar letterlijk bespringen ! Zit wel met ongeveer hetzelfde probleem, namelijk dat zij niet altijd evenveel zin erin heeft... ;-)
Zoals hierboven reeds gezegd, kan masturberen een verlichting zijn...
 
De ene heeft het erger dan de ander.
Oplossing ja zoals big cat al zei, losse broeken dragen ofzo. Kan niet anders.
 
haha zit in mn 5de week 500mg test E / week
en het versschil is vré groot van ercties voor de kuur en tijdens de kuur haha :d
Maar gelijk vele zegge. Op zich vind ik dat niet zo een groot probleem:d
 
Zoals hierboven reeds gezegd, kan masturberen een verlichting zijn...

of de hoeren, ook altijd leuk... :p

awel ja, een paar erecties meer per dag is geen issue, enkel als ze te lang aanhouden...
 
Ik merkten met var (80mg ed) en tren (600mg ew) toch wel degelijk dat ik last had van mn libido.Had er 750mg test-e naast lopen. En nog had k vaker problemen. Terwijl dit off echt nooit heb.. in tegendeel.
 
Laatst bewerkt:
Ken het probleem , zit op 750 testo E en 400 primo met wat masteron en tren Ace . Moet zeggen dat ik gelukkig een nieuw vriendinneke heb en de vonken er nog afvliegen ;)
 
Gewoon effe af en toe naar de plee gaan op het werk en jezelf een handje helpen....;)
 
dat priapisme (aanhoudende erecties ie wel 3 a 4 uur kunnen duren) heb ik een paar jaar terug regelmatig gehad zonder "middeltjes" van welk soort dan ook dus ... :rolleyes: :D
 
dat priapisme (aanhoudende erecties ie wel 3 a 4 uur kunnen duren) heb ik een paar jaar terug regelmatig gehad zonder "middeltjes" van welk soort dan ook dus ... :rolleyes: :D

hehehehehe, een "natural" :D
 
Back
Naar boven