MuscleMeat

lat-relatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn zus is 4 jaar geleden naar N- frankrijk verhuist. afstand is 230 km ongeveer. Haar vriend gaat vaak om de 2 weken daar naar toe en de andere keer komt zij naar hier.
Gaat goed. Het is natuurlijk op zich wel te doen. 130 km zeker. en kom op al ben je helemaal stapel op haar dan geef je daar geen zak om. Al zal het later wel een issue kunnen worden uiteraard.

Waarom gaan ze niet samenwonen?
 
haha volgende week komt ze hierheen, het is hier namelijk een stuk gezelliger dan daar. Ze is een stuk gekker van mij dan ik van haar denk ik.

en dat gelul over benzine :roflol: als je daar alleen aan denkt hahaha.

En uh arnoldfan, dan weet je niet wat ze uitspookt, maar dat weet zij ook niet van mij, een relatie is allereerst gebaseerd op vertrouwen..... :rolleyes
 
haha volgende week komt ze hierheen, het is hier namelijk een stuk gezelliger dan daar. Ze is een stuk gekker van mij dan ik van haar denk ik.

en dat gelul over benzine :roflol: als je daar alleen aan denkt hahaha.

En uh arnoldfan, dan weet je niet wat ze uitspookt, maar dat weet zij ook niet van mij, een relatie is allereerst gebaseerd op vertrouwen..... :rolleyes

kopieer ff waar staat dat ik ALLEEN aan benzine denk.en een relatie gaat om vertrouwen ik weet het ook wel.maar dat is niet altijd het geval.
 
vind dit zelf een ideale situatie om een goeie, serieuze relatie rustig aan op te bouwen..
je hebt nog je eigen leven en toch kan je elkaar toch regelmatig zien in de mate van het mogelijke, zo zal de verliefdheid (als die er is) volgens mij intenser zijn en langer duren..later als er eventueel iets van samenwonen ofzo bijkomt, dan kunnen jullie nog genoeg in elkaars gezelschap vertoeven..:cool:
veel suc6 ermee!
 
Is toch ideaal! Als je vaker alleen in bed ligt en je ziet je meid weer is het super. Heb je lekker veel tijd voor jezelf en je krijgt ook niet die lichte onnodige irritaties als je bijv. gewoon vriendschappelijk met een ander meisje omgaat in je eigen stad. Wel trouw blijven natuurlijk. Verder heb je elkaar wat meer te vertellen bij elkaar en daardoor is de dagelijkse routine ook niet zo aanwezig.

Wat je te vaak ziet is het verlangen en het idee dat je met z'n tweeen in een huis het continue intiem en het fijn gaat hebben zoals aanvankelijk, maar juist door die continue frequentie gaat dat speciale randje eraf. Bovendien hou je de tijd en ruimte voor individuele ontplooiing volledig open, dus deel je je eigen geluk met z'n tweeen zo af en toe. Dan blijf je elkaar liefhebben en niet elkaar de vinger toewijzen. Doen dus.
 
Maatje van me heeft nu dik een jaar een relatie met een vrouwtje uit Geleen (limbabwe), hijzelf woont in Haarlem. Gaat perfect tussen die 2 en in december gaan ze samenwonen. Kijk het gewoon aan hoe het loopt ;)
 
Het kan maar uitgroeien naar een volwassen relatie zal het nooit gaan net omwille van die afstand. In de week kunnen jullie elkaar nooit zien, en alles moet wijken in het weekend, zeker voor diegene die op 'verplaatsing' gaat. (winkelen, familiebezoek, vrienden, familie, op je eigen manier ontspannen,...)
 
Kan echtwel hoor! Ik ben het eens met de meesten hier, gewoon voor gaan en je ziet wel hoe het loopt toch?! Echte liefde overwint alles. :heart: En misschien willen jullie uiteindelijk wel samenwonen, als alles goed blijft gaan.
 
Jep inderdaad gewoon lekker aankijken hoe het gaat.

als je 5 km van elkaar woont weet je ook niet altijd wat de ander uitspookt maar je gaat er niet vanuit toch in eerste instantie dat de ander ook met anderen speelt anders kan je er net zo goed niet aan beginnen.

Zo kan je elkaar lekker op het gemak leren kennen... Niet te veel haast maken... Dat leerden wij vroeger op school... haastige spoed is zelden goed. :D
 
Zo krijg je tenminste nog eens de kans om elkaar te missen ;)
 
Zo krijg je tenminste nog eens de kans om elkaar te missen ;)

En dat is idd de truuk. Neem de tijd om elkaar te leren kennen en te missen. Ik heb ook ooit een relatie op die afstand gehad en we zagen elkaar regelmatig al kenden we elkaar wel goed voordat de relatie ontstond. 6,5 jaar heeft die relatie geduurt. stel geforceerde ontmoetingen en logeerpartijen uit. Ga niet te vaak op elkaars lip zitten en waarder de anders vrijheid/ruimte. Geef elkaar die ruimte - je groeit op den duur toch wel naar elkaar toe en als je dat wilt forceren al bedoel je het niet zo dan zal je dat op den duur uiteendrijven. Ga ook niet te snel samenwonen om welke reden dan ook.
Ik heb die 'fout'ook gemaakt al ging het helemaal niet slecht. We zaten zo vaak bij elkaar en we gingen beiden studeren dat we maar vrijwel automatisch samen gingen wonen en dat 6 jaar hebben gedaan.

Er zijn geen regels om een relatie te laten slagen heb ik ondervonden - alleen maar wijsheden en spijt achteraf ;)

Succes kerel!
 
Jep inderdaad gewoon lekker aankijken hoe het gaat.

als je 5 km van elkaar woont weet je ook niet altijd wat de ander uitspookt maar je gaat er niet vanuit toch in eerste instantie dat de ander ook met anderen speelt anders kan je er net zo goed niet aan beginnen.

Zo kan je elkaar lekker op het gemak leren kennen... Niet te veel haast maken... Dat leerden wij vroeger op school... haastige spoed is zelden goed. :D

Helemaal mee eens.

Zo krijg je tenminste nog eens de kans om elkaar te missen ;)

Ja, dat is soms juist leuk. Des te leuker is het om elkaar weer te zien.
 
jij de lat & zij de relatie? :jk:

Lat relaties kunnen alle kanten uit IMO. Veel hangt af in hoeverre jijzelf ontwikkeld bent en wat je wilt.
Jaloerse en achterdochtige mensen zijn niet geschikt voor Lat-relaties.
Nymfo's en players evenmin. Dus ja, veel hangt af van de personen en hetgeen wat ze
er voor over om de relatie te laten slagen.
 
dan natuurlijk de belangrijkste vraag, welk gat/dorp woont ze dan ? ;)
 
dan natuurlijk de belangrijkste vraag, welk gat/dorp woont ze dan ? ;)

haha vlakbij heerenveen, 2 keer met je ogen knipperen en je bent er voorbij.... ;)
 
Waarom zoek je dan ook niet iets lekker dichtbij, tjongejonge. Zijn zoveel meiden in en rondom de randstad.. als je ze allemaal moet voeren zou je direkt failliet zijn :o

Nee, zonder te pesten, ga ervoor joh. heb zelf enkel relaties op afstand gehad ( 75km en 50km ) en dat is 2jaar en 5 jaar goed gegaan.. Just enjoy it :)

Het heeft z'n voor en nadelen, nee je kunt niet ff op en neer voor een knuffel ( kan wel en er komen ook momenten dat je 300km rijd enkel om 30minuten samen te zijn ;) ervaring :o ) maar het leuke ervan is ook dat je echt uit kijkt naar elkaar en ja je krijgt ook weekenden dat je beide denkt..ff niet hoor.

Wat ik zei, just enjoy.
 
Back
Naar boven