XXL Nutrition

Lat tower advies

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
23 jun 2020
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
85kg
Hoi iedereen,

Ik ben momenteel mijn home gym aan het samenstellen en zoek nog een goeie lat tower.
Bedoeling zou zijn om naast de lat pull down en low row ook biceps en triceps mee te trainen.

Momenteel heb ik al enkele opties gevonden (zie hieronder), maar misschien dat jullie me hiermee kunnen helpen en hebben jullie meer tips :)
Het liefste zou ik werken met vaste gewichten, dus geen halter waar er schijfjes op moeten hangen en een budget van rond of onder de 1000 eur.

Titan Lat Tower
Rogue Lat Tower (te duur)
ATX Lat Tower

Alvast bedankt voor de hulp!
 
Hoi iedereen,

Ik ben momenteel mijn home gym aan het samenstellen en zoek nog een goeie lat tower.
Bedoeling zou zijn om naast de lat pull down en low row ook biceps en triceps mee te trainen.

Momenteel heb ik al enkele opties gevonden (zie hieronder), maar misschien dat jullie me hiermee kunnen helpen en hebben jullie meer tips :)
Het liefste zou ik werken met vaste gewichten, dus geen halter waar er schijfjes op moeten hangen en een budget van rond of onder de 1000 eur.

Titan Lat Tower
Rogue Lat Tower (te duur)
ATX Lat Tower

Alvast bedankt voor de hulp!
Die van atx zou ik aanraden.
gekend product, goede service van de webwinkel. super stabiel en sterk.

die van rogue vind je te duur, en die link van titan verzend niet gratis naar europa (alleen binnen amerika) dus gaat ook te duur zijn
 
Die van atx zou ik aanraden.
gekend product, goede service van de webwinkel. super stabiel en sterk.

die van rogue vind je te duur, en die link van titan verzend niet gratis naar europa (alleen binnen amerika) dus gaat ook te duur zijn

bedankt!
dit waren gewoon de eerste zoekresultaten die naar boven kwamen hoor :)
 
Ik zou voor de ATX gaan. Goede kwaliteit en goede service vanuit Fitness Seller.
 
De ATX LSW-740 wordt helaas pas in september/oktober weer verwacht.

De LSW-630 is wel direct uit voorraad leverbaar (nog enkele exemplaren):

1592977585422.png
 
Back
Naar boven