AndroidHealthClinic

Late groeispurt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn handen meer op een 15-jarige lijken.
Je kunt beter gaan vreten en growen dan mauwen op het forum! Wees blij dat je niet zo lang want dan lijk je sneller groot;)
 
Je kunt beter gaan vreten en growen dan mauwen op het forum! Wees blij dat je niet zo lang want dan lijk je sneller groot;)
Ik weet het, maar het is gewoon k*t om ver onder het gemiddelde te zitten.
 
Foto kan pas in december ofzo gemaakt worden, ma zit nog niet met eigen bijdrage.
 
Je kunt beter gaan vreten en growen dan mauwen op het forum! Wees blij dat je niet zo lang want dan lijk je sneller groot;)

Dat zeg jij met je 1.81 haha. It sucks to be short. Ik was 1.55 toen ik naar middelbare school ging en pas in de 3e (ben 1x blijven zitten dus na 4 jaar op school) ben ik boven de 1.65 uitgekomen. Niet fijn...

@TS, word gewoon flink breed. Dat compenseert zeker wel.
 
Heb nog een foto van mn id kaart toen ik 16 was. Lengte: 1,65

Vorig jaar een nieuwe id kaart laten maken, nu staat er lengte: 1,90
Mn ouders dachten dat ik altijd klein zou blijven omdat ik ****ing allergisch voor melk ben en toen zeiden ze altijd dat je van melk en calcium groot werd. Epic bullshit
 
Heb nog een foto van mn id kaart toen ik 16 was. Lengte: 1,65

Vorig jaar een nieuwe id kaart laten maken, nu staat er lengte: 1,90
Mn ouders dachten dat ik altijd klein zou blijven omdat ik ****ing allergisch voor melk ben en toen zeiden ze altijd dat je van melk en calcium groot werd. Epic bullshit

haha lol @ voeding broscience.
wel brute gains @ lengte
ik ben zelf gewoon gelijkmatig gegroeid, altijd al best lang geweest
nu 188-189. Hoop niet nog 20cm te groeien iig :P
 
Heb nog een foto van mn id kaart toen ik 16 was. Lengte: 1,65

Vorig jaar een nieuwe id kaart laten maken, nu staat er lengte: 1,90
Mn ouders dachten dat ik altijd klein zou blijven omdat ik ****ing allergisch voor melk ben en toen zeiden ze altijd dat je van melk en calcium groot werd. Epic bullshit
Ja, maar jij had vast een late puberteit en ik niet.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 21:26 ----------

O ja uitslag van de foto is heel goed :)
Groeischijven nog lang niet dicht, sterker nog ik loop qua botleeftijd opeens 2,5 jaar achter.
 
Mijn vader is 1m78 en mn moeder 1m68, geen idee hoe lang ik zou moeten worden maar ben nu 1.74/1.75 maar als ik hier zo hoor dat je nog tot 21 kan groeien dan kan ik de 1.78+ nog wel halen hoop ik.
 
Mijn vader is 1m78 en mn moeder 1m68, geen idee hoe lang ik zou moeten worden maar ben nu 1.74/1.75 maar als ik hier zo hoor dat je nog tot 21 kan groeien dan kan ik de 1.78+ nog wel halen hoop ik.

Dude je bent 15, ofcourse you can
 
mmmm, hoop dat ik 1 82 blijf. anders heb je zo'n uitgerekt fysiek :p
 
Mijn vader is 1m78 en mn moeder 1m68, geen idee hoe lang ik zou moeten worden maar ben nu 1.74/1.75 maar als ik hier zo hoor dat je nog tot 21 kan groeien dan kan ik de 1.78+ nog wel halen hoop ik.

Toen ik jouw leeftijd was, was ik 1m69.
 
Je bent nog jong, maak je nu nog maar geen zorgen. Je groeit officieel nog tot je 21e jaar.

In de tussentijd, veel gevarieerd eten :)!
 
1m80 :)


Kreeg groeispurt zo rond m'n 16e.

Mooi mijn pa is maar 2cm kleiner :p Maar je ma zeker wel langer ?
Plus ik ben kort gebouwd, korte armpjes, korte beentjes etc. Dus lijkt me niet dat ik dan nog erg lang wordt maar zou 1.82 toch wel top vinden, 1.86 max (dat zei de ggd naar schatting toen)
 
Nope, moeder is kleiner dan m'n vader.
 
Mn vader is 184, ik ook..
Ik had vroeger wel steeds verwacht iets groeter te worden dan mn vader, spijtijg..
 
ik ben er bijna 19 en ben 1.63. mijn ouders zijn klein dus ik zal denkelijk niet veel groter meer worden. maar mijn broer is ook nog gegroeid tussen zijn 20-22 dus mss dat ik nog groter word? het zou voor jou dus ook kunnen.
 
Back
Naar boven