XXL Nutrition

lateral thigh trainer

Bezoekers in dit topic

AreZje

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2005
Berichten
385
Waardering
0
Mn vriendin wil een cardioapparaat kopen voor thuis. Nu had ze haar oog laten vallen op de "lateral thigh trainer". Cardio kun je tenslotte op alles en het schijnt dus een apparaat voor de heupen te zijn (haar probleemzone)

Het is een step die zijwaards stept ... is dit een goed apparaat?
 
het zal wel iets doen waarschijnlijk, heb er geen ervaring mee :)
 
Je bedoeld toch niet dat tvshop ding?
 
Kan ze beter een fiets pakken en wat gaan fietsen...
 
boh als je daar een half uur per dag staat op te trappen .. zal wel iets doen hoor :D
 
neem anders billy blanks bootcamp, een van de members (BigK) heeft m, misschien kan je m lenen
 
Purple zei:
Kan ze beter een fiets pakken en wat gaan fietsen...

Ik sluit me hier bij aan. Iedere hollander heeft wel één of meerdere fietsen, dus dat spaart weer geld uit. Van het geld dat je hiermee bespaart, kun je een paar fijne wandel/hardloopschoenen kopen. Gevarieerde cardio en lekker buiten. :D

Of... Een sportschoolabonnement natuurlijk! Kan ze er gelijk krachttraining bij doen èn alle cardio apparaten gebruiken! ;)

Ik heb ooit ook een stepper gekocht en ik gebruik 'm best wel eens, maar 't gaat gauw vervelen. Je staat tenslotte de hele tijd op dezelfde plaats dezelfde beweging uit te voeren. :zzz:
 
voor haar probleemzone zal ze moeten gaan vetverliezen, anders zal het altijd een probleemzone blijven. Ik vindt zo´n step niet kansloos. Iedere beweging die je maakt is goed. Alleen denk ik dat je bv door flink te fietsen of door hard te gaan lopen meer verbrand
 
die step is stom, we hebben hem de eerste week allemaal wel eens gebruikt, maar dat ding kraakt, t is altijd dezelfde beweging, je raakt echt verveeld
 
bikerbabe zei:
die step is stom, we hebben hem de eerste week allemaal wel eens gebruikt, maar dat ding kraakt, t is altijd dezelfde beweging, je raakt echt verveeld


ja maar alles wat je lang hetzelfde doet raak je verveeld bij toch
 
Back
Naar boven