MuscleMeat

latere leeftijd begonnen: minder (snel) resultaat

Bezoekers in dit topic

010

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 mei 2009
Berichten
1.313
Waardering
56
ik vraag me af of het op latere leeftijd, in mij geval 32,5 jaar, beginnen met kt van invloed is op je resultaten.

is er daardoor kans op minder resultaat of wellicht minder snel?

ik heb daarbij amper een sportverleden
 
aha! gaan we doen chef!
 
ik vraag me af of het op latere leeftijd, in mij geval 32,5 jaar, beginnen met kt van invloed is op je resultaten.

is er daardoor kans op minder resultaat of wellicht minder snel?


ik heb daarbij amper een sportverleden

Minder of minder snel dat wat eigenlijk?

Ik bedoel, je hebt geen eens vergelijkings-materiaal als je niet al eerder op jongere leeftijd een bepaald niveau hebt behaalt.
Dus wat niet weet wat niet deert, ofwel gewoon knallen zoals Skinnie al zei....

Resultaat is ook niet louter een fysiek iets, het hangt ook erg samen met de juiste mentaliteit.
Ik zie genoeg 'ouderen' puur op wilskracht, discipline, beter inzicht in zichzelf en vooral geduld, dezelfde of zelfs betere resultaten behalen op termijn, dan veel 'jonkies' die maar wat aanklooien.
 
Minder of minder snel dat wat eigenlijk?

Ik bedoel, je hebt geen eens vergelijkings-materiaal als je niet al eerder op jongere leeftijd een bepaald niveau hebt behaalt.
Dus wat niet weet wat niet deert, ofwel gewoon knallen zoals Skinnie al zei....

Resultaat is ook niet louter een fysiek iets, het hangt ook erg samen met de juiste mentaliteit.
Ik zie genoeg 'ouderen' puur op wilskracht, discipline, beter inzicht in zichzelf en vooral geduld, dezelfde of zelfs betere resultaten behalen op termijn, dan veel 'jonkies' die maar wat aanklooien.

minder snel en minder in resultaat (massa, kracht etc.) dan mensen met een lagere leeftijd.

geduld raakt soms op..hehe

ik cut nu ook al een aantal maanden, tijdje rugprobleem gehad ook.
hierdoor is er geen massa bijgekomen sinds dec. 2012
denk dat dat me ook dwars gaat zitten
 
Back
Naar boven