Fitness Seller

latissimus dorsi pijn

Bezoekers in dit topic

DimaB

Cool Novice
Lid geworden
6 feb 2016
Berichten
33
Waardering
2
Lengte
1m68
Massa
54kg
Vetpercentage
21%
Gisteren voor eerste keer naar een gym geweest ipv thuis te trainen, alles ging lekker en voelde me heel goed nu de dag erna werd ik verscheidene keren in de nacht wakker van pijn in mijn latissimus dorsi links door te woelen in bed, gisteren had ik hier geen last van.. Kan dat een spierscheur zijn of is het gewoon spierpijn? Voel het vooral wanneer ik mijn arm omhoog doe of aan die spier voel, verschrikkelijk frustrerend want hier wou ik net met 5x5 stronglifts beginnen en niet gaan trainen is weggegooid geld, als het morgen nog pijn doet ga ik wel gaan maar enkel benen kunnen trainen, ik heb nog nooit een blessure gehad en zou het ook raar vinden omdat ik alles heel rustig gedaan heb. Zou ik hiermee kunnen verder trainen ? Als ik er kracht opzet heb ik namelijk niet het gevoel dat het iets bemoeilijkt dus ik denk eerder aan gewoon stevige spierpijn?

ps. Ik heb het gevoel dat de chest fly machine die ik gebruikt heb de oorzaak is waarschijnlijk door foute vorm ofzo? Ik voelde daarbij vooral mijn pecs en die latissimus dorsi werken..
Dima

update, heb vandaag op weg naar huis van het werk effe 10min gejogd en thuis wat stretchoefeningen gedaan voor het lichaam etc en voor armen en die plaats en de pijn is daarmee zo goed als verdwenen daar, ik neem dus aan dat het gewoon een sterke spierspijn was maar niets ergs.
 
Laatst bewerkt:
Als er geen blauwe plek of roodheid op die plek is zal het waarschijnlijk spierpijn zijn. Aangezien je een beginner bent, misschien even licht overbelast aangezien je met pijn wakker wordt. Bouw vooral in het begin alles goed op!
 
Als er geen blauwe plek of roodheid op die plek is zal het waarschijnlijk spierpijn zijn. Aangezien je een beginner bent, misschien even licht overbelast aangezien je met pijn wakker wordt. Bouw vooral in het begin alles goed op!
heb er intussentijd gewoonmee gaan trainen en had geen last en de pijn is nu ook weg.
 
Back
Naar boven