• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

lats

Bezoekers in dit topic

swaxxx84

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
weet iemand een manier om thuis de lats te trainen. voor de v vorm .heb niet de mogelijkheid om me op te trekken heb wel trainingsbankje dumbels. of is er geen alternative

DB rows

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat jij totaal geen mogelijkheid hebt tot optrekken. Buiten in een speeltuintje, boom, trap etc.. de mogelijkheden zijn eindeloos.

zie je me al in de tuin hangen hahah . het probleem is woon nu (nog)op een klein kamertje

hm ja roeibewegingen zijn dan het enigste wat overblijft denk ik. je moet wel zware dumbbells hebben wil je ze enigszins kunnen stimuleren.

vind een nieuw optrekje waar je wel de ruimte hebt om je op te trekken;)

koop een latt-pully.
zijn niet zo duur hoor als je denkt.
die van mij heb ik 189 voor betaald.

Voor de V-vorm kun je net zo goed zorgen, dat je taille supersmal wordt of je schouders dikker.;)
Verder kun je zelfs jezelf aan je bankje optrekken, maar dat is natuurlijk niet voldoende. De trap is wel een goede, als dat mogelijk is. Verder is roeien ook een goede.

Koop een chinbar, paar tientjes, verder kun je met rows ook goed wijd worden, cleans zou je ook in je schema kunnen doen.

bedankt voor de reacties en heb de knoop door gehakt ik schrijf me weer in bij een sport school en als ik de sleutels van mijn eigen huis krijg in (feb). las ik zelf een beugel voor op de muur :rolleyes:

Back
Naar boven