XXL Nutrition

latspread (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nice Willem:thumbs:
 
tijdens contest prep ingezien dat ik ng vééél te licht ben om beetje indruk te maken

plan is gewijzigd en komt nu minstens nog 10kg bij alvoor ik weer poog te cutten.
ik ga extra werken naar Dikkere Triceps, vollere Lower back en rondere hamstrings.

Ziet er goed uit Willem. Je doet de wedstrijd van volgend weekend dus niet mee? Wanneer ben je van plan om die 10 kg er bij te hebben en terug een wedstrijdje te draaien? :D Einde 2007, begin 2008 ofzo?
 
leuke reacties, danku!

dbl bi front, ok : hierzo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kan moeilijk mn lats nr voren brengen in deze pose
Deze had ik even gemist, maar ziet er goed uit. Beetje het fysiek wat ik ambieer. (en als ik daar aan gekomen ben, zie ik wel weer verder.)

Triceps zouden iets groter kunnen voor het mooie.

Maar nogmaals, ziet er gewoon super uit.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze is Semi-pumped, check vollere triceps..

ik zal morgen eens een back double bi doen. (anders kijk even in gallery voor paar maanden trug..)

rugschema heel basic: latpulls, barb rows, close grip rows, en dan altijd traps met barb shrugs voor en achter

alles altijd heavy richting bulk, elke training opnieuw v routine veranderen en paar veranderingen inbrengen

mn stats zn redelijk goed vr iem. v mijn gewicht.

mijn doel is Lee Haney type fysiek
 
edit
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze is Semi-pumped, check vollere triceps..

ik zal morgen eens een back double bi doen. (anders kijk even in gallery voor paar maanden trug..)

rugschema heel basic: latpulls, barb rows, close grip rows, en dan altijd traps met barb shrugs voor en achter

alles altijd heavy richting bulk, elke training opnieuw v routine veranderen en paar veranderingen inbrengen

mn stats zn redelijk goed vr iem. v mijn gewicht.

mijn doel is Lee Haney type fysiek

Geen deadlifts? Aangezien je het ook hebt over het verbeteren van je onderrugdikte.
 
ik vind met name je traps (onder/midden) erg dik..deadlift all the way..

huh..lees net de bovenstaande post...geen deadlifts?
 
Ziet er goed uit zenne!!! Mooie rug!!
 
Geen deadlifts? Aangezien je het ook hebt over het verbeteren van je onderrugdikte.

Inderdaad en hij heeft het ook over vollere hamstrings. Zwaar deadliften helpt goed voor beide Willem.
 
ja sorry!! ben het vergeten bij te schrijven, deadliften doe ik nu sinds 2weken!

erg gemakkelijk moet ik zeggen, gewicht gaat vlot nr omhoog! zit aan 150kg ik denk dat dat goed is voor 2weken, ofniet? i dunno???

maar daarmee dat ik zei dat ik er extra hard naar toe ging werken, nu zitten deadlifts ook in schema!

ik vroeg mij af hoe het kwam dat ik geen rondere hams had aangezien ik ongeveer de sterkste hams heb in de gym bij het naar voren leunend one leg ham-curl toestel (100kg*8) en toen zeiden ze me dat ik absoluut deadlifts moest doen voor Brute Massa, en zoals hierboven gezegd, onderrug word ook goed belast

ik moet me nog verder indiepen in het correct uitvoeren vd verschillende deadlifts voor rug
 
ja sorry!! ben het vergeten bij te schrijven, deadliften doe ik nu sinds 2weken!

erg gemakkelijk moet ik zeggen, gewicht gaat vlot nr omhoog! zit aan 150kg ik denk dat dat goed is voor 2weken, ofniet? i dunno???

maar daarmee dat ik zei dat ik er extra hard naar toe ging werken, nu zitten deadlifts ook in schema!

ik vroeg mij af hoe het kwam dat ik geen rondere hams had aangezien ik ongeveer de sterkste hams heb in de gym bij het naar voren leunend one leg ham-curl toestel (100kg*8) en toen zeiden ze me dat ik absoluut deadlifts moest doen voor Brute Massa, en zoals hierboven gezegd, onderrug word ook goed belast

ik moet me nog verder indiepen in het correct uitvoeren vd verschillende deadlifts voor rug


Onderrug word zeker goed belast!Vooral bij conventional deadlift.Zelf doe ik 2 versies, conventional bij de rug dag en romanian bij de benendag!

Maar wat ik me af vraag...hoe komt het dat je pas zo kort deadlift!?

fysiek ziet er goed uit alleen je triceps mogen iets voller inderdaad kwa vorm lijken ze wat op die van mij weinig piek in de triceps
 
Petje af ;) .
 
:eek: Dat is nou mijn streven alleen wat droger!
 
voor je gewicht heb je een goed lichaam!!


...............ben haast jaloers aan het worden!

:o
 
netjes hoor man!

how's the legs...
 
Misschien een Glute-Ham Raise toevoegen voor de hamstrings?
 
wat is glute ham raise?
 
Je zou nog een back double bicep laten zien ?
 
Back
Naar boven