MuscleMeat

Laurabolin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

peuters

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2004
Berichten
113
Waardering
0
Dag mede-builders ,

Wie heeft er ooit al eens gewerkt met LAURABOLIN ?

Ik heb al wat rondgezocht op het forum maar veel slimmer ben ik er niet van geworden.

groetjes
 
Is gewoon een langwerkende nandrolone variant. Deze heeft een langere ester als deca (decanoate) en dus een langere halfwaardetijd.

Je kunt IMO net zo goed deca nemen, aangezien je gezien het lagere moleculaire gewicht van de ester, meer nandrolone in je systeem krijgt.
 
laurabolin was voorheen nog in nederland verkrijgbaar als vertrinair middel.
dierenartsen stopte ermee omdat het in ongebruik raakte.
voor bodybuilders was het niet bepaald intressant want er zat enkel 25mg per ml in en was dus flink wat spuiten vol!!
het goedje werkte langer en kwam langzamer vrij.
op internet is er wel wat over te vinden, maar of je er aan kunt komen is de vraag en dan nog zou je je af moeten vragen of het echt is.

succes
 
ik snap zo en zo niet waarom je in deze tijd met zulke goede alternatieven als undergroundlabs nog risico's gaat nemen met dit soort middelen waarbij je ook nog eens achterlijk veel ML's kan gaan zetten. en het bespaart je nog een hoop geld ook!
 
Latin spirit zei:
ik snap zo en zo niet waarom je in deze tijd met zulke goede alternatieven als undergroundlabs nog risico's gaat nemen met dit soort middelen waarbij je ook nog eens achterlijk veel ML's kan gaan zetten. en het bespaart je nog een hoop geld ook!

Omdat mensen vaak de naam van 1 product horen of dat ene product krijgen aangeboden. Zo gaat dat in de praktijk. Verder horen ze er dan nog verhalen bij varierend van 'interessant spul' tot 'hemels goed' en dan gaan ze spitten en rondvragen. Mensen die er meer van weten, weten dat er te weinig actieve stof per ml in zit.

Vroeger werden puppies die niet wilden eten of slecht groeiden nogal eens behandeld met Laurabolin door de dierenarts.
 
ja dat is ook wel zo. en niet iedereen kan aan alle merken komen natuurlijk
 
Latin spirit zei:
ja dat is ook wel zo. en niet iedereen kan aan alle merken komen natuurlijk

lol :D :D :D

in me volgende leven kom ook ik terug als een zieke puppy :p :p :p
klopt wat DBC01 schrijft dat velen op de naam kicken, klinkt natuurlijk wel cool he LAURAbolin alsof je een wijfie injecteerdt!!

mzlls
 
pipo zei:
klinkt natuurlijk wel cool he LAURAbolin alsof je een wijfie injecteerdt!!

Ik injecteer liever een wijffie :D
 
Thnx voor de info gasten ! nu weet ik weer wat meer :-)

train ze !
 
pipo zei:
lol :D :D :D

in me volgende leven kom ook ik terug als een zieke puppy :p :p :p
klopt wat DBC01 schrijft dat velen op de naam kicken, klinkt natuurlijk wel cool he LAURAbolin alsof je een wijfie injecteerdt!!

mzlls

haha wat een gek ook :D de test is echt naar je hoofd gestegen volgens mij ben ik dan de enige hier die niet met z'n testes denkt? :p hmmm... zou dat komen omdat ik 2 weken geleden me laatste injectie test prop heb gezet? :D
 
Latin spirit zei:
haha wat een gek ook :D de test is echt naar je hoofd gestegen volgens mij ben ik dan de enige hier die niet met z'n testes denkt? :p hmmm... zou dat komen omdat ik 2 weken geleden me laatste injectie test prop heb gezet? :D

ff off topic dan maar omdat de persoon de juiste info toch al heeft.
klopt dat jij misschien de enige bent want mijn testes zijn gekrompen als een rozijn die een jaar in de zon gelegen heeft :D :D :D

goh wat zul jij je klote voelen dan nu je niet meer mag darten! :(
 
hahaha! hmmm moet ik toch eens wat aan mijn pct gaan doen denk ik :p

ja idd zo midden in de zomer met al dat vrouwelijk schoon en kansen die voor je open liggen ben je daar niet blij mee nee :( maar ja grote man tijdens het kuren, grote man na het kuren ;)
 
hey,laurabolin is dit goed product?radan jullie het aan???
 
Is dit hetzelfde als dynabolin?
 
Whoooo mega bump......maar denk dat er niemand laura aanraad. Als je het al kan krijgen.
 
Epic bump :roflol:

Maar snap de vraag niet als je alleen dit topic al hebt doorgelezen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven