Fitness Seller

Layne Norton: Natural of Bullshit?

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is Layne trouwens niet groter dan onze eigen kennisguru 3XL, die al 30 jaar traint ofzo?:s

Eh... 3XL is 1.80 en 125kg bij 12% vet dacht ik? Wat een vergelijking. Je bent nou wel een beetje aan het doorslaan hoor :D

Dan is jouw testo waarschijnlijk te laag.
En als je Testo laag is, bouw je geen fysiek op als Layne Norton.

Lol gast, dat heeft echt geen reet te maken met volgroeit testosteron gehalte..
 
Eh... 3XL is 1.80 en 125kg bij 12% vet dacht ik? Wat een vergelijking. Je bent nou wel een beetje aan het doorslaan hoor :D



Lol gast, dat heeft echt geen reet te maken met volgroeit testosteron gehalte..



Je bedoelt zeker te zeggen dat er teveel aromatase plaats vind. Laat me niet lachen.
 
Dan is jouw testo waarschijnlijk te laag.
En als je Testo laag is, bouw je geen fysiek op als Layne Norton.

Komt eerder door te hoge testo in puberteit waar je oestrogeen-level dan weer op gaat reageren. Ik heb het ook gehad alleen is het weg gegaan bij mij.
 
Stel dat deze jongen nou toegeeft gebruikt te hebben he? Gaat dan 30% of 50% hier z'n eerste kuur eerder zetten? Discuss!
 
Stel dat deze jongen nou toegeeft gebruikt te hebben he? Gaat dan 30% of 50% hier z'n eerste kuur eerder zetten? Discuss!

Nee ik heb pas besloten mijn hele leven naturel te blijven :)
 
Dan is jouw testo waarschijnlijk te laag.
En als je Testo laag is, bouw je geen fysiek op als Layne Norton.

Doe alsjeblieft niet van die domme uitspraken,

"is je TESTO te laag",

Weet je wel de gemiddelde T waardes?> En hoeveel je produceert per dag?

En of er verschillen "meetbaar" zijn onder de populatie... of er verschillen meetbaar zijn bij sporters zoals bij korte afstandsschaatsers of 100 m sprint want die studies zijn gedaan...

PubMed Home

MIsschien moet je je eens verdiepen in het werkingsmechanisme van testosteron op cellulair niveau, als binding aan de receptor en intracellulaire respons daarop, en gevoeligheid van receptoren en variaties in type receptoren en kwantiteit....

Zoek dat eerst maar eens uit voordat je zoiets zegt, staat zo dom....
 
Ik zou het niet weten als iemand naturel is ja of nee. Het interesseert mij eerlijk gezegd ook niet. Hij ziet er goed uit. Hoe hij dat bereikt heeft zal mij aan m'n reet roesten:)
 
Ik denk natural, anders zou hij veel groter zijn
 
Ik denk natural, anders zou hij veel groter zijn

oh boy :o

Helmet_922.jpg


:popcorn:
 
Heb ik ook. Ik heb aanleg voor massa. Net zoals alle mensen die veel meso morph kenmerken hebben. Dat heeft niks met verkapt te maken. Layne zegt het zelf al: Ik heb geen goede genen, maar werk er keihard voor. Denk je soms dat als je goede genen niks hoeft te doen? Dream on aapie.

Aanleg voor massa? Meso morph kenmerken?

Je bencht 125 en pullt 200 na 8 jaar training, wie denk je voor de gek te houden?
 
Ik zou het echt niet weten. Ik hoop in ieder geval dat hij naturel is. Zou een goed voorbeeld zijn van wat je kunt bereiken door hard te werken en goed te eten (meer dan dit natuurlijk maar even als voorbeeld)
 
Aanleg voor massa? Meso morph kenmerken?

Je bencht 125 en pullt 200 na 8 jaar training, wie denk je voor de gek te houden?

Hij traint toch niet als een PL'er? dus wat boeien die krachtstats nou...gaat toch om de spiermassa...niet om de absolute kracht.
 
Hij traint toch niet als een PL'er? dus wat boeien die krachtstats nou...gaat toch om de spiermassa...niet om de absolute kracht.

Haha sure it doesn't.

Laat mij EEN buff natural zien die weinig lift en ik laat je een varken zien dat kan vliegen.

En het gaat idd om massa bij bodybuilding, maar volgens jou heeft iemand die na 8 jaar trainen met 7X kg op het podium staat wondergenen?

Mag je best denken van mij, je legt de standaarden voor jezelf dan wel erg laag.
 
Laatst bewerkt:
En jij "Mars"? Ik ben benieuwd naar jou thorned quads and sliced brutal pecs.
 
Wat lul je, er zijn ook genoeg schrale powerlifters die zo sterk zijn als een beer.

Dus waarom zou een buffe BB persé sterk moeten zijn?
 
Wat lul je, er zijn ook genoeg schrale powerlifters die zo sterk zijn als een beer.

Monster discussie/redenatieskills.

Dus waarom zou een buffe BB persé sterk moeten zijn?

Laat mij EEN buff natural zien die weinig lift en ik laat je een varken zien dat kan vliegen.

Probeer jij maar huge te worden door altijd setjes van 100 te blijven benchen, je wordt vast een monster zo.
 
Ik denk natural, anders zou hij veel groter zijn

eens,als je toch al je hele leven train en aas gebruikt moet je groter zijn als hem.zoniet ? ben je verkeerd bezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven