Fitness Seller

Layne Norton: Natural of Bullshit?

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMO als je echt goed bezig bent kun je makkelijk een maand niets doen en met goede voeding nauwelijks wat verliezen. Behalve de pomp dan. Zelfs na 2 jaar hoor je nog de basis te zien.

Echt lamlendig om te zien hoe sommige als een Michelin mannetje of Skippybal leeglopen. Paar jaar stevig gebruiken, en vervolgens maar weer wat anders te gaan doen. Het gebruik op zichzelf is niets mis mee. Alleen het beeld waarin anderen hun prestaties leveren ontgaat ze volkomen. Dan is het ook wel logisch dat ze denken dat iedereen die maar een beetje met z'n kop boven het maaienveld uitsteekt gelijk on gear is. En dat die gelijk een sticker opgeplakt krijgen.
 
Gmen was met 98kg niet in wedstrijdvorm en die 98kg was 's avonds gewogen. Trek er maar een kilo of 2 af in de ochtend. Dus jou berekening slaat nergens op. 90kg.. tja, dat is zijn streven dus ik ga even daarvan uit. Weet ik veel wat hij daadwerkelijk overhoud? En die 25 kg is een typfout :D Dan nog is 15kg pure spiermassa enorm veel!


"En de vergelijking over arnold en g-men;
g-men weegt waarschijnlijk op de contest 90kg. Scheelt weer een kilo'tje of 25 aan spiermassa.. weet je hoeveel dat is? 25 kilo verpakkingen kipfilet.. Ook al was arnold 9 cm langer, dan is het nog een enorm verschil"

2 KEER DEZELFDE TYPFOUT !?!?!?!?!?

uhuh
 
Het enige waar je hem (Layne) van kan beschuldigen is een klein gebrek aan bescheidenheid. Hij zegt dat hij geen goede genen heeft, bullshit dus. Behalve als hij het zegt om anderen te motiveren. Ook dit zullen we nooit weten :(
 
kijk maar naar z'n kuiten bijvoorbeeld. Zijn benen liepen ook altijd erg achter. Hij heeft natuurlijk een bepaalde bouw, zoals ieder zo z'n eigen bouw heeft ;).
Niet iedereen vind zijn fysiek mooi (uit bb-oogpunt bekeken).
 
"En de vergelijking over arnold en g-men;
g-men weegt waarschijnlijk op de contest 90kg. Scheelt weer een kilo'tje of 25 aan spiermassa.. weet je hoeveel dat is? 25 kilo verpakkingen kipfilet.. Ook al was arnold 9 cm langer, dan is het nog een enorm verschil"

2 KEER DEZELFDE TYPFOUT !?!?!?!?!?

uhuh



Maximizer laat je foto is even zien! in groot formaat.
 
Sta je weer droog Houston?
 
Het enige waar je hem (Layne) van kan beschuldigen is een klein gebrek aan bescheidenheid. Hij zegt dat hij geen goede genen heeft, bullshit dus. Behalve als hij het zegt om anderen te motiveren. Ook dit zullen we nooit weten :(

Uiteraard weet jij dat beter dan hem.
 
"En de vergelijking over arnold en g-men;
g-men weegt waarschijnlijk op de contest 90kg. Scheelt weer een kilo'tje of 25 aan spiermassa.. weet je hoeveel dat is? 25 kilo verpakkingen kipfilet.. Ook al was arnold 9 cm langer, dan is het nog een enorm verschil"

2 KEER DEZELFDE TYPFOUT !?!?!?!?!?

uhuh

Zie je die smilie er niet achter staan? Zelfs de meest intelligente en knappe mensen zoals ik ( :D ) , maken wel eens een rekenfout..
 
Het enige waar je hem (Layne) van kan beschuldigen is een klein gebrek aan bescheidenheid. Hij zegt dat hij geen goede genen heeft, bullshit dus. Behalve als hij het zegt om anderen te motiveren. Ook dit zullen we nooit weten :(
Bwa, hij heeft wel goede genen maar je ziet ook ecto kenmerken hoor. Hij is vrij atletisch gebouwd, maar is geen pure meso.

Maar je bent toch juist wel bescheiden als je zegt dat je geen goede genen hebt ;)
 
Ik heb van Layne eens echte before pics gezien en ik kan je zeggen dat hij een monster ecto was. Stond ooit eens op Muscle Mayhem geloof ik.
 
:dunno: ik ken hem niet zo, kan imo best, ik teken ervoor om dit naturel te kunnen bereiken!
 
Bwa, hij heeft wel goede genen maar je ziet ook ecto kenmerken hoor. Hij is vrij atletisch gebouwd, maar is geen pure meso.

Maar je bent toch juist wel bescheiden als je zegt dat je geen goede genen hebt ;)

Dat vind ik nu net niet. Met goeie genen zou je net een hele goeie fysiek verwachten, iets als die Norton bv. Maargoed het zijn niet iemands genen die beöordeeld moeten worden, enkel het fysiek.

En als hij zegt dat hij slechte genen heeft heb zou ik er meer respect voor hebben, maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat je dit kan bereiken met slechte genen, wat ook nog eens relatief is. Mss wil hij gewoon zeggen dat zijn genen niet zo uitzonderlijk zijn ivm andere naturel-pro's, zou imo ook zomaar kunnen. Vandaar dat ik eigenlijk niet eens waarde hecht aan die hele genen-discussie, het fysiek telt en al de rest is imo niet relevant.

Verder denk ik wel dat dit naturel te behalen valt, met goeie genen en een hoop discipline welliswaar. Wat zijn zijn wedstrijdstats btw? Ik geloof dat het niet eens zo uitzonderlijk zal zijn. Ik weet dat velen het wel zullen afdoen als onzin, maar G-man lijkt me in verhouding dus echt wel zwaarder gebouwd dan hem. Verhoudingen en symmetrie kan ik weinig over zeggen, maar puur qua massa toch wel imo.
 
Maar g-men traint al 15 jaar ;) Wie zegt dat hij slechte genen heeft. Ja hijzelf, maar dat zou ik ook zeggen in zo'n filmpje. Straks gaan mensen denken dat hij er geen reet voor hoeft te doen, omdat hij zulke goede genen heeft ;)
 
Dus wat wil je nu zeggen?

Hij is pro, natuurlijk doet hij er alles voor. Daar ga ik dan toch vanuit, maar met slechte genen lukt dit gewoonweg niet. En wie zegt dat G-men niet zwaarder is dan hem? Wie zegt dat hij geen betere genen heeft als G-men? Allemaal speculatie, maar het punt blijft dat het naturel mogelijk is. Anders hoef ik G-men ook niet meer serieus te nemen.
 
Dus wat wil je nu zeggen?

Hij is pro, natuurlijk doet hij er alles voor. Daar ga ik dan toch vanuit, maar met slechte genen lukt dit gewoonweg niet. En wie zegt dat G-men niet zwaarder is dan hem? Wie zegt dat hij geen betere genen heeft als G-men? Allemaal speculatie, maar het punt blijft dat het naturel mogelijk is. Anders hoef ik G-men ook niet meer serieus te nemen.

Layne is wel iets zwaarder dan G-men. Layne is momenteel 100+
 
Om mezelf duidelijk te maken bedoel ik dat in verhouding dus, dat begrijp je wel. Norton is zeker langer dan G-men en qua competitiegewicht zou het me verbazen dat hij 100+ is.
 
Om mezelf duidelijk te maken bedoel ik dat in verhouding dus, dat begrijp je wel. Norton is zeker langer dan G-men en qua competitiegewicht zou het me verbazen dat hij 100+ is.

Hij is uit mijn hoofd 5' 10. Naar mijn weten is dat 1.78 m. Hetzelfde als G-men.
 
5.10 bij 190lbs competitiegewicht zou het zijn, iets van een 85kg dus en 2cm groter dan G-men.
 
Laatst bewerkt:
in mijn ogen zeker naturel haalbaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven