XXL Nutrition

Layne Norton: Natural of Bullshit?

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je wilt het gewoon echt niet geloven he? Sta een open voor de mogelijkheden van het menselijk lichaam.

Ik geloof het wel. Alleen kan je het nooit zeker weten..

Ik spreek je dus alleen aan op het feit dat het geen argument is voor Layne.
 
layne is toch nog wel een stuk of 7kg zwaarder dan gijs. maar als gijs zo doorgaat is zijn fysiek over 3jaar op dat niveau
 
layne is toch nog wel een stuk of 7kg zwaarder dan gijs. maar als gijs zo doorgaat is zijn fysiek over 3jaar op dat niveau

yep. alleen de foto's zijn al weer van 1,5 terug en Layne is al weer 'iets' gegroeid. :D
 
Heeft er iemand een link naar de foto's?? ik kom er niet via fitfotos.nl
 
Layne is momenteel trouwens 100 kg @ 7,6%
 
Denk ook wel dat hij naturel is!:rolleyes:
 
Er lijkt nog wat twijfel te zijn of g-men naturel is of niet.

Laat ik het zo stellen, de toewijding en intensiteit waar g-men mee traint is echt ongekend. Met een trainingsverleden van hardlopen en toch wel wat high rep squats besloot ik maar eens mee te doen, ik werd opgehaald van het station, op de achterbank lag een bak eieren, brocoli en twee goedkope, smerig uitziende blikken tonijn.

In de gym aangekomen hing er een benauwde zweet lucht. Ik pakte zoals gewoonlijk mijn pak volle melk (squats 'n milk after all!) en we liepen naar het squatrek. Het begon met front squats en daarna high rep backsquats, dit alles met relatief korte rustpauzes. Na een set of 3 lag ik hijgend op de grond snakkend naar adem. "Klaar Alex? Dan kunnen we verder". Nog een set verder liet ik m'n pak melk staan, rende met kotsnijgingen naar de wc en dronk gulzig zoveel water als ik kon. Alles in m'n lichaam zei me dat ik moest stoppen. Zo ging het nog ruim een uur verder onder oerkreten van aanmoedingen.

Zo traint g-men dus 4 of 5x per week, al 14 jaar lang. Misschien een verklaring voor z'n fysiek ipv genen of AS?
 
Ik heb de discussie helaas een beetje gemist. Ik volg Layne Norton ook al een tijdje en geloof me deze gast gebruikt niet. Iedereen die hem een beetje volgt bevestigd dit ook. Punt is gewoon dat heel veel mensen voor een makkelijke uitweg kiezen. Dat is ook in lijn met de maatschappij van tegenwoordig. Geen geduld, maar direct iets willen hebben. Een consumptiemaatschappij... Als ik een mooie auto wil kopen, waarom zou ik dan nog sparen, ik leen het geld wel... Ikzelf gebruik ook geen AS en wil dat zo houden. Ik weet dat ik jaren nodig zal hebben om ook maar een beetje bij zo iemand als Layne in de buurt te komen. Ik train ook nog niet hard genoeg en eet en leef ook gewoon niet strikt genoeg om daar in de buurt te komen. Maar om maar gelijk te roepen van dit is niet mogelijk, dan maak je het jezelf wel erg makkelijk.

Layne doet bv nu ook niet mee aan wedstrijden, hij gaat pas weer in 2008 wedstrijden doen. Hij neemt genoeg tijd om verder te bouwen aan zijn fysiek en gaat niet iedere keer aan een wedstrijd meedoen. Hij weet gewoon dat als je naturel verder wilt bouwen dat je niet wedstrijden kan blijven doen
 
Ik heb de discussie helaas een beetje gemist. Ik volg Layne Norton ook al een tijdje en geloof me deze gast gebruikt niet. Iedereen die hem een beetje volgt bevestigd dit ook. Punt is gewoon dat heel veel mensen voor een makkelijke uitweg kiezen. Dat is ook in lijn met de maatschappij van tegenwoordig. Geen geduld, maar direct iets willen hebben. Een consumptiemaatschappij... Als ik een mooie auto wil kopen, waarom zou ik dan nog sparen, ik leen het geld wel... Ikzelf gebruik ook geen AS en wil dat zo houden. Ik weet dat ik jaren nodig zal hebben om ook maar een beetje bij zo iemand als Layne in de buurt te komen. Ik train ook nog niet hard genoeg en eet en leef ook gewoon niet strikt genoeg om daar in de buurt te komen. Maar om maar gelijk te roepen van dit is niet mogelijk, dan maak je het jezelf wel erg makkelijk.

Layne doet bv nu ook niet mee aan wedstrijden, hij gaat pas weer in 2008 wedstrijden doen. Hij neemt genoeg tijd om verder te bouwen aan zijn fysiek en gaat niet iedere keer aan een wedstrijd meedoen. Hij weet gewoon dat als je naturel verder wilt bouwen dat je niet wedstrijden kan blijven doen


Kun je niet zeggen. Je bent niet 24/7 in zijn buurt.
Ik denk dat het naturel zeker kan. Echter kun je iets nooit 100% uitsluiten.
Maar snap de discussie verder niet zo.
 
even tussendoord @richardv, wat zou er bij jou overblijven na een cut, ik denk toch ook wel iets dat in de buurt zou komen van een naturel(toch???) top lichaam.
 
even tussendoord @richardv, wat zou er bij jou overblijven na een cut, ik denk toch ook wel iets dat in de buurt zou komen van een naturel(toch???) top lichaam.

Hehe geen idee. Nooit gecut:D
Plus ik ben veel langer. Dan oogt het toch al anders.
 
ja idd, toch denk ik dat er bij jou ook aan getwijfeld zou worden of je naturel zou zijn ja of nee. toch tegen de 50cm armen hou je over waarschijnlijk dat heeft layne niet hoor....
 
ja idd, toch denk ik dat er bij jou ook aan getwijfeld zou worden of je naturel zou zijn ja of nee. toch tegen de 50cm armen hou je over waarschijnlijk dat heeft layne niet hoor....

Ries is dik, he ? Niet vergeten. :D
 
Maar snap de discussie verder niet zo.

Ik wel, sommige willen de grens van het menselijk lichaam niet te uitmuntend hebben, want geloof me dat dit soort bb'ers een rolmodel zijn en als ze niet naturel zijn is dat een psychologische vrijbrief om eerder te kuren. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven