MuscleMeat

Layne Norton: Natural of Bullshit?

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de laatste 20 jaar dat ik meekijk en luister in het naturel wedstrijdcircuit ( zelf ook eens aan een natural wedstrijd meegedaan ) hoor ik ook wel eens wat.

Zoals eerder geschreven zijn testen behoorlijk duur.
Daarnaast kun je HGH gebruiken, achteraf zeggen dat je naturel bent en de gebruikte testen zullen niets aantonen.

Lees maar eens op musclemania.com de verschillende reviews.

Ik ben heel sceptisch als ik lees dat sommige deelnemers na meer dan 10 jaar trainen er ineens in een jaar 5-6 kilo spiermassa bij krijgen binnen een jaar met een uitschieter naar 7,5 kilo.

En laten we ook niet vergeten dat als iemand jaren gebruikt heeft hij na goede nakuren met meer spiermassa eindigt dan degene die echt altijd naturel heeft getraind.
 
In de laatste 20 jaar dat ik meekijk en luister in het naturel wedstrijdcircuit ( zelf ook eens aan een natural wedstrijd meegedaan ) hoor ik ook wel eens wat.

Zoals eerder geschreven zijn testen behoorlijk duur.
Daarnaast kun je HGH gebruiken, achteraf zeggen dat je naturel bent en de gebruikte testen zullen niets aantonen.

Lees maar eens op musclemania.com de verschillende reviews.

Ik ben heel sceptisch als ik lees dat sommige deelnemers na meer dan 10 jaar trainen er ineens in een jaar 5-6 kilo spiermassa bij krijgen binnen een jaar met een uitschieter naar 7,5 kilo.

En laten we ook niet vergeten dat als iemand jaren gebruikt heeft hij na goede nakuren met meer spiermassa eindigt dan degene die echt altijd naturel heeft getraind.

en kan vasthouden? dat vroeg ik me altijd af, of zak je na verloop altijd terug naar je natuurlijke grens?
 
Hmm je bent een pessimist:)

Meer dan 45? 45 is behoorlijk outstanding bij 4 of 5% op de tang, daar zul je echt een zeer evenwichtig voedingspatroon voor moeten hebben. Ook in de bulk, waarvan ik niet veronderstel dat jij die hebt gehad, al heb ik daar geen bronnen voor.

In de biochemie moet je zitten om op layne te lijken.

Is dit nu serieus of niet?

Nee, maar als je hem hoort over de verfijnde analyses die hij in het lab maakt omtrend wat er allemaal in de spiercellen gebeurd. Kennis = groei.
 
Het scenario dat hij een mesomorf is, heb ik besproken. Als je ondervoed bent kan je nooit spiermassa opbouwen. Als je een normaal vet % van 10-15% hebt, moet je nog altijd onder de 5% geraken door te diëten. Al ooit geprobeerd au naturel zonder je spiermassa te verliezen?

Ik heb ook mijn doctoraat behaald in de eiwitchemie (zie True Natural Bodybuilding: the life of a TRUE natural bodybuilder.). Het enige wat je als bodybuilder echter over eiwitten moet weten is dat je er elke dag ongeveer 200- 300 gram van moet eten, liefst dierlijke, bij voorkeur uit melk of eieren. Al de rest is science fiction.


Als je naar zijn kinderfoto’s kijkt dan zie je een typisch ectomorf jongetje

daar heb ik het over...mss at hij vroeger gewoon weinig...dan hoeft hij nog geen ecto te zijn.
 
Schattig hoor, Kale met haar :)
 
Is dat ongetraind KaLe? Want echt ecto vind ik dit zeker niet. Sterker nog, als dat ongetraind is zijn dat serieuze pecs voor 14 jaar. Biceps zijn ook zichtbaar.

De spieren zijn uiteraard nog puberaal. Maar op die leeftijd zijn de meeste toch echt compleet plat.

Trouwens, je kop heeft de uitstraling van een goedaardige boef. Zo een die in z'n tienerjaren wel van streken en van wat vandelisme op straat uithalen houd in groepsverband, maar het ook niet echt te extreem bont maakt. :D
 
Is dat ongetraind KaLe? Want echt ecto vind ik dit zeker niet. Sterker nog, als dat ongetraind is zijn dat serieuze pecs voor 14 jaar. Biceps zijn ook zichtbaar.

De spieren zijn uiteraard nog puberaal. Maar op die leeftijd zijn de meeste toch echt compleet plat.

Trouwens, je kop heeft de uitstraling van een goedaardige boef. Zo een die in z'n tienerjaren wel van streken en van wat vandelisme op straat uithalen houd in groepsverband, maar het ook niet echt te extreem bont maakt. :D

Jup, ongetraint. Deed wel aan karate toen. Maar kijk hoe hard ik alles aanspan, zit helemaal geen vlees op joh.
 
Hebben mannen als Cutler, Coleman wellis toegegeven iets te hebben genomen? Nee volgens mij niet. Cutler begint dan altijd over al z`n potten supplementen. Dus als die naturel zouden zijn is Layne Norton ook niet veel waard eigenlijk :)

Wat wil je hiermee zeggen? Zwijgen over je gebruik is iets heel anders dan een videoserie maken op een zeer bekende bodybuildingsite waarin je keer op keer aanhaalt dat je een life-time natural bent, zoals in het geval van Layne Norton.

En bovendien, bekijk eens Ronnie Coleman's first training video. Daar zegt Ronnie dat hij in eerste instantie geen professionele bodybuilding carrière ambieerde, omdat hij wist dat hij daarvoor steroids moest gebruiken en op strict dieet moest, maar uiteindelijk ging hij er toch voor.
 
Shit man Kale wat een verschil :D Maar uwe kop is echt ****ing groot ivm uw lijf :eek:
 
Hebben mannen als Cutler, Coleman wellis toegegeven iets te hebben genomen? Nee volgens mij niet. Cutler begint dan altijd over al z`n potten supplementen. Dus als die naturel zouden zijn is Layne Norton ook niet veel waard eigenlijk :)

Ronnie Coleman is natuurlijk life-time natural. Hoe kan het ook anders, hij is zelf politie agent, en het bezit van hormonale doping is illegaal in de VS. :laugh:
 
Uiteindelijk blijf je nog natural voor jezelf...de 1 blijft liever optimistisch en houd alle mogelijkheden open en ziet wel waar het schip natural strand, andere zijn negatiever en gaan andere naturals die groter dan hun zijn verdenken van AS gebruik omdat zelf niet op dat niveau zitten.
 
Uiteindelijk blijf je nog natural voor jezelf...

Helemaal mee eens.

de 1 blijft liever optimistisch en houd alle mogelijkheden open en ziet wel waar het schip natural strand, andere zijn negatiever en gaan andere naturals die groter dan hun zijn verdenken van AS gebruik omdat zelf niet op dat niveau zitten.

Maar er is ook og een 3de groep: zij die realistisch zijn, 10-tallen jaren ervaring hebben met bodybuilding, opgegroeid zijn in dit wereldje, het wereldje van binnen en van buiten kennen, en heel wat insiders van het bodybuilding wereldje en het natural bodybuilding wereldje persoonlijk kennen.

Wat ook je persoonlijke opinie, visie of ervaring is, het is en blijft een boeiende zoektocht naar waar precies de grens van het mogelijke ligt in het true natural bodybuilding. Ik denk dat elke true natural bodybuilder zichzelf wel eens de vraag stelt wat het maximum is dat de beste true natural kan bereiken, en waar zijn persoonlijk maximum zou liggen.

Vandaar dat constructieve bijdragen tot deze discussie altijd interessant en welkom zijn. Helaas merk ik dat emoties en het eigen ego vaak de overhand nemen in deze discussie, zodat ze helaas vaak uitdraait tot scheldpartijen en domme uitspraken.
 
Eens met je uitspraak.. jij bent al wat jaartjes verder dan mij, maar ik ben ook wel realistisch, ik weet zelf dat ik niet snel een fysiek ala Layne niet zal bereiken. Maar ik heb ook mensen gezien waarvan ik vrijwel zeker weet dat ze natural zijn, die er niet zoveel voor doen als layne maar toch qua bovenlichaam bijna op zijn niveau zitten. Vandaar dat ik best geloof dat dit natural haalbaar is, niet voor iedereen... maarja als geen weg hebt zul je ook nooit ergens komen ;)
 
Aan je gezicht te zien, was je wel nog wat jonger dan 14 jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven