Fitness Seller

Layne Norton: Natural of Bullshit?

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naturel ? ha ha
 
Natural heeft voor iedereen een andere betekenis gast;), maar snap niet waarom mensen zich hier zo druk om maken. Ga gewoon lekker trainen!
Ach ik snap het wel. Mensen willen duidelijkheid over wat haalbaar is en wat niet (met of zonder chemische hulp). Als je niet weet waar je aan toe bent is het natuurlijk zeer moeilijk om doelen te bepalen. Je kan wel naar een bepaald fysiek streven maar als het op voorhand een verloren zaak is dan verspil je uiteindelijk toch je tijd.
 
Ach ik snap het wel. Mensen willen duidelijkheid over wat haalbaar is en wat niet (met of zonder chemische hulp). Als je niet weet waar je aan toe bent is het natuurlijk zeer moeilijk om doelen te bepalen. Je kan wel naar een bepaald fysiek streven maar als het op voorhand een verloren zaak is dan verspil je uiteindelijk toch je tijd.

mee eens, maar ik vind dat je blij moet zijn met wat je natural kan bereiken. Het is zoiezo een prestatie om van die troep af te blijven.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2isb96u.jpg


haal is wat inches van ze armen af en dan vind je het vast wel natural haalbaar?
 
Die laatste kerel is 100% zeker niet natural!
 
Ik geloof eigenlijk wel dat het mogelijk moet zijn om als natural deze fysieken te halen, alleen geloof ik niet dat de genoemde heren in dit topic natural zijn (buiten dan Mister10).

Als het volgens jou mogelijk is een fysiek als die van Jim Cordova natural te behalen, maar Cordova is volgens jou niet natural (hoewel hij zo hard wordt gepromoot als natural kampioen), dan vraag ik me af waar al die natural reuzen allemaal zitten. Wie heeft er volgens jou dan een fysiek als die van Cordova, en is volgens jou echt natural (100% life-time)?

Hier op het forum wordt vaak gedaan alsof er geen natural limiet bestaat, en alsof je je natural resultaten van de eerste 5 jaar dat je traint lineair in de toekomst kan doortrekken (een normale gedachte bij een enthousiaste, onervaren, licht naieve tiener - die we misschien allemaal wel ooit zijn geweest). Helaas is dit totaal onwaar. Maar dat dringt vaak pas door nadat je zelf tegen je natuurlijke muur bent gebotst.

Ik loop al meer dan 22 jaar rond in dit BB wereldje, en als ik rondom me kijk in al de gyms waar ik al getrained heb, dan moet ik zeggen dat bitter weinig goede naturals ben tegen gekomen, en al helemaal nog nooit iemand die eruit ziet als Cordova en op een enigszins geloofwaardige manier beweerd natural te zijn. De trieste waarheid is dat de meeste naturals die je tegenkomt er nauwelijks als bodybuilders uitzien, en bijzonder weinig steroiden gebruikers er evengoed bijlopen als Cordova, zelfs na jarenlang zwaar gebruik.

Ik moet er wel bijvermelden dat volgens mij het natuurlijk potentieel bij zwarten significant hoger ligt dan bij blanken. Dat zie je o.a. bij sprinters en boksers.
 
ey mister10 je zegt zelf natural te zijn, maar aan je reacties af te lezen en je meer opkomt voor aas gebruikers trek ik zo me twijfels? armen van 49 cm die je beweerd te hebben en vast ook waar is als je daar een topic over opent en vraagt of dat natural te halen is zulle ook 9 van de 10 beweren dat het niet zo is. Toch is het bij jou wel zo?
 
Ik geloof wel dat die Jim Cordova natural is. Je moet ook niet vergeten dat die gast een midget is, amper 1,65 geloof ik, dat maakt het een stuk makkelijker om big te ogen als je op je 1tje op de foto staat. Daarnaast natuurlijk goede genetics en jarenlang keihard werken ;)
 
Ik geloof wel dat die Jim Cordova natural is. Je moet ook niet vergeten dat die gast een midget is, amper 1,65 geloof ik, dat maakt het een stuk makkelijker om big te ogen als je op je 1tje op de foto staat. Daarnaast natuurlijk goede genetics en jarenlang keihard werken ;)

Mee eens!! en mister10 kijk eens naar jou picture van de back biceps pose. Als jij zolang als hij trainde met hetzelfde budget tot je beschikking en personal trainers en voedingadviseurs etc. En niks anders doet dan sporte dus ook geen vaste baan heb. Zou ik zeggen dat jij hier aardig bij in de buurt komt;)
 
Als het volgens jou mogelijk is een fysiek als die van Jim Cordova natural te behalen, maar Cordova is volgens jou niet natural (hoewel hij zo hard wordt gepromoot als natural kampioen), dan vraag ik me af waar al die natural reuzen allemaal zitten.
Sorry ik had het over Norton, Cordova zie ik niet haalbaar naturel (of het moest zijn dat die kerel van nature echt al aanzienlijke massa had).

Feit is dat het gewoon in realiteit niet voorkomt dat iemand pakweg 15-20 jaar echt 100% optimaal traint als naturel atleet. Ik ben er zeker van dat jij ook wel zoiets hebt van "ja ik had er nog meer kunnen uithalen als ik met niets anders bezig was geweest dan BB en het perfectioneren van mijn voeding en training, met optimale rust."

Maar in realiteit houden mensen het ofwel niet zo lang vol, of gaan afzwakken in hun regime, of stappen ze toch maar over op AAS. Maar als je echt een goede meso basis hebt, en je doet echt alles optimaal, dan is er toch wel héél wat mogelijk, dat zal jij toch wel beamen :)

Dus nogmaals ik geloof niet in het naturel zijn van de namen in dit topic, maar dat neemt niet weg dat het fysiek van een Norton, in zeer uitzonderlijke omstandigheden, toch een haalbaar iets zou moeten kunnen zijn.
 
ey mister10 je zegt zelf natural te zijn, maar aan je reacties af te lezen en je meer opkomt voor aas gebruikers trek ik zo me twijfels? armen van 49 cm die je beweerd te hebben en vast ook waar is als je daar een topic over opent en vraagt of dat natural te halen is zulle ook 9 van de 10 beweren dat het niet zo is. Toch is het bij jou wel zo?

Helaas zijn ook niet al mijn spiergroepen even goed ontwikkeld als mijn armen.
Bovendien, indien ik zo droog zou staan als Cordova op die foto, dan zouden mijn armen er nog lang niet zo uitzien als die van Cordova.

En als je nog eens expliciet de bevestiging wil horen, ja ik ben true natural, zoals gedefinieerd op men website.

Ik kom niet op voor AAS gebruikers, dacht ik.
Maar ik heb ook niets tegen hun, tenzij ze beweren life-time natural te zijn als dit niet zo is.

Ik vind wel dat het dopinggebruik zijn doel in het BB voorbijgeschoten is. Te veel massa en veel te dikke buiken. Terwijl ik in Arnold en Lee Haney nog een ideaal kon zien, zou ik er van mijn leven niet willen bijlopen als een Dorian Yates, Ronnie Coleman en zelfs Dexter Jackson. Vooral de HGH, insuline en IGF hebben de sport de doodsteek gegeven.
 
Helaas zijn ook niet al mijn spiergroepen even goed ontwikkeld als mijn armen.
Bovendien, indien ik zo droog zou staan als Cordova op die foto, dan zouden mijn armen er nog lang niet zo uitzien als die van Cordova.

En als je nog eens expliciet de bevestiging wil horen, ja ik ben true natural, zoals gedefinieerd op men website.

Ik kom niet op voor AAS gebruikers, dacht ik.
Maar ik heb ook niets tegen hun, tenzij ze beweren life-time natural te zijn als dit niet zo is.

Ik vind wel dat het dopinggebruik zijn doel in het BB voorbijgeschoten is. Te veel massa en veel te dikke buiken. Terwijl ik in Arnold en Lee Haney nog een ideaal kon zien, zou ik er van mijn leven niet willen bijlopen als een Dorian Yates, Ronnie Coleman en zelfs Dexter Jackson. Vooral de HGH, insuline en IGF hebben de sport de doodsteek gegeven.

mee eens maar als jij eve nagaat dat die man echt een dwerg is en ook gefoto shopd is met een leuk huidtintje. Maar goed vind het echt top van je dat je dat natural hebt bereikt netjes. En ben het met je eens dat opgeblazen gedoe is 3 keer niks en vrouwen vinden het gelukkig ook lelijk
 
mee eens maar als jij eve nagaat dat die man echt een dwerg is en ook gefoto shopd is met een leuk huidtintje. Maar goed vind het echt top van je dat je dat natural hebt bereikt netjes. En ben het met je eens dat opgeblazen gedoe is 3 keer niks en vrouwen vinden het gelukkig ook lelijk

Niet lullig bedoeld...maar deze zin van Mister10 past precies bij jou.

''Hier op het forum wordt vaak gedaan alsof er geen natural limiet bestaat, en alsof je je natural resultaten van de eerste 5 jaar dat je traint lineair in de toekomst kan doortrekken (een normale gedachte bij een enthousiaste, onervaren, licht naieve tiener - die we misschien allemaal wel ooit zijn geweest). Helaas is dit totaal onwaar. Maar dat dringt vaak pas door nadat je zelf tegen je natuurlijke muur bent gebotst.''
 
Als jij zolang als hij trainde met hetzelfde budget tot je beschikking en personal trainers en voedingadviseurs etc. En niks anders doet dan sporte dus ook geen vaste baan heb. Zou ik zeggen dat jij hier aardig bij in de buurt komt;)

Volgens mij train ik al minstens zo lang als Cordova, en ik heb een brain job (rust genoeg dus).
Verder geloof ik niet dat extra budget, personal trainers of voedingsadviseurs me iets verder zouden geholpen hebben.
 
Volgens mij train ik al minstens zo lang als Cordova, en ik heb een brain job (rust genoeg dus).
Verder geloof ik niet dat extra budget, personal trainers of voedingsadviseurs me iets verder zouden geholpen hebben.

Exact...er is geen geheime/magische voeding of training die atleten als Jim Cordova gebruiken. Het verschil zit hem gewoon in het gebruik van AS, niet meer en niet minder. Over een xx aantal jaar zullen ook de minder ervaren jongens dit beseffen.
 
Exact...er is geen geheime/magische voeding of training die atleten als Jim Cordova gebruiken. Het verschil zit hem gewoon in het gebruik van AS, niet meer en niet minder. Over een xx aantal jaar zullen ook de minder ervaren jongens dit beseffen.

knap dat je mij afschildert als een onervare puber, terwijl je niet eens wie ik ben? en jij gebruikt aas! en je hebt een mooi lichaam dat geef ik je eerlijk toe. Maar je onderschat naturals ook;). Voor de 1 is natural haalbaar wat voor de ander niet haalbaar is zelfs niet met aas
 
Feit is dat het gewoon in realiteit niet voorkomt dat iemand pakweg 15-20 jaar echt 100% optimaal traint als naturel atleet. Ik ben er zeker van dat jij ook wel zoiets hebt van "ja ik had er nog meer kunnen uithalen als ik met niets anders bezig was geweest dan BB en het perfectioneren van mijn voeding en training, met optimale rust."

Dus nogmaals ik geloof niet in het naturel zijn van de namen in dit topic, maar dat neemt niet weg dat het fysiek van een Norton, in zeer uitzonderlijke omstandigheden, toch een haalbaar iets zou moeten kunnen zijn.

Als alles perfect was verlopen in mijn BB 'carriere' (geen kwetsures etc.), dan denk ik dat mijn fysiek wel beter gebalanseerd zou zijn geweest (geen of minder zwakke punten). Maar ik betwijfel het toch zeer dat mijn sterke punten (armen, schouders, rug) dan ook nog beter geweest waren. Moeilijk met zekerheid te zeggen.

Misschien dat Layne's fysiek idd wel een redelijke schatting is van wat het maximum haalbare is voor een blanke natural zonder defect myosine gen.
 
knap dat je mij afschildert als een onervare puber, terwijl je niet eens wie ik ben? en jij gebruikt aas! en je hebt een mooi lichaam dat geef ik je eerlijk toe. Maar je onderschat naturals ook;). Voor de 1 is natural haalbaar wat voor de ander niet haalbaar is zelfs niet met aas

Ik schilder je niet af als een puber...maar wel als een onervaren iemand. Daar hoef ik niet eens foto's voor te zien, dat weet ik nu al. Daarbij onderschat ik naturals helemaal niet...ik geloof direct dat jongens als g-men, mister10 en ook layne norton naturel zijn. Maar het gat tussen deze en die jim is gewoon heel, heel, heeeeeeel groot. Ik hoef maar naar de foto te kijken en ik weet genoeg...
 
Op den duur komt de wetenschap erachter hoe gen manipulatie kan dienen als doping in de bodybuilding wereld.

Dan zullen we over Ronnie zeggen dat hij minstends de helft van het gewicht aan botten had ten opzichte van de huidige Mr. Olympia van die toekomstige tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven